Nee, je zit ernaast. Want het had best kunnen lukken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
Het is triest dat men anno 2013 er niet in slaagt om zowel op warme als koude dagen de beloofde treindienst te onderhouden.
De baan is niet zo slecht dat een normale dienstregeling niet mogelijk is, je zou het inprincipe nog 5 jaar kunnen uitstellen, echter bij grote warmte en kou zet alles uit of krimpt het en dan zijn deze trajecten het haasje, en gaat het eerder kapot dan op een vernieuwd traject simpelweg door ouderdom, hierbij verwijs ik graag naar een week geleden waarbij een aantal oudere trajecten massaal te maken kregen met technische pech wat leidde tot geen treinverkeer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarom vind er dan geen grootschalige spoorvernieuwing plaats dan?
Het moet namelijk niet zo zijn dat de reiziger de dupe wordt van uitgesteld onderhoud en als de baan echt zo slecht is, waarom wordt er dan niet preventief gesneden in de gewone dienstregeling? En als dat niet hoeft, dan hoeft het ook niet op een dag waarop het toevallig net iets warmer is dan normaal
Ga weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:18 schreef icloud het volgende:
.. , maar daar hoor je die gasten niet over, te moeilijk zeker.
Bij de bovenleiding en portalen zitten kleine scheurtjes die je met het menselijk oog niet ziet(volgens mij heeft prorail apparatuur om die op te sporen) als gevolg van metaalmoeheid, door de warmte kunnen die scheuren extreem uitzetten en zelfs leiden tot het scheuren van het metaal, met alle gevolgen van dien, uiteraard is dit vooral theorie maar op oudere lijnen is dit zeker geen scenario wat niet kan gebeuren. Een dag echte warmte is voldoende om uit te zetten met bovenstaande gevolgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
als het lange tijd extreem warm zou blijven zou ik je gelijk kunnen geven voor het preventief snijden, maar nu hebben we het over één dag die niet eens de warmste dag ooit gaat worden (al is zoiets voor de derde keer dit jaar aangekondigd door de mensen die van het weer een sensatie proberen te maken).
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Bij de bovenleiding en portalen zitten kleine scheurtjes die je met het menselijk oog niet ziet(volgens mij heeft prorail apparatuur om die op te sporen) als gevolg van metaalmoeheid, door de warmte kunnen die scheuren extreem uitzetten en zelfs leiden tot het scheuren van het metaal, met alle gevolgen van dien, uiteraard is dit vooral theorie maar op oudere lijnen is dit zeker geen scenario wat niet kan gebeuren.
Dus... AnsaldoBreda tekent bij het hof in Arnhem beroep aan tegen de beslissing van het hof in Utrecht. Wat is dat nou voor strategietwitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 11:31:27AnsaldoBreda ha presentato ricorso presso la Corte d'Appello di Arnhem contro la sentenza emessa dalla Corte di Utrecht reageer retweet
de schipholtunnel is 4 keer gecontroleerd op scheurtjes met speciale apapratuur en jij noemt het gelul? wie heeft er gestudeerd voor de metaalkant? jij of ik?quote:
dat valt genoeg mee. In de winter zou het spul veel meer moeten lijden, omdat je daar omstandigheden kunt hebben van vocht dat bevriest en weer ontdooit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Bij de bovenleiding en portalen zitten kleine scheurtjes die je met het menselijk oog niet ziet(volgens mij heeft prorail apparatuur om die op te sporen) als gevolg van metaalmoeheid, door de warmte kunnen die scheuren extreem uitzetten en zelfs leiden tot het scheuren van het metaal, met alle gevolgen van dien, uiteraard is dit vooral theorie maar op oudere lijnen is dit zeker geen scenario wat niet kan gebeuren. Een dag echte warmte is voldoende om uit te zetten met bovenstaande gevolgen.
een paar ingrepen zou het al een stuk eenvoudiger kunnen maken: minder ingewikkelde personeelsroosters (die niet aan wekelijkse variatie in hoeven boeten) en meer capaciteit voor de bijsturing.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef Regenjas het volgende:
icloud, je verhaal is onzin.
De reden dat het gebeurt is dat bleek dat de situatie van maandag 22 juli, toen er bovengemiddeld veel hittegerelateerde storingen waren, slechts met moeite was af te handelen door de bijsturing. Door treinen te schrappen heeft de bijsturing bij storingen minder treinen af te handelen waardoor het verkeer beheersbaarder blijft.
Dat kan niet. Je kunt alleen in "hoger" beroep gaan bij een "hogere" instantie. Waarschijnlijk bedoelen ze "de rechtbank van Utrecht". Anders kan het nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef James1988 het volgende:
Dus... AnsaldoBreda tekent bij het hof in Arnhem beroep aan tegen de beslissing van het hof in Utrecht. Wat is dat nou voor strategietwitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 11:31:27AnsaldoBreda ha presentato ricorso presso la Corte d'Appello di Arnhem contro la sentenza emessa dalla Corte di Utrecht reageer retweet
Maar een hoger beroep wordt toch altijd behandeld door een andere rechtbank?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kunt alleen in "hoger" beroep gaan bij een "hogere" instantie. Waarschijnlijk bedoelen ze "de rechtbank van Utrecht". Anders kan het nietTegen beslissingen van een Gerechtshof kun je alleen nog in cassatie gaan bij de Hoge Raad, al zal die de zaak niet inhoudelijk bekijken maar gewoon kijken of aan alle regels voldaan is (hey, waar hebben we dat meer gezien?
)
Uiteraard, namelijk door een hogerequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:39 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar een hoger beroep wordt toch altijd behandeld door een andere rechtbank?
Zeggen dat je materiaal zo onbetrouwbaar als de pest is en je seinen + wissels bij elke graden boven / onder ideaal het begeven is ook een manier.quote:
Dat zijn ze verplicht: NMBS mag het contract hebben opgezegd, maar het contract met NS Financial Services (NSFSC) bestaat nog. Als AB niet verder bouwt plegen ze contractbreuk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:40 schreef KnightSolaire het volgende:
Leuke foto's wel op het AnsaldoBreda-twitteraccount. Zouden ze gewoon verder sleutelen aan de V250's?
Bovendien, ze sturen zelf aan op afname van alle bestelde stellen. Moeten ze wel zorgen dat er wat af te nemen is natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zijn ze verplicht: NMBS mag het contract hebben opgezegd, maar het contract met NS Financial Services (NSFSC) bestaat nog. Als AB niet verder bouwt plegen ze contractbreuk.
Je hebt gelijk. Dit soort discussies voeren met mensen die niets van metallurgie af weten is totaal zinloos.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:33 schreef icloud het volgende:
[..]
de schipholtunnel is 4 keer gecontroleerd op scheurtjes met speciale apapratuur en jij noemt het gelul? wie heeft er gestudeerd voor de metaalkant? jij of ik?
Dat jij niet de technische kennis hebt om het te controleren is niet mijn probleem.
Alleen worden er vandaag zo weinig treinen opgeheven (ik zie vooral spitstreinen in die lijst) dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat het helpt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef Regenjas het volgende:
icloud, je verhaal is onzin.
De reden dat het gebeurt is dat bleek dat de situatie van maandag 22 juli, toen er bovengemiddeld veel hittegerelateerde storingen waren, slechts met moeite was af te handelen door de bijsturing. Door treinen te schrappen heeft de bijsturing bij storingen minder treinen af te handelen waardoor het verkeer beheersbaarder blijft.
daarom is het verhaal van regenjas ook totale onzin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:58 schreef ReisT het volgende:
[..]
Alleen worden er vandaag zo weinig treinen opgeheven (ik zie vooral spitstreinen in die lijst) dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat het helpt.
Eh nee, zou je dat willen doen? Hier of in het tramtopic waar het misschien meer op zijn plaats is... alhoewel...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:08 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Had ik dat filmpje uit Padua hier al gepost? Hoe de baan er uitziet over een paar jaar?
Breek me de bek niet open. Deze gespreksdiscipline is gebaseerd op de luchtvaart. Maar in onze Nederlandse taal zeer verwarrend. Maar BRUSSEL hat gesagt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:18 schreef icloud het volgende:
Hij zou zich beter hier http://www.volkskrant.nl/(...)preksregels-NS.dhtml eens mee bezig kunnen houden, maar daar hoor je die gasten niet over, te moeilijk zeker.
Ik bedoelde eigenlijk eerder sarcastisch dat dat ding ook misschien niet voor een tram door kan gaan, ik vind de rijtuigen van binnen heel mooi, begrijp me niet verkeerd (Met glas tot aan enkelhoogte zonbeetjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:05 schreef James1988 het volgende:
Misschien moeten we 'treinentopic' maar veranderen in 'spoorwegentopic', want zowel het tram- als het metrotopic zijn zowat dood terwijl het hier toch best wel leeft.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:53 schreef Salatrel het volgende:
dat belangenclubje is al furieus als iemand over NS begint ongeacht de inhoud van het verhaal
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:11 schreef Wijnglas het volgende:
12 januari 2012, NS helpdesk: "Nee, het spijt me, er rijden minder treinen door de kou."
12 februari, NS persvoorlichter: "Nee, het spijt me, er rijden minder treinen door de sneeuw."
12 maart 2012, woordvoerder NS: "Nee, het spijt me, er rijden minder treinen door de regen."
12 april 2012, NS helpdesk: "Nee, het spijt me, maar er rijden minder treinen door onderhoudswerkzaamheden."
12 mei 2012, woordvoerder NS: Nee, het spijt me, de onderhoudswerkzaamheden zijn uitgelopen. Er rijden dus minder treinen."
12 juni 2012, directeur NS: "Nee, het spijt me, door de hitte rijden er minder treinen.
12 juli 2012, persvoorlichter NS: "Nee, het spijt me, door de droogte rijden er minder treinen."
12 augustus 2012, NS helpdesk: "Nee, het spijt me, door de vakantie rijden er minder treinen."
12 september 2012, NS helpdesk: "Nee, het spijt me, door de griep-epidemie rijden er minder treinen.
12 october 2012, directeur NS: "Nee, het spijt me, er liggen blaadjes op de rails. Hierdoor rijden er minder treinen."
12 november 2012, persvoorlichter NS: "Nee, het spijt me, door de najaarsstormen rijden er minder treinen.
12 december 1943, directeur NS: "Jawohl! Wir haben extra treinen ingezet! Und alle treinen fahren op tijd! Vooral die naar het Osten gaan!
Want toen konden ze het wel. De smeerlappen.
Er zullen wel treinen opgeheven worden vanwege de hitte en vervolgens extra treinen ingelegd worden vanwege de grote drukte naar het strand (vanwege diezelfde hitte...)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De hoekse lijn kennende zal er in ruil daarvoor wel verlengd mat rijden en ook nog eens allemaal door naar hoek strand...
Tussen Haarlem en Zandvoort rijdt inderdaad een extra treinserie volgens de actuele vertrektijden. Dus dat zijn dan 6 treinen per uur.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er zullen wel treinen opgeheven worden vanwege de hitte en vervolgens extra treinen ingelegd worden vanwege de grote drukte naar het strand (vanwege diezelfde hitte...)
Waarschijnlijk ligt de wissel in een bepaalde richting vast, waardoor treinen niet langs het perron kunnen komen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:13 schreef ReisT het volgende:
Die andere sprinter kan toch makkelijke een extra stop maken? Die IC Rotterdam-Utrecht die je daarmee normaal gesproken in de weg zou zitten rijdt vandaag niet!
of heb je de plaat in Scheveningen geschoten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ondertussen in La Haye![]()
[ afbeelding ]
Edit, ik had, als ik dit wist, eerst naar het andere eindpunt van zo een lijn gereden voor een zitplaatsje![]()
Nee, van de NOS site geplukt. Ik ben nu onderweg naar Parijs om door te reizen naar luchthaven Charles de Gaulle, al twijfel ik nog of ik op de RER B stap of op de shuttlebus om daar te komen...klimaattechnisch gezien dan. T zit allebei in mn zomervrij abboquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of heb je de plaat in Scheveningen geschoten?
Staat er een datum bij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:46 schreef ReisT het volgende:
NS rekent de extra tijd mee die ze nodig hebben tot ze weer volgens de normale dienstregeling kunnen rijden?
I know maar anno 2013 moet een website gewoon een umlaut kunnen weergeven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:12 schreef James1988 het volgende:
In het Duits mag een Umlaut (de trema) worden vervangen door een E.
Köln wel en ik vermoed dat men dat heeft geprobeerd te schrijven ipv. het nederlandse Keulen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:14 schreef icloud het volgende:
[..]
I know maar anno 2013 moet een website gewoon een umlaut kunnen weergeven.
Daarnaast keulen heeft geen umlaut maar word ook slordig geschreven.
De taalunie schrijft keulen voorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Köln wel en ik vermoed dat men dat heeft geprobeerd te schrijven ipv. het nederlandse Keulen.
quote:
Goed ze maken wat fouten bij wezet rijsel of duinkerke en nog wat meer, maar in dat geval is keulen en munchen het enige juiste.(munchen met umlaut die ik nu niet vind)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Taalunie kan de boom in als het op plaatsnamen aankomt.
tot je naar Köln wilt reizen, maar dat niet kunt vinden omdat je Keulen hebt ingevoerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef icloud het volgende:
[..]
Goed ze maken wat fouten bij wezet rijsel of duinkerke en nog wat meer, maar in dat geval is keulen en munchen het enige juiste.(munchen met umlaut die ik nu niet vind)
Het is toch onlogisch om een lijst op te stellen met vertaalde plaatsnamen om er vervolgens altijd van af te wijkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tot je naar Köln wilt reizen, maar dat niet kunt vinden omdat je Keulen hebt ingevoerd
De NS is geen (semi) overheidsbedrijf wanneer dat zo uitkomt, dat weet je bestquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:28 schreef icloud het volgende:
Keulen is al jaren de officele vertaling en zou dus overal in Nederland en zeker bij (semi) overheidsbedrijven gebruikt moeten worden.
De website van NS Hispeed heeft ook een Engelstalig gedeelte, misschien heeft dat er wat mee te maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is toch onlogisch om een lijst op te stellen met vertaalde plaatsnamen om er vervolgens altijd van af te wijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Excuus, het is Koebenhavn H.quote:Keulen is al jaren de officele vertaling en zou dus overal in Nederland en zeker bij (semi) overheidsbedrijven gebruikt moeten worden.
Koebenhaven![]()
![]()
![]()
geintje mag ik hopen?
Het is niet verplicht om plaatsnamen te vertalen. Als een bedrijf er voor kiest om consequent de onvertaalde namen te gebruiken dan is daar niets mis mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is toch onlogisch om een lijst op te stellen met vertaalde plaatsnamen om er vervolgens altijd van af te wijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Nederland zijn de Nederlandstalige plaatsnamen lang niet altijd meer gebruikelijk, al houden sommigen daar nog krampachtig aan vast en dan komen ze met hun TomTom in de problemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:28 schreef icloud het volgende:
Het is toch onlogisch om een lijst op te stellen met vertaalde plaatsnamen om er vervolgens altijd van af te wijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neuh. De systemen zouden alle gangbare namen moeten herkennenquote:Keulen is al jaren de officele vertaling en zou dus overal in Nederland en zeker bij (semi) overheidsbedrijven gebruikt moeten worden.
Koebenhaven![]()
![]()
![]()
geintje mag ik hopen?
nshispeed herkent alleen kopenhagen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:28 schreef James1988 het volgende:
De nette oplossing is natuurlijk om aliassen in te voeren zodat je het juiste station toch wel vindt. Zoek maar naar Kopenhagen of Koebenhaven.
"Koebenhavn H" herkent de site ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:37 schreef icloud het volgende:
[..]
nshispeed herkent alleen kopenhagen!
De machinist heeft zelf wat onkunde over het materieel. Volgens technici zou het gaan om "bedieningsfout serie-parallelschakeling", waardoor je dan inderdaad halve kracht rijdt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 05:49 schreef Bitlord het volgende:
Mmm, dan zou dat inderdaad wel eens kunnen![]()
Dat NAVO-alfabet gebruiken we al langer, dat is het probleem niet. Het gaat vooral om het uitspreken van cijferreeksen en het verplicht gebruiken van over en sluiten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:14 schreef dennistd het volgende:
Er wordt geklaagd over de nieuwe gespreksregels (o.a. NAVO-alfabet gebruiken): http://www.volkskrant.nl/(...)preksregels-NS.dhtml
Cijfers zijn in het Nederlands niet zo moeilijk. Zelfs een (voor perrons) hoog getal als 35 is amper mis te verstaan.quote:
Maar dat is ook het probleem. Als machinist heb ik er veel moeite mee. Met het aannemen van een aanwijzing gebruikte gisteren de TRDL na iedere zin over maar ik kon wel niet aan het woord komen om zijn zin te herhalen. En normaal is het zo dat bij over de ander aan het woord kan komen. En dan de kilometeringen 1-2 punt nul, of spoornummers etc. Je moet erg oppassen. Nee in de UK taal is dit geheel anders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat NAVO-alfabet gebruiken we al langer, dat is het probleem niet. Het gaat vooral om het uitspreken van cijferreeksen en het verplicht gebruiken van over en sluiten.
Nou, ik neem het hem ook niet kwalijk. Het is een duplex verbinding en dan is het erg vreemd om over en sluiten te gebruiken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dan deed die trdl het ook niet helemaal goed, na over moet je je mond houden.
Alkmaar, Maastricht, Heerlen, Rotterdam ,Den Haag, Nijmegen, Venlo, Roosendaal, Arhnhem, Leiden, Eindhoven etc. E alles wat op die routes ligt. Dus ook Deurne, Beverwijk etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waar rijd jij eigenlijk, Cherna? Heb ik je wel eens aan de lijn kunnen hebben gehad?
De laatste tijd vraag ik gewoon wat de mcn het prettigst vindt: helemaal oplezen en dan laten herhalen of regel voor regel. Dat werkt meestal wel, scheelt weer onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:48 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nou, ik neem het hem ook niet kwalijk. Het is een duplex verbinding en dan is het erg vreemd om over en sluiten te gebruiken.
Maar hij/zij gaf me een aanwijzing Aki/Ahob. En na iedere opdracht die in die aanwijzing vermeld staat klonk het over. Maar ik kon het niet herhalen(kreeg er de kans niet voor. Nu schrijf ik het op en kan dan de gehele aanwijzing in een keer herhalen. Maar in het verleden herhaalde ik na iedere aparte opdracht van die aanwijzing zijn uitspraak. Ik vond dat persoonlijk veel beter werken. Maar goed het kan een kwestie van tijd zijn. Maar er zal zeker nog aandacht aan geschonken moeten worden.
Niet mijn territorium dus. Daarvoor moet je voorbij Assen of Grou.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
Alkmaar, Maastricht, Heerlen, Rotterdam ,Den Haag, Nijmegen, Venlo, Roosendaal, Arhnhem, Leiden, Eindhoven etc. E alles wat op die routes ligt. Dus ook Deurne, Beverwijk etc.
Kijk dat is mooi om te horen. Want als ik moet schrijven en een TRDL klakt gelijk de gehele aanwijzing door de telerail dan moet ik alsnog weer alles laten herhalen. Er zijn TRDLs bij die te snel zijn met het oplezen zodat je bijna de kans niet krijgt om te schrijven dat verplicht is volgens de nieuwe formulieren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De laatste tijd vraag ik gewoon wat de mcn het prettigst vindt: helemaal oplezen en dan laten herhalen of regel voor regel. Dat werkt meestal wel, scheelt weer onduidelijkheid.
Okies jammer. Maar ik heb wel begrip voor een TRDL. Vaak wezen kijken in Eindhoven al is het maar om te zien wat zij allemaal zo uitvoeren. En dat helpt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Niet mijn territorium dus. Daarvoor moet je voorbij Assen of Grou.
Goede zaak. Ik probeer bij bekende machinisten ook altijd mee te liften in de cabine. Kennis van en begrip voor elkaars werk is zo belangrijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:57 schreef Cherna het volgende:
[..]
Okies jammer. Maar ik heb wel begrip voor een TRDL. Vaak wezen kijken in Eindhoven al is het maar om te zien wat zij allemaal zo uitvoeren. En dat helpt.
Dit. Een goede samenwerking is echt noodzakelijk. En tot nu toe moet ik zeggen dat ik in de 12 jaar nog nooit een aanvaring heb gehad met een TRDL. Nou ja eentje dan in Hoofddorp opstel. Die me bij een vertraging bij binnenkomst al veilig zette. En dit terwijl ik trek-trek nog moest ombouwen en beproeven. Maar als de loc plat ligt werkt ook de telerail niet meer. Hij kreeg me niet te pakken dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Goede zaak. Ik probeer bij bekende machinisten ook altijd mee te liften in de cabine. Kennis van en begrip voor elkaars werk is zo belangrijk.
Precies. Maar als je het werk leuk vind is die verdediging zo nu en dan wel nodig. En al bereik je maar twee mensen dan is het al genoeg. Gelukkig in de praktijk tonen velen toch wel begrip voor de situatie met wat uitleg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ja, dat zag ik in NWS. Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar uiteindelijk zit je altijd in de verdediging en doen we het toch niet goed. Dus ik ben er maar mee opgehouden.
Absoluut! Ik rij wel met enige regelmaat in jouw gebied en je bent welkom. Ook al kennen we elkaar niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Goede zaak. Ik probeer bij bekende machinisten ook altijd mee te liften in de cabine. Kennis van en begrip voor elkaars werk is zo belangrijk.
Geelblauw of witrood?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut! Ik rij wel met enige regelmaat in jouw gebied en je bent welkom. Ook al kennen we elkaar niet.
Prognose 19:00twitter:NS_online twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 16:27:54Rotterdam-Dordrecht: er rijden geen treinen ivm inzet hulpdiensten. #rtdddr http://t.co/axyyfHaEPO reageer retweet
Ach, de vervoerders met andere kleurtjes doen het ook niet goed volgens de reizigers op dat trajectquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geelblauw. Je weet wel, die klootzakken die het toch nooit goed doen.
Brug over de Greuns in Leeuwarden is ook al defect, waardoor er geen treinen rijden tussen Leeuwarden en Hurdegaryp.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef James1988 het volgende:
Prognose 19:00twitter:NS_online twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 16:27:54Rotterdam-Dordrecht: er rijden geen treinen ivm inzet hulpdiensten. #rtdddr http://t.co/axyyfHaEPO reageer retweet
Oeps
Storing in de tunnel bij Barendrecht.
het zit in de Nederlandse volksaard om te zeuren. Pas als een Nederlander niet zeurt moet je je zorgen gaan maken, dan is het namelijk echt misquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:43 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ach, de vervoerders met andere kleurtjes doen het ook niet goed volgens de reizigers op dat traject. Vreemd genoeg hebben ze elders vaak een beter imago, maar vooral omdat men er niet mee reist.
Och ja, dat zal uiteindelijk iedere vervoerder te horen krijgen. Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geelblauw. Je weet wel, die klootzakken die het toch nooit goed doen.
Ongetwijfeld. Maar je zal de mensen de kost moeten geven die ons de schuld geven van wat er bij anderen mis gaat. Onvoorstelbaar hoeveel mensen nog steeds schijnen te denken dat wij de enigen op het spoor zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:43 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ach, de vervoerders met andere kleurtjes doen het ook niet goed volgens de reizigers op dat traject. Vreemd genoeg hebben ze elders vaak een beter imago, maar vooral omdat men er niet mee reist.
Thnxquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:51 schreef Cherna het volgende:
[..]
Och ja, dat zal uiteindelijk iedere vervoerder te horen krijgen. Welkom bij de club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |