Eh nee, zou je dat willen doen? Hier of in het tramtopic waar het misschien meer op zijn plaats is... alhoewel...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:08 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Had ik dat filmpje uit Padua hier al gepost? Hoe de baan er uitziet over een paar jaar?
Breek me de bek niet open. Deze gespreksdiscipline is gebaseerd op de luchtvaart. Maar in onze Nederlandse taal zeer verwarrend. Maar BRUSSEL hat gesagt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:18 schreef icloud het volgende:
Hij zou zich beter hier http://www.volkskrant.nl/(...)preksregels-NS.dhtml eens mee bezig kunnen houden, maar daar hoor je die gasten niet over, te moeilijk zeker.
Ik bedoelde eigenlijk eerder sarcastisch dat dat ding ook misschien niet voor een tram door kan gaan, ik vind de rijtuigen van binnen heel mooi, begrijp me niet verkeerd (Met glas tot aan enkelhoogte zonbeetjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:05 schreef James1988 het volgende:
Misschien moeten we 'treinentopic' maar veranderen in 'spoorwegentopic', want zowel het tram- als het metrotopic zijn zowat dood terwijl het hier toch best wel leeft.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:53 schreef Salatrel het volgende:
dat belangenclubje is al furieus als iemand over NS begint ongeacht de inhoud van het verhaal
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:11 schreef Wijnglas het volgende:
12 januari 2012, NS helpdesk: "Nee, het spijt me, er rijden minder treinen door de kou."
12 februari, NS persvoorlichter: "Nee, het spijt me, er rijden minder treinen door de sneeuw."
12 maart 2012, woordvoerder NS: "Nee, het spijt me, er rijden minder treinen door de regen."
12 april 2012, NS helpdesk: "Nee, het spijt me, maar er rijden minder treinen door onderhoudswerkzaamheden."
12 mei 2012, woordvoerder NS: Nee, het spijt me, de onderhoudswerkzaamheden zijn uitgelopen. Er rijden dus minder treinen."
12 juni 2012, directeur NS: "Nee, het spijt me, door de hitte rijden er minder treinen.
12 juli 2012, persvoorlichter NS: "Nee, het spijt me, door de droogte rijden er minder treinen."
12 augustus 2012, NS helpdesk: "Nee, het spijt me, door de vakantie rijden er minder treinen."
12 september 2012, NS helpdesk: "Nee, het spijt me, door de griep-epidemie rijden er minder treinen.
12 october 2012, directeur NS: "Nee, het spijt me, er liggen blaadjes op de rails. Hierdoor rijden er minder treinen."
12 november 2012, persvoorlichter NS: "Nee, het spijt me, door de najaarsstormen rijden er minder treinen.
12 december 1943, directeur NS: "Jawohl! Wir haben extra treinen ingezet! Und alle treinen fahren op tijd! Vooral die naar het Osten gaan!
Want toen konden ze het wel. De smeerlappen.
Er zullen wel treinen opgeheven worden vanwege de hitte en vervolgens extra treinen ingelegd worden vanwege de grote drukte naar het strand (vanwege diezelfde hitte...)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De hoekse lijn kennende zal er in ruil daarvoor wel verlengd mat rijden en ook nog eens allemaal door naar hoek strand...
Tussen Haarlem en Zandvoort rijdt inderdaad een extra treinserie volgens de actuele vertrektijden. Dus dat zijn dan 6 treinen per uur.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er zullen wel treinen opgeheven worden vanwege de hitte en vervolgens extra treinen ingelegd worden vanwege de grote drukte naar het strand (vanwege diezelfde hitte...)
Waarschijnlijk ligt de wissel in een bepaalde richting vast, waardoor treinen niet langs het perron kunnen komen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:13 schreef ReisT het volgende:
Die andere sprinter kan toch makkelijke een extra stop maken? Die IC Rotterdam-Utrecht die je daarmee normaal gesproken in de weg zou zitten rijdt vandaag niet!
of heb je de plaat in Scheveningen geschoten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ondertussen in La Haye![]()
[ afbeelding ]
Edit, ik had, als ik dit wist, eerst naar het andere eindpunt van zo een lijn gereden voor een zitplaatsje![]()
Nee, van de NOS site geplukt. Ik ben nu onderweg naar Parijs om door te reizen naar luchthaven Charles de Gaulle, al twijfel ik nog of ik op de RER B stap of op de shuttlebus om daar te komen...klimaattechnisch gezien dan. T zit allebei in mn zomervrij abboquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of heb je de plaat in Scheveningen geschoten?
Staat er een datum bij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:46 schreef ReisT het volgende:
NS rekent de extra tijd mee die ze nodig hebben tot ze weer volgens de normale dienstregeling kunnen rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |