Precies. Maar als je het werk leuk vind is die verdediging zo nu en dan wel nodig. En al bereik je maar twee mensen dan is het al genoeg. Gelukkig in de praktijk tonen velen toch wel begrip voor de situatie met wat uitleg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ja, dat zag ik in NWS. Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar uiteindelijk zit je altijd in de verdediging en doen we het toch niet goed. Dus ik ben er maar mee opgehouden.
Absoluut! Ik rij wel met enige regelmaat in jouw gebied en je bent welkom. Ook al kennen we elkaar niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Goede zaak. Ik probeer bij bekende machinisten ook altijd mee te liften in de cabine. Kennis van en begrip voor elkaars werk is zo belangrijk.
Geelblauw of witrood?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut! Ik rij wel met enige regelmaat in jouw gebied en je bent welkom. Ook al kennen we elkaar niet.
Prognose 19:00twitter:NS_online twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 16:27:54Rotterdam-Dordrecht: er rijden geen treinen ivm inzet hulpdiensten. #rtdddr http://t.co/axyyfHaEPO reageer retweet
Ach, de vervoerders met andere kleurtjes doen het ook niet goed volgens de reizigers op dat trajectquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geelblauw. Je weet wel, die klootzakken die het toch nooit goed doen.
Brug over de Greuns in Leeuwarden is ook al defect, waardoor er geen treinen rijden tussen Leeuwarden en Hurdegaryp.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef James1988 het volgende:
Prognose 19:00twitter:NS_online twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 16:27:54Rotterdam-Dordrecht: er rijden geen treinen ivm inzet hulpdiensten. #rtdddr http://t.co/axyyfHaEPO reageer retweet
Oeps
Storing in de tunnel bij Barendrecht.
het zit in de Nederlandse volksaard om te zeuren. Pas als een Nederlander niet zeurt moet je je zorgen gaan maken, dan is het namelijk echt misquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:43 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ach, de vervoerders met andere kleurtjes doen het ook niet goed volgens de reizigers op dat traject. Vreemd genoeg hebben ze elders vaak een beter imago, maar vooral omdat men er niet mee reist.
Och ja, dat zal uiteindelijk iedere vervoerder te horen krijgen. Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar je zal de mensen de kost moeten geven die ons de schuld geven van wat er bij anderen mis gaat. Onvoorstelbaar hoeveel mensen nog steeds schijnen te denken dat wij de enigen op het spoor zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:43 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ach, de vervoerders met andere kleurtjes doen het ook niet goed volgens de reizigers op dat traject. Vreemd genoeg hebben ze elders vaak een beter imago, maar vooral omdat men er niet mee reist.
Thnxquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:51 schreef Cherna het volgende:
[..]
Och ja, dat zal uiteindelijk iedere vervoerder te horen krijgen. Welkom bij de club
Ik heb het in dit topic al eens gezegd, maar ik heb iemand een keer de NS horen uitfoeteren omdat een NMBS-trein niet reed vanwege een defect aan de infrastructuur.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar je zal de mensen de kost moeten geven die ons de schuld geven van wat er bij anderen mis gaat. Onvoorstelbaar hoeveel mensen nog steeds schijnen te denken dat wij de enigen op het spoor zijn.
Dat klopt. Ook niet mijn idee. Maar naar die klapper in Spanje heb ik me laten meeslepen. En dan verdedig je wel je vakgebied. Maar normaal laat ik het ook maar hoe het is. Nu is het zo dat ik het vak leuk vind en toch iets met treinen heb(de techniek, zelfstandigheid, het alleen zijn, geen manager die je constant op de vingers kijkt, verantwoording, afwisseling dat voor velen vreemd in de oren zal klinken), maar heb het niet als hobby in de zin van modelspoorbaan, simulator, foto's maken, reizen maken etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thnx
Maar ik ga niet " bij de club". Geen zin om me constant te moeten verdedigen.
Bliksem, nog zo'n hufter erbij hier. Het lijkt wel onkruidquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog een user die Dark Souls een prachtige game vind. Althans als ik de user icon zie.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:11 schreef GlenSpey het volgende:
Gezellig, een paar medestanders hier
Misschien dat er ooit nog een pro-NS topic in zit...
Zo sta ik er ook in. Daarnaast haal ik veel voldoening uit het opleiden van aspirant machinisten. Zelfs na ruim 20 jaar durf ik te zeggen dat ik van mijn vak hou.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat klopt. Ook niet mijn idee. Maar naar die klapper in Spanje heb ik me laten meeslepen. En dan verdedig je wel je vakgebied. Maar normaal laat ik het ook maar hoe het is. Nu is het zo dat ik het vak leuk vind en toch iets met treinen heb(de techniek, zelfstandigheid, het alleen zijn, geen manager die je constant op de vingers kijkt, verantwoording, afwisseling dat voor velen vreemd in de oren zal klinken), maar heb het niet als hobby in de zin van modelspoorbaan, simulator, foto's maken, reizen maken etc.
Als ik me niet vergis mag dat met de snelste route en met de route met de minste overstappen. Staat allemaal in de reisvoorwaarden van NMBS.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:21 schreef greavy het volgende:
Mag je eigenlijk van Luik naar Essen ook via Brussel reizen (met de IC Eupen-Oostende en dan de Antwerpen-Charleroi-IC)?
Dat klopt. Ik zit hier inmiddels al best lang trouwensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:20 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog een user die Dark Souls een prachtige game vind. Althans als ik de user icon zie.
Luik - Brusselquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:26 schreef greavy het volgende:
Railtime geeft aan:
Luik - Leuven
Leuven - Mechelen
Mechelen - Antwerpen - Essen
Maar dan heb je Leuven - Mechelen - Antwerpen - Essen dus géén airco
Nou ja, Dark Souls, ook ik vond en vind het nog steeds een der beste spellen ooit. Daarom vond ik het grappig een user hier te zien die dit spel ook wel leuk vind. Heb het allang niet meer gespeeld(geen tijd). Maar de boss Ornstein en Smough en die vreselijke boogschutters in Anor Londo op die richel hadden me veel tijd in beslag genomen destijds en zal dat nooit meer vergeten.Prepare to Die was echt toepasselijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:28 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zit hier inmiddels al best lang trouwens. En praktisch ook alleen dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |