Ik heb het in dit topic al eens gezegd, maar ik heb iemand een keer de NS horen uitfoeteren omdat een NMBS-trein niet reed vanwege een defect aan de infrastructuur.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar je zal de mensen de kost moeten geven die ons de schuld geven van wat er bij anderen mis gaat. Onvoorstelbaar hoeveel mensen nog steeds schijnen te denken dat wij de enigen op het spoor zijn.
Dat klopt. Ook niet mijn idee. Maar naar die klapper in Spanje heb ik me laten meeslepen. En dan verdedig je wel je vakgebied. Maar normaal laat ik het ook maar hoe het is. Nu is het zo dat ik het vak leuk vind en toch iets met treinen heb(de techniek, zelfstandigheid, het alleen zijn, geen manager die je constant op de vingers kijkt, verantwoording, afwisseling dat voor velen vreemd in de oren zal klinken), maar heb het niet als hobby in de zin van modelspoorbaan, simulator, foto's maken, reizen maken etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thnx
Maar ik ga niet " bij de club". Geen zin om me constant te moeten verdedigen.
Bliksem, nog zo'n hufter erbij hier. Het lijkt wel onkruidquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geelblauw. Je weet wel, die klootzakken die het toch nooit goed doen.
Ja en dan ook nog een user die Dark Souls een prachtige game vind. Althans als ik de user icon zie.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:11 schreef GlenSpey het volgende:
Gezellig, een paar medestanders hier
Misschien dat er ooit nog een pro-NS topic in zit...
Zo sta ik er ook in. Daarnaast haal ik veel voldoening uit het opleiden van aspirant machinisten. Zelfs na ruim 20 jaar durf ik te zeggen dat ik van mijn vak hou.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat klopt. Ook niet mijn idee. Maar naar die klapper in Spanje heb ik me laten meeslepen. En dan verdedig je wel je vakgebied. Maar normaal laat ik het ook maar hoe het is. Nu is het zo dat ik het vak leuk vind en toch iets met treinen heb(de techniek, zelfstandigheid, het alleen zijn, geen manager die je constant op de vingers kijkt, verantwoording, afwisseling dat voor velen vreemd in de oren zal klinken), maar heb het niet als hobby in de zin van modelspoorbaan, simulator, foto's maken, reizen maken etc.
Als ik me niet vergis mag dat met de snelste route en met de route met de minste overstappen. Staat allemaal in de reisvoorwaarden van NMBS.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:21 schreef greavy het volgende:
Mag je eigenlijk van Luik naar Essen ook via Brussel reizen (met de IC Eupen-Oostende en dan de Antwerpen-Charleroi-IC)?
Dat klopt. Ik zit hier inmiddels al best lang trouwensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:20 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog een user die Dark Souls een prachtige game vind. Althans als ik de user icon zie.
Luik - Brusselquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:26 schreef greavy het volgende:
Railtime geeft aan:
Luik - Leuven
Leuven - Mechelen
Mechelen - Antwerpen - Essen
Maar dan heb je Leuven - Mechelen - Antwerpen - Essen dus géén airco
Nou ja, Dark Souls, ook ik vond en vind het nog steeds een der beste spellen ooit. Daarom vond ik het grappig een user hier te zien die dit spel ook wel leuk vind. Heb het allang niet meer gespeeld(geen tijd). Maar de boss Ornstein en Smough en die vreselijke boogschutters in Anor Londo op die richel hadden me veel tijd in beslag genomen destijds en zal dat nooit meer vergeten.Prepare to Die was echt toepasselijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:28 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zit hier inmiddels al best lang trouwens. En praktisch ook alleen dit topic.
Herstelwerkzaamheden volgens de RP. Bovenleidingproblemen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:39 schreef greavy het volgende:
Oké, Amersfoort ligt nu volledig op zijn gat door "diverse oorzaken"
Die angsthazendienstregeling van vandaag is dus op ene totale mislukking uitgedraaid. Het is net zo'n puinhoop als op ene aantal andere hittedagen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:39 schreef greavy het volgende:
Oké, Amersfoort ligt nu volledig op zijn gat door "diverse oorzaken"
"Kapitein, we maken water!"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:27 schreef greavy het volgende:
Door de hitte zijn er vandaag meerdere VIRM's (exacte aantallen ontbreken bij mij) aan de kant gezet in verband met een defecte airco. Je kreeg een zwembad in de trein, maar geen verkoeling.
Bronquote:Machinist ramptrein negeerde waarschuwingen
SANTIAGO DE COMPOSTELA -
De machinist van de ontspoorde trein in het Spaanse Santiago de Compostela negeerde drie waarschuwingssignalen om af te remmen. In de twee minuten voorafgaand aan de crash waren de signalen te horen in de cabine van de bestuurder.
Dat melden onderzoekers van de Spaanse rechtbank. Het laatste signaal klonk toen de trein nog 250 meter verwijderd was van de bocht waarin het ongeluk gebeurde. Dat blijkt uit informatie uit de zwarte doos van het voertuig.
De 52-jarige machinist trok enkele seconden later aan de noodrem, maar dat was al te laat. Door de crash vonden 79 mensen de dood, 95 mensen raakten gewond.
Ik snap dit dus écht niet. Simpele opdracht: ontwerp airconditioning. Dan is de eerste eis die je jezelf stelt toch dat het werkt tot een graad of 50 C. De verwarming werkt toch ook gewoon bij fucking -10, echt hè.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:27 schreef greavy het volgende:
Door de hitte zijn er vandaag meerdere VIRM's (exacte aantallen ontbreken bij mij) aan de kant gezet in verband met een defecte airco. Je kreeg een zwembad in de trein, maar geen verkoeling.
Foto van een zwembad in een IRM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |