abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129576706
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:58 schreef dennistd het volgende:

[..]

Ze zullen wel aan de kant moeten om de IC te laten passeren, en blijkbaar is het binnenspoor bij Houten daarvoor de beste plek. Daar kun je met 80km/h door de wissels, bij Geldermalsen maar met 40km/h
Ah, op zich logisch :)

Zie je trouwens ook best vaak dat vertraagde IC's in Houten de Sprinters inhalen (wat normaal al in Geldermalsen gebeurt, maar waar de Sprinters nu niet meer hoeven te wachten op zo'n vertraagde IC). Erg handig zo'n extra inhaalmogelijkheid. Ook omgeleide ICE's enzo knallen in Houten/Houten Castellum geregeld de Sprinters voorbij.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:30:40 #52
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_129577471
quote:
5s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik niet hoor :?
Ik heb een nieuwe OV-chipkaart gekregen, om mijn reisgeschiedenis in te zien op "Mijn NS" mocht ik vanochtend na het aanvragen van die klotecode eerst nog eens langs een kaartautomaat. :')
pi_129577496
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:30 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe OV-chipkaart gekregen, om mijn reisgeschiedenis in te zien op "Mijn NS" mocht ik vanochtend na het aanvragen van die klotecode eerst nog eens langs een kaartautomaat. :')
Dan kunnen we dus vaststellen dat de dienstverlening in de laatste maanden NOG kutter geworden is op dat gebied.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:41:19 #54
408037 de__vakantieman
Wanneer ga ik weg?
pi_129577765
Darkwing,

THanks voor je advies! Gelukt. De treinen hebben hier airco, maar die heeft niet genoeg capaciteit waardoor het alsnog een dikke oven is. Bah!

Verder viel me op dat ze hier meerdere soorten treinen hebben waaronder frecciarossa maar ook italo wat beiden hsl treinen zijn. Wat is het verhaal daarachter?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 augustus 2013 @ 13:41:38 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129577776
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:41 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Ik wil dat, snel en handig, pinnen duurt betrekkelijk lang (OV-chip is 1 seconde, pinnen minstens 10 seconden).
bij de NS-automaten kost pinnen tegenwoordig bijna twee uren :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_129578059
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:41 schreef de__vakantieman het volgende:
Verder viel me op dat ze hier meerdere soorten treinen hebben waaronder frecciarossa maar ook italo wat beiden hsl treinen zijn. Wat is het verhaal daarachter?
Simpel, bij hun zijn ze allebei intact gebleven. Wij hadden ook 2, wat? 3 verschillende HST's kunnen hebben, maar eentje lepra'de uitelkaar. Heb je weleens he :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_129578097
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

bij de NS-automaten kost pinnen tegenwoordig bijna twee uren :')
Mooi tijd om je kaartservicecode ondertussen op te halen, te activeren, glad te poetsen, te kwadrateren of weet de Here God veel wat er verder allemaal nog mee moet gebeuren :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport donderdag 1 augustus 2013 @ 13:58:17 #58
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_129578262
Belgische treinmachinist vergeet te tanken

quote:
De conducteur zou ook nog hebben gezegd dat de bestuurder onmogelijk kon zien dat er te weinig brandstof in de tank zat.
Ik neem toch aan dat er wel een lampje gaat branden en een piepje hoorbaar is...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 augustus 2013 @ 13:59:58 #59
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129578315
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:58 schreef dennistd het volgende:
Belgische treinmachinist vergeet te tanken

[..]

Ik neem toch aan dat er wel een lampje gaat branden en een piepje hoorbaar is...
neuh, ze hebben wel een lampje om aan te geven wanneer het weer tijd voor pauze is :+
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_129578370
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:41 schreef de__vakantieman het volgende:
Darkwing,

THanks voor je advies! Gelukt. De treinen hebben hier airco, maar die heeft niet genoeg capaciteit waardoor het alsnog een dikke oven is. Bah!

Verder viel me op dat ze hier meerdere soorten treinen hebben waaronder frecciarossa maar ook italo wat beiden hsl treinen zijn. Wat is het verhaal daarachter?
De Frecciarossa, Frecciabianca en Frecciaargento zijn alledrie HSL-treinen van de staatsspoorwegen FS/Trenitalia. Rossa rijdt op de echte HSL-lijnen, de Argento ook maar ook lange stukken op normaal spoor en is soms voorzien van kantelbakinstallaties om sneller door de bochten te kunnen. De Frecciabianca is gewoon een opgevoerde Intercity.

De .Italo is ook een pure HSL-trein als de Frecciarossa, maar is een particulier initiatief en concurreert dus met de Frecciarossa. En dat lukt ze vooralsnog goed.
pi_129578794
quote:
DAAR gaan de lampjes en de piepjes ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_129578817
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

neuh, ze hebben wel een lampje om aan te geven wanneer het weer tijd voor pauze is :+
En een auto power cutoff als het weer tijd voor een staking is :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 augustus 2013 @ 14:26:56 #63
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129579128
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En een auto power cutoff als het weer tijd voor een staking is :Y
Precies. Hiermee zijn ze hun tijd ver vooruit :Y
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_129579578
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Precies. Hiermee zijn ze hun tijd ver vooruit :Y
Die hebben echt wel oog voor dingen die belangrijk zijn :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:17:33 #65
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_129580752
quote:
"Ik wist niet eens dat treinen nog op brandstof reden’', aldus een verbaasde reiziger
_O-
pi_129584701
Ze hebben wel vertrouwen in hun eigen product daar bij AnsaldoBreda....

quote:
Bouwer Fyra in hoger beroep
De bouwer van de geplaagde Fyratreinen, het Italiaanse AnsaldoBreda, gaat in beroep tegen het besluit van de rechtbank om geen nieuw onderzoek te doen naar de deugdelijkheid van de treinen.

Dat heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt.

AnsaldoBreda wil dat de rapporten, waarop Nederland en België zich baseerden om te stoppen met de Fyra, openbaar worden gemaakt.

Ook heeft het bedrijf bij de rechtbank een verzoek ingediend voor nieuw onderzoek door onafhankelijke experts.
Bron
  donderdag 1 augustus 2013 @ 18:23:03 #67
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_129585921
In plaats van in hoger beroep te gaan kunnen ze zich beter eens met die treinen bezig gaan houden. Het contract met NSFSC staat tenslotte nog steeds...
pi_129589706
zeker als ze zelf denken dat er nog zicht is op afname :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:50:08 #69
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_129592374

LOCON 9702 met vuiltrein 50072
Locon heeft enige tijd al de ex-NSR 683 -> ex-RRF 5 in dienst voor de vuiltreinen tussen Apeldoorn en de Apeldoornse VAM.
Locon heeft later nog de ex-NSR 676 -> ex-RRF 4 overgenomen, waarop die voor een grote revisie én aanbrengen van de huisstijl. Nadat de loc klaar was, en een proefstart bij Jacko Fijn Techniek in Wezep geslaagd was, is deze locomotief naar Apeldoorn gebracht. De ex-RRF 5, nog steeds in oude kleurstelling, is vervolgens naar Jacko Fijn Techniek gebracht voor eenzelfde metamorfose en revisie.
Oorspronkelijk was het plan deze 9702 naar Wijster te brengen voor het rangeerwerk aldaar, maar de Apeldoornse rangeerlok had erg dringend onderhoud nodig, een maand volbrengen zou erg lastig worden, zoals de machinist van vandaag ook weer beaamde.
De machinist was alleen niet zo onder de indruk van deze loc, hij reed maar op halve kracht ....


LOCON 9904 + Vuiltrein 50092
Nadat de machinist met de 9702 te Apeldoorn was gearriveerd, wordt het rangeerlokje weer op zijn vaste plaats neergezet, waarna de Elok tegen de trein gezet wordt. Vandaag gelukkig (inmiddels de enige?) schone 9904, die ons passeerde bij Diepenveen, opweg naar Wijster.

Oh, en niks tegen Deventer. Maar wat een stoplichten hebben zij daar :{
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:51:08 #70
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_129592408
Morgenavond de treinreis des doods :o

Zal een update geven op het moment dat ik in Budapest in de Railjet stap :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_129592740
ns.nl:
quote:
Tussen Weesp en Naarden-Bussum rijden geen Sprinters door een seinstoring.
Er rijden snelbussen tussen Weesp en Naarden-Bussum.
De snelbussen stoppen niet op tussengelegen stations. :+
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 augustus 2013 @ 22:01:26 #72
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129592776
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:00 schreef DriekOplopers het volgende:
ns.nl:

[..]

De snelbussen stoppen niet op tussengelegen stations. :+
ik vind het knap
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 1 augustus 2013 @ 22:04:58 #73
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_129592906
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:58 schreef dennistd het volgende:
Belgische treinmachinist vergeet te tanken

[..]

Ik neem toch aan dat er wel een lampje gaat branden en een piepje hoorbaar is...
"Uiteindelijk kwamen sommige reizigers met drie uur vertraging aan".

Waar de rest zich nu bevindt is onbekend.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_129593091
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:50 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
LOCON 9702 met vuiltrein 50072
Locon heeft enige tijd al de ex-NSR 683 -> ex-RRF 5 in dienst voor de vuiltreinen tussen Apeldoorn en de Apeldoornse VAM.
Locon heeft later nog de ex-NSR 676 -> ex-RRF 4 overgenomen, waarop die voor een grote revisie én aanbrengen van de huisstijl. Nadat de loc klaar was, en een proefstart bij Jacko Fijn Techniek in Wezep geslaagd was, is deze locomotief naar Apeldoorn gebracht. De ex-RRF 5, nog steeds in oude kleurstelling, is vervolgens naar Jacko Fijn Techniek gebracht voor eenzelfde metamorfose en revisie.
Oorspronkelijk was het plan deze 9702 naar Wijster te brengen voor het rangeerwerk aldaar, maar de Apeldoornse rangeerlok had erg dringend onderhoud nodig, een maand volbrengen zou erg lastig worden, zoals de machinist van vandaag ook weer beaamde.
De machinist was alleen niet zo onder de indruk van deze loc, hij reed maar op halve kracht ....

[ link | afbeelding ]
LOCON 9904 + Vuiltrein 50092
Nadat de machinist met de 9702 te Apeldoorn was gearriveerd, wordt het rangeerlokje weer op zijn vaste plaats neergezet, waarna de Elok tegen de trein gezet wordt. Vandaag gelukkig (inmiddels de enige?) schone 9904, die ons passeerde bij Diepenveen, opweg naar Wijster.

Oh, en niks tegen Deventer. Maar wat een stoplichten hebben zij daar :{
Of was bang voor een aanrijding op die gevaarlijke overweg bij het station, had geen doorgaande remleiding en reed daarom.zo zachtjes?
pi_129595034
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:51 schreef Dven het volgende:
Morgenavond de treinreis des doods :o

Zal een update geven op het moment dat ik in Budapest in de Railjet stap :P
Railjet is niks mis mee hoor :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:03:43 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_129595162
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Railjet is niks mis mee hoor :)
Maar alles wat ik daarvoor heb wel :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_129595373
Ah zo, okee :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_129598783
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:50 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
LOCON 9702 met vuiltrein 50072
Locon heeft enige tijd al de ex-NSR 683 -> ex-RRF 5 in dienst voor de vuiltreinen tussen Apeldoorn en de Apeldoornse VAM.
Locon heeft later nog de ex-NSR 676 -> ex-RRF 4 overgenomen, waarop die voor een grote revisie én aanbrengen van de huisstijl. Nadat de loc klaar was, en een proefstart bij Jacko Fijn Techniek in Wezep geslaagd was, is deze locomotief naar Apeldoorn gebracht. De ex-RRF 5, nog steeds in oude kleurstelling, is vervolgens naar Jacko Fijn Techniek gebracht voor eenzelfde metamorfose en revisie.
Oorspronkelijk was het plan deze 9702 naar Wijster te brengen voor het rangeerwerk aldaar, maar de Apeldoornse rangeerlok had erg dringend onderhoud nodig, een maand volbrengen zou erg lastig worden, zoals de machinist van vandaag ook weer beaamde.
De machinist was alleen niet zo onder de indruk van deze loc, hij reed maar op halve kracht ....

[ link | afbeelding ]
LOCON 9904 + Vuiltrein 50092
Nadat de machinist met de 9702 te Apeldoorn was gearriveerd, wordt het rangeerlokje weer op zijn vaste plaats neergezet, waarna de Elok tegen de trein gezet wordt. Vandaag gelukkig (inmiddels de enige?) schone 9904, die ons passeerde bij Diepenveen, opweg naar Wijster.

Oh, en niks tegen Deventer. Maar wat een stoplichten hebben zij daar :{
leuke platen :Y

Wat vind je van de omgeving van Diepenveen? ( mijn geboortestreek)
dag
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 04:07:17 #79
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_129601598
Doet me een beetje denken aan Friesland, lekker landelijk :D
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 04:07:46 #80
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_129601601
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:11 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Of was bang voor een aanrijding op die gevaarlijke overweg bij het station, had geen doorgaande remleiding en reed daarom.zo zachtjes?
Als de machinist het zelf roept, mag ik het toch wel gaan geloven hč.
pi_129601978
Mmm, dan zou dat inderdaad wel eens kunnen :Y :Y
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 07:40:23 #82
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_129602349
Ik zit op dit moment voor het eerst in de translohr van parijs. Wat een concept zeg :X . Laat ik me subtiel uitdrukken: Dames met grote jopen moeten hun sportbeha niet vergeten. Ik voel me net een stuiterballetje 8)7. En hij rijd pas net een maand (leeg) rond. :o
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 07:40:48 #83
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_129602352
Was dit al bekend:

quote:
Extreme hitte vandaag: maatregelen

Vandaag worden zeer hoge temperaturen verwacht, met middagtemperaturen tussen de 32 en 36 graden. Bij extreme hitte zijn ProRail en NS extra alert op de effecten van warm weer op het spoor en de treinen. Ondanks alle inspanningen kan de warmte zorgen voor overlast. Zo treden net als bij auto’s en vrachtwagens gemiddeld wat meer defecten op en is het spoor kwetsbaar voor bijvoorbeeld uitzetting.

Om storingen zoveel mogelijk te voorkomen nemen NS en ProRail diverse maatregelen. Zo staan er extra storingsploegen paraat op diverse plaatsen in het land om storingen zo snel mogelijk te verhelpen. Ook staan er locomotieven klaar om eventuele gestrande treinen zo snel mogelijk weg te slepen. In de middag bereiken de temperaturen een hoogtepunt. Vanaf het middaguur wordt daarom op enkele trajecten in de Randstad iets meer ruimte gemaakt in de treindienst. Zo rijden enkele Sprinters en Intercity’s twee keer per uur in plaats van vier keer per uur. Eventuele storingen als gevolg van de hitte kunnen zo sneller worden opgelost.

Het betreft de volgende trajecten:

Minder Sprinters:

Breukelen-Veenendaal Centrum

Rotterdam-Vlaardingen

Leiden-Gouda

Dordrecht-Breda

Rotterdam-Gouda Goverwelle

Minder Intercity’s:

Amsterdam-Enkhuizen

Rotterdam-Utrecht
Wat nou extreme hitte.....
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_129603456
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 07:40 schreef Ajaxfan het volgende:
Was dit al bekend:

[..]

Wat nou extreme hitte.....
Ja. Een aanfluiting. Zwaktebod dat geen enkel doel dient.

Voor Beter OV is behoorlijk pissed:"Heel is heel en kapot is kapot." En met die wisselsanering wordt het alleen nog maar erger.

http://www.voorbeterov.nl/130723.php

Groeten,

Driek.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:14:40 #85
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_129603490
Victor india november golf echo romeo victor echo romeo foxtrot
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_129603643
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:14 schreef bork het volgende:
Victor india november golf echo romeo victor echo romeo foxtrot
:Y
pi_129603657
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:13 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Ja. Een aanfluiting. Zwaktebod dat geen enkel doel dient.
Het wachten is nu op de "je had niet kunnen weten hoe erg het was geweest als we niet preventief hadden geruimd" reakties :+.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:13:40 #88
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_129604850
In de trein werd het net ook omgeroepen, gevolgd door gelach vanuit het rijtuig. ;)
pi_129605817
Zou NS het uitgespaarde SLT nu elders inzetten om daar V'tjes te vervangen?

Nah.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:02:20 #90
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129606254
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef KnightSolaire het volgende:
Zou NS het uitgespaarde SLT nu elders inzetten om daar V'tjes te vervangen?

Nah.
nope. Het enige mat dat met dit weer met bosjes langs de kant staat is DDZ
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_129606269
Het zijn een beperkt aantal trajecten, en die zijn zorgvuldig uitgekozen op de technische staat van de betreffende lijn.


Mvbov bediend zich dus weer van de wilders methode, lekker hard kankeren, voorpagina scoren en halve waarheden vertellen, op hun website lijkt het alsof er in het hele land word uitgedunde, het zijn max 10 trajecten.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:05:52 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129606341
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:02 schreef icloud het volgende:
Het zijn een beperkt aantal trajecten, en die zijn zorgvuldig uitgekozen op de technische staat van de betreffende lijn.
het zijn altijd dezelfde trajecten waar preventief treinen sneuvelen. Dat heeft niets met de technische staat te maken, maar met het gemak, omdat het kan.

Het is triest dat men anno 2013 er niet in slaagt om zowel op warme als koude dagen de beloofde treindienst te onderhouden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_129606424
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 07:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik zit op dit moment voor het eerst in de translohr van parijs. Wat een concept zeg :X . Laat ik me subtiel uitdrukken: Dames met grote jopen moeten hun sportbeha niet vergeten. Ik voel me net een stuiterballetje 8)7. En hij rijd pas net een maand (leeg) rond. :o
Had ik dat filmpje uit Padua hier al gepost? Hoe de baan er uitziet over een paar jaar?
pi_129606532
Ik vind de Twitter-support van NS wel steeds slechter worden. Er werken nu veel meer mensen, maar hun kennis over de treinen, het spoor etc. is beduidend lager.

Nu lees ik één van de medewerkers claimen dat in "bijna alle treinen" stopcontacten zitten in de eerste klas. Wat een onzin. Alleen in de IC's en dan alsnog niet in het overgrote deel van het VIRM, dat een aanzienlijk deel van het intercitypark uitmaakt. Zucht.
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:14:23 #95
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_129606631
Er wordt geklaagd over de nieuwe gespreksregels (o.a. NAVO-alfabet gebruiken): http://www.volkskrant.nl/(...)preksregels-NS.dhtml
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_129606670
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het zijn altijd dezelfde trajecten waar preventief treinen sneuvelen. Dat heeft niets met de technische staat te maken, maar met het gemak, omdat het kan.

Het is triest dat men anno 2013 er niet in slaagt om zowel op warme als koude dagen de beloofde treindienst te onderhouden.
Nee het heeft wel met de technische staat te maken, deze trajecten liggen er geheel of gedeeltelijk zeer slecht bij en zijn rijp voor spoorvernieuwing, daarom zijn het altijd de zelfde trajecten, want je schiet er eigenlijk niks mee op puur dienstregeling technisch gezien.
pi_129606748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:00 schreef DriekOplopers het volgende:
ns.nl:

[..]

De snelbussen stoppen niet op tussengelegen stations. :+
Dat hoor je altijd. Er rijden ook snelbussen tussen Enschede en Drienerlo. Tsja.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_129606778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 07:40 schreef Ajaxfan het volgende:
Was dit al bekend:

[..]

Wat nou extreme hitte.....
Kansloze hoerigheid idd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_129606784
Hij zou zich beter hier http://www.volkskrant.nl/(...)preksregels-NS.dhtml eens mee bezig kunnen houden, maar daar hoor je die gasten niet over, te moeilijk zeker.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:19:34 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129606810
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:15 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee het heeft wel met de technische staat te maken, deze trajecten liggen er geheel of gedeeltelijk zeer slecht bij en zijn rijp voor spoorvernieuwing, daarom zijn het altijd de zelfde trajecten, want je schiet er eigenlijk niks mee op puur dienstregeling technisch gezien.
waarom vind er dan geen grootschalige spoorvernieuwing plaats dan?

Het moet namelijk niet zo zijn dat de reiziger de dupe wordt van uitgesteld onderhoud en als de baan echt zo slecht is, waarom wordt er dan niet preventief gesneden in de gewone dienstregeling? En als dat niet hoeft, dan hoeft het ook niet op een dag waarop het toevallig net iets warmer is dan normaal
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')