Ja, kerst en oud & nieuw worden weer gezellig!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:38 schreef minthy het volgende:
Moe, maar verder wel oké. Veel leuke dingen in het verschiet, prima!
Gelukkig is dat nog ver weg, eerst nog "genieten" van een hittegolfquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, kerst en oud & nieuw worden weer gezellig!
Ik mag volgende week een dag of 9 naar 33 graden!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nog ver weg, eerst nog "genieten" van een hittegolf
Lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nog ver weg, eerst nog "genieten" van een hittegolf
Mag van mij snel komenquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, kerst en oud & nieuw worden weer gezellig!
Je stond op het station van Santiago de Compostela?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:07 schreef Mishu het volgende:
Ik pieker weer eens te veel. Ik moet het gewoonop me af laten komen.
Rondsletten!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:20 schreef Angel-Joy het volgende:
En volgens mij heeft hij alweer een ander, nouja
Ben op vakantie in China, niet veel knappe mannen hier, al wilden er een paar wel mij betalen voor seksquote:
Rawrquote:
Dan zou ik maar niet langs de bakker, dan zou je je nog wel eens gebakken kunnen gaan voelen.quote:
:$ :$ :$quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent altijd heet smaatje.
Bloemig hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet langs de bakker, dan zou je je nog wel eens gebakken kunnen gaan voelen.
Zeer gedegen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dit ja, gvd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:35 schreef theKiD het volgende:
Drukke dienst hierDat stond niet in mijn planning.
Heb jij last van stemmingswisselingen? Of lijkt dat maar zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 03:13 schreef Mishu het volgende:
En dan komt opeens je pestverleden af en toe terug. Ben ik heel blij mee maar niet heus.
Ik heb nu alles maar lijk wel een eeuwige knauw in mijn ziel te hebben van alle pijn die ik als kind, puber en volwassene heb moeten doorstaan.
en die koppijn, komt vooral door de warmte alleen, of spelen er ook andere dingen mee ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx. Inmiddels is het wel nog erger geworden, ik ga zo in bed liggen.
Misschien nu de warmte, maar ik heb wel vaker migraine. Net ook medicijnen ingenomen maar duurt even voordat die gaan werken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
en die koppijn, komt vooral door de warmte alleen, of spelen er ook andere dingen mee ?
okee...ja ik hoor het van meer vrouwen dat die vaker last hebben van hoofdpijn, wat zou dat toch zijn hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien nu de warmte, maar ik heb wel vaker migraine. Net ook medicijnen ingenomen maar duurt even voordat die gaan werken.
okee...ja dan ben je van tevoren wel nieuwsgierig vaak ja, maar soms ook een beetje spannend hoe het zal gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:27 schreef formerjellybean het volgende:
Nieuwsgierig, straks naar mijn ouders en daar komen kennissen vanuit de tijd dat ik nog in Waalwijk woonde, die heb ik heel lang niet gezien dus ik ben heel benieuwd.
Dit is idd niet gezond meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat een grafhitte. Gister ging het nog wel, maar vandaag. Pffffff![]()
Nee het is echt zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:48 schreef GJonline het volgende:
[..]
Heb jij last van stemmingswisselingen? Of lijkt dat maar zo.
Nu weer wat vrolijker dan vannacht?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:28 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee het is echt zo
Echt kut, weet niet wat ik er aan moet doen. Echt super lastig.
jaloers want ik heb bijna elke dag het gevoel dat ik ontplofquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:01 schreef pietkanarie het volgende:
Geen idee hoe het kan maar ik heb echt het idee dat ik figuurlijk ontplof, terwijl er niets aan de hand is. Heb ik echt nooit!! Ik houd het maar op de reeks korte nachten door de warmte. Heb al een aantal weken niet echt uit kunnen slapen, terwijl ik dat echt af en toe nodig heb.
Dus ik ga maar grappige filmpjes kijken en denken aan de leuke dingen die ik nog in het vooruitzicht heb. Moet toch werken!
oh, dan kan ik me voorstellen dat je jaloers bent jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
jaloers want ik heb bijna elke dag het gevoel dat ik ontplof
Bijna weekend yay!
sorry dat te horen, maar 1 troost, morgen zal het al prettiger aanvoelen, ik vermoed vanavond, of vannacht knallen en morgen weer iets beter te doen...aangezien het dan koeler is voorspeldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
blegh 2 uur slapen, gezwommen net maar helpt niks, nu met de tuinslang in de tuin![]()
en morgen werken gadverdamme
heb je veel op je bord de laatste tijd dan, dat je stress denkt ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik raak een beetje geirriteerd van al die rare klachten in mijn lichaam. Dan weer dit, dan weer dat. Zijn het de immense temperatuur verschillen? Of stress?Wordt er zo moedeloos van...
Best wel (maar dat is een vrij lang verhaal, dus zal ik niet in dit topic neergooienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
heb je veel op je bord de laatste tijd dan, dat je stress denkt ?
Morgen alweer 10 a 12 graden koeler. Tenminste hier dan. Ik heb het nu ook wel echt gehad met die hitte.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
sorry dat te horen, maar 1 troost, morgen zal het al prettiger aanvoelen, ik vermoed vanavond, of vannacht knallen en morgen weer iets beter te doen...aangezien het dan koeler is voorspeld
alleen jammer dat het op mijn werk nog wel bloedheet is morgenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
sorry dat te horen, maar 1 troost, morgen zal het al prettiger aanvoelen, ik vermoed vanavond, of vannacht knallen en morgen weer iets beter te doen...aangezien het dan koeler is voorspeld
tja...elke seizoen heeft wel iets bijzonders....dat vind ik van Nederland wel fijn, ik zou niet het hele jaar warm of koud weer willen namelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Morgen alweer 10 a 12 graden koeler. Tenminste hier dan. Ik heb het nu ook wel echt gehad met die hitte.
Laat de herfst maar weer komen
Ja idd...laat je baas het zelf doen als hij gaat zeuren dat je het rustiger aan doet....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
alleen jammer dat het op mijn werk nog wel bloedheet is morgen
Maar komt goed gewoon rustig aan proberen te doen
ja in de vakantietijd regelen ze dingen vaak helaas wel anders, dan je graag zou willen idd...je mag erover praten in de dm als je daar zin in hebt...ik wil je verhaal wel horen hoor...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:15 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Best wel (maar dat is een vrij lang verhaal, dus zal ik niet in dit topic neergooien) Maar heb het (figuurlijke) idee dat ik erg veel van binnen opsla met een hoge muur eromheen. Dus voel me op de één of andere manier niet super gestressed overkomen.
En dan krijg je allerlei rare lichamelijke klachten en ga je je dáár weer zorgen over maken. Is het alleen maar onbenullig door stress of is er serieus wat? En dan heb je nog een dokter die tot 8 augustus weg is, er is geen vervanger, en de tweede dokter neemt alleen urgente cliënten over....![]()
Dus ja, voel me op dit moment niet erg happy!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Morgen alweer 10 a 12 graden koeler. Tenminste hier dan. Ik heb het nu ook wel echt gehad met die hitte.
Laat de herfst maar weer komen
Komt goedquote:
Ja uiteraard. Heb vooral snachts dat ik ga malen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef GJonline het volgende:
[..]
Nu weer wat vrolijker dan vannacht?
4 op een rijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed, want Ajax is weer op weg kampioen te wordennu weer terug naar huis
Ja bedankt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:54 schreef formerjellybean het volgende:
mugjes ga eens een ander bijten![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed, want Ajax is weer op weg kampioen te wordennu weer terug naar huis
ahhhhh arm meidjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:14 schreef _Dido_ het volgende:
9 km gewandeld, m'n voetzooltjes branden lekker, voel me een beetje soezig
Je hebt geen tijd om niks te doen? Of kan je dat niet omdat je daar meteen onrustig van wordt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:44 schreef Miniem het volgende:
eenzaam, en gefrusteerd omdat ik nooit eens "niks" kan doen.
herkenbaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:36 schreef Mishu het volgende:
Ik ben heel erg boos en teleurgesteld in sommige mensen maar ik kan er niet anders mee omgaan dan met ingehouden woede. Wat dus wel doorschijnt en dus weer voor problemen zorgt.
Echt geen flauw idee hoe ik hier mee om moet gaan. Ga zometeen maar ff fietsen![]()
Ik kan momenteel wel echt dingen kapot maken van frustratie. Vrienden blijken egoistische naaiers te zijn en ik weet dat ik zelf irritant ben als ik er vervolgens constant over ga lopen zeiken maar ik raak blijkbaar gewoon die boosheid over bepaalde acties niet kwijt.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat een waardeloze nutteloze dag
Na een kop koffie is het bij mij ook alweer weg. Gelukkig maar, want ik ga vanavond stappen met vriendenquote:
Kijk, dat is het betere werk!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Na een kop koffie is het bij mij ook alweer weg. Gelukkig maar, want ik ga vanavond stappen met vrienden
Haha soms word je wel depri als je lees wat er hier allemaal in dit topic staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm pipo, ik ben geradbraakt door een positief iets. Dat kan ook nog natuurlijkquote:
Buren of tickets op je mobiel laten zien?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:29 schreef pietkanarie het volgende:
Dom... ik had tickets uit moeten printen voor de colorrun voor morgen. Dacht dat het niet door zou gaan, maar uiteindelijk wel. Had het natuurlijk voor de zekerheid wel vast moeten regelen. Heb zelf geen printer en op zondag is alles gesloten.
Het is al even stil bij de buren. Heb het idee dat ze slapen, dus ik ga ze maar niet wakker maken. Tickets op mobiel laten zien heb ik inderdaad over gemaild naar de organisatie (want geen telefoonnummer) maar vraag me af of ik nog antwoord ga krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:02 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Buren of tickets op je mobiel laten zien?
OT: Goed, zo stappen![]()
Hopen dat het goed komt danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:59 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Het is al even stil bij de buren. Heb het idee dat ze slapen, dus ik ga ze maar niet wakker maken. Tickets op mobiel laten zien heb ik inderdaad over gemaild naar de organisatie (want geen telefoonnummer) maar vraag me af of ik nog antwoord ga krijgen.
awwww hug!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 06:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik kan wel janken![]()
Helaas heb ik teveel verantwoordelijkheidsgevoel en ga ik toch maar werken
Wat lees je zoal?quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:57 schreef _Dido_ het volgende:
Vrij en autonoomBeetje jammer dat ik moet studeren, was liever gaan lezen. Hopelijk vanmiddag nog een paar uurtjes
Ach gut, Ja doe ik nog wel eens. Ingaan op wat mensen melden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, lekker een sc beginnen.
OT: voel me fit, maar nog steeds een beetje kut.
tja, ik neem aan dat je gisteren ook wist dat je ging mountainbiken en dat alcohol en sport geen goeie combinatie zijn, wist je ook al. Beetje dom?quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ohjee, alcohol en zometeen gaan mountainbiken
Ik altijd met mn ideeen
quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
tja, ik neem aan dat je gisteren ook wist dat je ging mountainbiken en dat alcohol en sport geen goeie combinatie zijn, wist je ook al. Beetje dom?
post het dan niet. Mensen die interessant willen doen met hun alcoholgebruikquote:
Ach meid het is watquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
post het dan niet. Mensen die interessant willen doen met hun alcoholgebruik
quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ach meid het is wat![]()
Doet het pijn om te zien dat sommige mensen wel een leuk leven leiden?
In plaats van op mij te bitchen, kan je je beter ergens vrij en autonoom gaan voelen.
mensen die joints nodig hebben om een leuk leven te kunnen hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:28 schreef eleusis het volgende:
Ik voel me gniffelend over bovenstaande gevoelens
Tevens energiek en zin in het leven hebbend (misschien omdat ik gister 2 dikke joints op heb???)
Ik voel nu dat ik je ga rapporteren bij de mods feeks!!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
mensen die joints nodig hebben om een leuk leven te kunnen hebben
quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Klote. Wil je een hug [ afbeelding ]
Hij is nog jong, dan kan dat nog wel. Maar mensen van 28+ die dat doen zijn wel sneuquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
post het dan niet. Mensen die interessant willen doen met hun alcoholgebruik
Heb geen alcohol nodig om een lekker leven te leiden, maar ik ben niet vies van een biertjequote:Op zondag 4 augustus 2013 10:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]ik heb een prima leven hoor! En daar heb ik gelukkig geen alcohol voor nodig
succes met fietsen met je kater
Snie waarquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is nog jong, dan kan dat nog wel. Maar mensen van 28+ die dat doen zijn wel sneu
quote:
quote:
Ik mag dat dus nog een jaartje doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is nog jong, dan kan dat nog wel. Maar mensen van 28+ die dat doen zijn wel sneu
Sterkte daarmeequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef minthy het volgende:
Angstig, de komende dagen een aantal lastige afspraken gepland staan.
stoppen daarmee!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Sterkte daarmee
Ik ben misselijk en een beetje bezorgd, (weer) last van mijn keel/nek
Mjah maar ik voel het wel de hele tijd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:03 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
stoppen daarmee!
Met mij aardig goed.
Mag er eigenlijk niet op doorgaan, maar ik wil ook wel extra notes sparen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah maar ik voel het wel de hele tijd.
En goed zo
Zie DMquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:05 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Mag er eigenlijk niet op doorgaan, maar ik wil ook wel extra notes sparen.heb je al asperine geprobeerd?
hebben we allemaal vaak genoeg last vanquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef tetouaribo het volgende:
Blegh, vrouwen.. Soms snap ik ze niet.
Yeeehhh, ik heb deze week nog vakantiequote:Op maandag 5 augustus 2013 06:58 schreef ArnosL het volgende:
Jeuh, laatste weekje werken voor m'n vakantie
Ah, dat is zonde. Ben je op vakantie geweest die nogal vervelend verliep? Of ging het al voor de vakantie mis?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:29 schreef cafpow het volgende:
Geirriteerd, met 1 iemand plan ik geen vakantie meer...![]()
![]()
Verder prima, moe dus bedtijd![]()
Heel goedquote:
Jeuh! Hiero ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 06:58 schreef ArnosL het volgende:
Jeuh, laatste weekje werken voor m'n vakantie
die hebben er ongetwijfeld ook bij jou ingewreven dat zij op vakantie gingenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jeuh! Hiero ookLeuk om dat op het werk te vertellen tegen degene die net terug komen
Nopequote:Op maandag 5 augustus 2013 13:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
die hebben er ongetwijfeld ook bij jou ingewreven dat zij op vakantie gingen
OT: wel blijalleen wat warmer dan ik dacht in mn donkere spijkerbroek
Same here!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:16 schreef Mishu het volgende:
Net 2 uur gefietst. Ik ben er nog lang niet maar dat killer lichaam komt er gvd
^^quote:
Loopt vanaf het begin een beetje mis, die persoon is gewend alles altijd alleen te doen en regelen en neemt dus besluiten voor op vakantie zonder het op zijn minst even te melden..en maakt plannen met andere mensen voor hele dagen zonder dat ik het weet..quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:47 schreef pietkanarie het volgende:
OT: benieuwd of het me lukt om vandaag hard te werken aan dingen die nog open staan voor school. Tot nu toe niet erg veel gedaan deze vakantie, want ja vakantie moet ook een beetje vakantie zijn.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heel goed![]()
OT: prima, lekker weertje
Ha ik ben al veel langer wakkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vaag, ik ben gewoon al wakker?
Waarschijnlijk telemarketing.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:32 schreef Mishu het volgende:
Wordt continue gebeld door een onbekend nummer wat mijn voicemail niet inspreekt
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
Ik ging vanmorgen in 1 seconde van een hele goede bui naar een ontzettende kutbui (waar ik voorlopig weer in blijf hangen, dat weet ik nou al).
Geen idee trouwens wat de oorzaak is/was.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk telemarketing.
Ah het was dus expresquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]OK daar moest ik wel een beetje om lachen, was het dat maar, dan wist ik hoe het kwam.
Graag gedaan, en sterkte met de stemmingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]OK daar moest ik wel een beetje om lachen, was het dat maar, dan wist ik hoe het kwam.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil sporten totdat ik smerige spierpijn hebff wachten tot mijn eega er klaar voor is
Yupquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]gaan jullie naar de sportschool of...
Je komt wederom niet uit met je geld en bent zo in de stress dat je er buikpijn van krijgt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:21 schreef _Dido_ het volgende:
Goed wel! En nu echt
Alleen buikpijn ivm maandelijkse ellende
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je komt wederom niet uit met je geld en bent zo in de stress dat je er buikpijn van krijgt?
Mannenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je komt wederom niet uit met je geld en bent zo in de stress dat je er buikpijn van krijgt?
Sounds good. Hoop dat zelf binnenkort ook weer te bereikenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Best wel ok & hoopvol. Na een aantal ongelooflijke shit-weken (of eigenlijk maanden) met allerlei moeilijke en heftige situaties, niet goed in mijn vel zitten, sinds gister eindelijk het gevoel dat ik in ieder geval heel af en toe weer uit mezelf een glimlach kan toveren. Ben er nog lang niet, maar het is een begin
Goedzo!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Best wel ok & hoopvol. Na een aantal ongelooflijke shit-weken (of eigenlijk maanden) met allerlei moeilijke en heftige situaties, niet goed in mijn vel zitten, sinds gister eindelijk het gevoel dat ik in ieder geval heel af en toe weer uit mezelf een glimlach kan toveren. Ben er nog lang niet, maar het is een begin
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |