sterkte en ik duim meequote:Op woensdag 31 juli 2013 02:22 schreef Strega het volgende: Zo, dit was een rare dag. Ik was al een paar dagen niet helemaal lekker. Tijdje geleden last van een gezwollen en rode slechte enkel. Vrijdag zat er een soort blaartje bovenop mijn enkel gewricht. Prutte een beetje, Pagan heeft het schoongemaakt en sinds zondag is het veranderd. Zwart, met een kuiltje erin. Vanmorgen toch maar naar de HA. Wat Pagan al dacht, necroseplek. Dus Ha heeft ons gelijk doorgestuurd naar de SEH van het UMCG. Hele dag daar door gebracht, foto's, onderzoeken. Het lijkt niet naar binnen zijn geslagen, maar zeker is het niet. Nu eerst been omhoog, AB en vrijdag terug. Als het slechter gaat eerder terug. Ik had niet verwacht weer naar huis te mogen, maar dit was niet mijn behandeld arts van traumatologie, dus ik mocht vanavond naar huis. Ik was zo bang te moeten blijven. Heb nu vreselijk veel pijn na dat gepoer en standen voor de foto's. Ravi was helemaal uit zijn doen, hij kan er erg slecht tegen als ik er niet ben. Duimen jullie aub dat het vrijdag wat beter is en dat ik niet opgenomen hoef te worden.
Konijn, mijn god wat stinkt dat erg, wild.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mij niks, ik zou denk ik ook kat eten
Hond weet ik niet. Zij eten geen konijn en geen paard.
Zeg, hoe was het in de jungle eigenlijk?
hehehe dacht dat die ketchup nog net klein genoeg zou zijn om op te pakken. Maar zo is t mss juist leuker he.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Oei, dat steken klinkt minder, kom maar op met die foto's hoor!
Trouwens, van die vogelspeeltjes die ik van je kreeg, ze worden helemaal link van die ketchupfles, want die krijgen ze maar niet opgetildLigt tussen de ballen en dopjes en meuk in hun speelbak en het lukt ze maar niet om die op te pakken en naar beneden te slingeren, ze blijven bezig met dat ding, en schelden
![]()
Konijn is geen wild hoor, wat ik eet, dat stinkt helemaal niet, haas wel!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Konijn, mijn god wat stinkt dat erg, wild.
Oh ja, konijn, haas, dan is het idd haas geweest. Huuuuuuuu.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konijn is geen wild hoor, wat ik eet, dat stinkt helemaal niet, haas wel!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe dacht dat die ketchup nog met klein genoeg zou zijn om op te pakken. Maar zo is t mss juist leuker he.
Ik krijg t gewoon voor elkaar om vogels aan t schelden te krijgen
Heb btw nog een aantal van die lipjes van de pakken drinken. Ook naar je opsturen?
doe ze van de week wel ff op de post. Heel mss heb ik nog wel zo een ketchupflesje. Of iets van dat formaat. Doe ik er ook wel bij als ik hem heb.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mag als je wil.
Ik heb er wel al wat maar ze maken ze vies en ze maken ze ook nog wel eens stuk, dus ik kan nu weggooien ipv die dingen elke week afwassen![]()
En die fles is juist het leukste omdat het ze niet lukt en ze het persé willen, te schattig, echt, vooral Coco die wordt soms echt woedend op dat ding![]()
En het leukste is als ie dan scheldend aftaait als ie er genoeg van heeft
Ja en geef me nou ook es eindelijk jouw adres dan, dan krijg je een bedankkaartjequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef gomi het volgende:
[..]
doe ze van de week wel ff op de post. Heel mss heb ik nog wel zo een ketchupflesje. Of iets van dat formaat. Doe ik er ook wel bij als ik hem heb.
Die beesten gaan van me houden
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, weet je al hoe oud je paps is geworden?
doe ik er ook gelijk bijquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en geef me nou ook es eindelijk jouw adres dan, dan krijg je een bedankkaartje
quote:
quote:
Meestal zijn ze in Indonesie als ie jarig is hoor, nu zijn ze toevallig net twee dagen thuis ( ik hoop dat ze goede kado's brengen dude! )quote:
hehe ga je zo nog ff langs? Feliciteren en kadootjes ophalenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meestal zijn ze in Indonesie als ie jarig is hoor, nu zijn ze toevallig net twee dagen thuis ( ik hoop dat ze goede kado's brengen dude! )
Ik ga NU!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ga je zo nog ff langs? Feliciteren en kadootjes ophalen
Veel plezier!quote:
Ik duim dat de AB aanslaat en dat je lekker thuis mag blijvenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:19 schreef Strega het volgende:
Zo, ik ben de ergste stress ff kwijt, en Oh-Oh, jij en Indaha hebben gelijk. Vrijdag moet ik weer naar het
ziekenhuis en ik heb alweer wat andere afspraken staan.
Dit kan ik helaas niet voorkomen, het was een klein blaartje en ontwikkelde zich heel snel. Het ziet er nu niet groter of slechter uit, maar ook niet beter. Vrijdag maar weer horen. Ik hoop alleen dat ik niet opgenomen hoef te worden.
Maar echt, dit was wel even schrikken. Ik heb vandaag ook gelijk contact opgenomen met mijn endocrinologe, dus daar moet ik over twee weken heen. Bloedonderzoek enzo voor mijn suikers heeft nu wat weinig zin, omdat er ontsteking zit. En gelukkig controleer ik mijn suikers een paar keer per dag.. Ze hebben gisteren wel gelijk bloed gecontroleerd.
De foto was moeilijk te beoordelen doordat er zoveel ijzerwaar in zit. Vrijdag moet ik bij de traumatoloog zijn,
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:23 schreef Nonneke het volgende:
ja leuk Pis ! kom je ook ??
kheb eindelijk het Verkadeblik hoor !Toverde m zo uit een doos vracht vanmiddag
2 september!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Goedemiddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Wanneer begint je school dude?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh je hebt nog een hele maand, heerlijk zeg!
Ik ben recent een kilo of drie / vier kwijtgeraakt maar nu een paar weken niets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Doorzetten dit keer he!
Hoe gaat het met de lijn?
Tofquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had een goede buit!
Heel mooi tafellaken, slippers met bloem erophele lekkere dure saffraanthee, plus dat mijn moeder nog een fijne luchtige sprei had liggen die ideaal is voor met dit weer EN ze had een hele goede stille grote ventilator over, dus mijn broertje bracht me naar huis met de hele handel zojuist, en het was heel gezellig
Mwah, ben de eerste paar weken na het dieet wat aangekomen hoor. Maar sinds april eigenlijk niet meer, en daar is dus ook weer 3 kilo van af.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
Zwabbie!
Wat goed dat je nog zo op gewicht bent
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedenk net dat ik weer es bapao´s moet maken
nice, ventilator komt ook mooi getimed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had een goede buit!
Heel mooi tafellaken, slippers met bloem erophele lekkere dure saffraanthee, plus dat mijn moeder nog een fijne luchtige sprei had liggen die ideaal is voor met dit weer EN ze had een hele goede stille grote ventilator over, dus mijn broertje bracht me naar huis met de hele handel zojuist, en het was heel gezellig
WTF, zat net deze preview te lezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
Uhuh. Ik moet eigenlijk minder brood gaan eten, dat zou een hoop schelen denk ik.
Whehe, nice.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
WTF, zat net deze preview te lezen.
http://www.vetvrij.com/pdf/Broodbuik-preview-v2.pdf
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:15 schreef Strega het volgende:
Hé Zwab!![]()
Leuke kado's Oh-Oh! Wat voor tafelkleed?
En mooi weer!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh mèn, het is alweer donderdag gewoon, en augustus zelfs, ik ben maar alvast aan mijn boodschappenlijstje begonnen net
Echt hè? Augustus al. Het was net Oud & Nieuwquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh mèn, het is alweer donderdag gewoon, en augustus zelfs, ik ben maar alvast aan mijn boodschappenlijstje begonnen net
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt hè? Augustus al. Het was net Oud & Nieuw
Ook van datte ja!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dalijk is het gewoon alweer winter.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook van datte ja!
Gelukkig heb ik snowboots gekocht en had ik al regenlaarzen, je hebt een goeie invloed op mijn koopgedrag
Zalm is standaard maar makkelijk en altijd lekker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ja zalm is idd standaard! Al was ik wel in need voor een goed standaard recept voor eters.
Ja, ik was mijn slippers nog vergetenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet wel nog nieuwe regenlaarzen, mijn sneeuwlaarzen kunnen nog een seizoen mee minstens, en mijn sleehakjes ook, en mijn nikes zijn nog als nieuw, slipperseizoen FTW!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik kan denk ik niet gelogen nog een jaar of 3 theedrinken zonder nieuw te kopen...
I'm sure he doesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Wellicht omdat ie ook elke keer wat ouder wordt?
Strega, ik hoop dat het oké gaat vandaag!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:19 schreef Strega het volgende:
Zo, ik ben de ergste stress ff kwijt, en Oh-Oh, jij en Indaha hebben gelijk. Vrijdag moet ik weer naar het
ziekenhuis en ik heb alweer wat andere afspraken staan.
Dit kan ik helaas niet voorkomen, het was een klein blaartje en ontwikkelde zich heel snel. Het ziet er nu niet groter of slechter uit, maar ook niet beter. Vrijdag maar weer horen. Ik hoop alleen dat ik niet opgenomen hoef te worden.
Maar echt, dit was wel even schrikken. Ik heb vandaag ook gelijk contact opgenomen met mijn endocrinologe, dus daar moet ik over twee weken heen. Bloedonderzoek enzo voor mijn suikers heeft nu wat weinig zin, omdat er ontsteking zit. En gelukkig controleer ik mijn suikers een paar keer per dag.. Ze hebben gisteren wel gelijk bloed gecontroleerd.
De foto was moeilijk te beoordelen doordat er zoveel ijzerwaar in zit. Vrijdag moet ik bij de traumatoloog zijn,
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Whut? Je kunt berichten langer editten als je een abo op Fok! hebt?
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef oh-oh het volgende:
http://lifeofastrangerwhostolemyphone.tumblr.com/
Ik ging echt stuk!
Dan is het wel leuk jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Die vent heeft haar telefoon gejat maar zij kan de foto's die hij ermee maakt nog uploaden en daar vertelt ze een leuk verhaaltje bij
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Die paasbakvormen?
Die liggen hier ook al eeuwen en ik moet altijd aan jou denken als ik ze zie
Ach, lieve Chico!quote:
quote:
Succes ik duim dat je thuis mag blijvenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, lieve Chico!![]()
![]()
![]()
Hier geen verandering, niet beter maar ook niet slechter. Morgen om 15.15 in UMCG zijn.
Yeah.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook nooit eens gewoon 20 graden tijdens die Vierdaagse hè?
Ik heb echt verrassend goed geslapen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah.![]()
Ik heb vannacht maar een koud washandje in mijn nek gelegd, godallejezus wat was het warm
Oh ik ging uitloggen van m'n mail en kwam op een nieuwsartikel over 'mensen die een slechtere dag hebben' en dan kom ik uit op o.a datquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]maar die vierdaagse is nu toch niet?
Ik viel wel om half 2 in slaap, dat was ook wel een winstpuntjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt verrassend goed geslapen!
Ik heb mijn 4/5 uur zeker wel volgemaakt hoor!
Je raaaaaaaaaskalt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ging uitloggen van m'n mail en kwam op een nieuwsartikel over 'mensen die een slechtere dag hebben' en dan kom ik uit op o.a datFaal.
Ik hoop het, ik lust alleen de naturelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die roomkaas met bieslook, buiten het koelvak, was hier bij de Aldi helemaal weg. Ook bij het bordje stond enkel nog 'naturel'.
Is hij bij jullie ook weg?
Wel een paar andere nieuwe kruidenkazen in het schap, maar kleinere bakjes.
Hebben ze dat toevallig bij die vereniging?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik bestel vaak Scandinavische dingen bij een vereniging, maar die koekjes herken ik niet. Ik denk dat je die enkel bij een Zweeds winkeltje kunt vinden, niet zo makkelijk dus nee. Of via internet.
Ben je trouwens met de boot gegaan of met het vliegtuig?
Nee, hebben ze daar niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hebben ze dat toevallig bij die vereniging?![]()
Bus, boot
O hier ook wel. Maar alles leeft lekker langs elkaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:25 schreef oh-oh het volgende:
In Putten zijn er gewoon nog veel mensen waar je op zondag niet naar kan bellen bijvoorbeeld![]()
Nu even wel omdat ik geen andere bij me heb.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O hier ook wel. Maar alles leeft lekker langs elkaar.
Ahh vreselijk, naar om op die manier leuke foto's te verliezen. Ga je nu nog weer met die kaart aan het werk? Risicootje.
Whehehe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:25 schreef oh-oh het volgende:
In Putten zijn er gewoon nog veel mensen waar je op zondag niet naar kan bellen bijvoorbeeld![]()
KLopt. Mijn meegekregen flesje water was zowat na een uur (dus om ca 9.45 uur) al leeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Thuis.
Wat een draak van een dag zeg, was echt afzien, van vanochtend vroeg al
dat hoor je toch niet vaak, zeker de kaart die origineel bij de camera zat (en dus al een jaar of vijf oud is)?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Mijn geheugenkaart van de Canon had het net zomaar begeven, zelf even gegoogled en een recovery programma gevonden, blijken toch wel erg veel van de foto's erg beschadigd, en ik had hem voor het laatst VOOR Zwolle nog leeggemaakt, zonde![]()
Maar ik heb er nog wel wat gered gelukkig.
Kaart geformatteerd, nu durf ik geen foto's meer te maken
wb, maar hip?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, good to be back!
Wat een typisch volk daar in die provincie. Dan zijn we in Overijssel wel een stuk hipper hoor.
quote:
sterker nog, een nieuwe kaart die ik kocht toen ik de camera kocht, want er zat maar een 1 gig kaartje bij en ik wilde 4. Ik heb de foto´s die nog te redden waren nu op het werk op mijn pc staan, was maar van een maandje, en ik zoek ze wel altijd al uit op de kaart, dus ik mik een boel weg al. Ik maak ongeveer maandelijks updates op mijn pc en externe schijf. En dan staan de foto´s die weg zijn nog op FB gelukkig, wel minder groot maar soit, beter dan niks, Foto die ik van mijn vader maakte bv, die is weg, maar die heb ik dan gelukkig wel nog,quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
dat hoor je toch niet vaak, zeker de kaart die origineel bij de camera zat (en dus al een jaar of vijf oud is)?
Gelukkig zijn die CF kaarten niet meer zo duur, ik denk dat je met 2x http://tweakers.net/price(...)h-ultimate-16gb.html of http://tweakers.net/price(...)ctflash-8gb-60x.html weer aan de slag kan, Die oude kaart zou ik idd. liever ook niet meer gebruiken.
En haal 'm regelmatig leeg, de foto's op je camera laten is niet veilig.
Hoe snel leveren die?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:18 schreef Miniem het volgende:
Erg vervelend als zoiets mis gaat
Geheugen is gelukkig niet zo duur.
Mymemory.co.uk heeft altijd wel leuke aanbiedingen.
12.90, nette prijs toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:25 schreef Barbaaf het volgende:
En die camera heb je nu een jaar? Nog garantie op de kaart dan?
4 GB kan je al voor een tientje krijgen, 8 GB voor 15 euro.
edit: hopelijk besteld bij de link van Miniem of mij
Balen Stregaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:59 schreef Strega het volgende:
Nou, die hitte vandaag bekomt me niet goed.
De chirurg vond mijn enkel "zorgelijk", zeker gezien mijn voorgeschiedenis.
Ik hoefde niet te blijven gelukkig, de kans op meer infecties enzo is daar natuurlijk groter dan thuis.
Drie keer per dag spoelen, been omhoog, meteen terug als het erger lijkt en sowieso terug over twee weken. Dan ook gelijk controleafspraak voor de rest van de enkel, bij mijn behandelend traumatoloog.![]()
Over twee weken ook naar de endocrinoloog en als het niet gauw wat beter gaat moet ik ook naar de vaatchirurg. Ja, ik heb een druk leven!
quote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Fixedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Mijn pakket van de toko is gisteren bij de bovenbuurman afgegeven, ik ben al drie keer aan de deur geweest, niet thuis een maand op vakantie vanaf gisteren,
ja kom op, de woordkeuze is nog tot daar aan toe, maar dan vertellen dat je zelf oh zo hip bent in vgl met die andere provincies als je in dat huisje zit met een hele hippe vriendengroep bestaande uit ouders enzo. Sorry maar ik vond dat vrij lachwekkend.quote:
Hey hipster, moet jij niet op zo een boot of zoquote:
Nee daar ben ik niet hip genoeg voorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey hipster, moet jij niet op zo een boot of zo
kzou er idd nog ff overna denken als ik jou wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:13 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan weet ik zo net nog niet of ik me wel met jou in die dierentuin kan vertonen hoor......
Ik heb het ook aan staan, maar dat komt meer omdat ik het programma er voor heb gekekenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Toch lijkt die Gay Pride me wel een keer lachen hoor, ik kijk nu op tv.
Je googlezoekopdracht jostabes gaf ook josti resultaten??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek net per ongeluk een stukje van die toppers, wat een hel zeg
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je googlezoekopdracht jostabes gaf ook josti resultaten??
Ga je dit jaar weer een keer naar de Adelaarshorst? Of zit die iedere wedstrijd bomvol?quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit ik weer eens in het FC Twente stadion, krijg je een 0-0 te zien. En ik kan niet tegen mensen die het grootste woord hebben en er de ballen van snappen. Komende tijd weer lekker op de computer kijken.
Echter, was buitenkansje. Het had ook wel weer wat.
Je schilderij?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Finally...your package is in the mail!!! WHEW...I had to save up to ship this one out! LOL I'm excited though...can't wait for it to arrive. It's going Priority....and hopefully will be there in a few weeks!!
Okee mooiquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik nog wel een keer de kans krijg. Even het verschil ervaren met een jaar of 6 terug. Maar het kan ook zo zijn dat ik er niet kom.
Schilderijen, 2 stuks, tweeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Nee, privé. Kon vanwege vakantie op andermans kaart naar binnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee mooi![]()
. Was dit via de krant dan?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schilderijen, 2 stuks, tweeeeeeeeeeeeeeeeeee
Vlug, geef het adres van pisc op in mijnpakket.nlquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schilderijen, 2 stuks, tweeeeeeeeeeeeeeeeeee
OKee, ook tofquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, privé. Kon vanwege vakantie op andermans kaart naar binnen.
Zodat zij er iets toonbaars van kan maken??quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vlug, geef het adres van pisc op in mijnpakket.nl
Zodat zij ze op kan hangen natuurlijk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zodat zij er iets toonbaars van kan maken??
O ja natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zodat zij ze op kan hangen natuurlijk!
Ja.....laatst zelf gemaakt! Echt ....te lekker, ook bij vlees, kaas en veelmeer!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Jostabessen, die ken ik niet, ff googelen.
Ik wil ook zo een tuin![]()
Oh Strega, jij bent van de jam en zo, ik kocht laatst op een braderie zelfgemaakte rode uienjam, ken je die?
Echt to die for, zo lekker![]()
Ik heb nu een kilo kersen van de boer, maar morgen zeker geen kilo meer
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je googlezoekopdracht jostabes gaf ook josti resultaten??
Oh my fucking Jezus........ twee maar liefst?quote:
Wat klinkt dat heerlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:21 schreef Strega het volgende:
Pagan heeft heel veel jostabessen, kruisbessen en blauwe bessen geoogst, dat gaat morgen in potten!![]()
Momenteel zwarte paprika's, puntpaprika's pepers, courgette, aubergine en tomaten van eigen teelt en zelf al een pompoen. Dus dat gaat morgen een fijne groenteschotel worden. Ik denk dat ik ze ga roosteren in de oven. Het is echt ongelofelijk, zoveel er dit jaar overal aan zit.
Mijn oreganorijtje is dit moment een hommel, bijen en vlinders lusthof!
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit ik weer eens in het FC Twente stadion, krijg je een 0-0 te zien. En ik kan niet tegen mensen die het grootste woord hebben en er de ballen van snappen. Komende tijd weer lekker op de computer kijken.
Mag ik het recept????????quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja.....laatst zelf gemaakt! Echt ....te lekker, ook bij vlees, kaas en veelmeer!
Thanks, leuk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik stuur m wel naar jou, mag je m doorsturen als je wil?
Het is een leuk boekje om te lezen maar geen houdmateriaal.
Jammiequote:
Weggooien van boeken is eigenlijk altijd zonde! Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het wel vermakelijk leesvoer, maar een keer lezen is voldoende, en weggooien is zonde
Precies dit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het wel vermakelijk leesvoer, maar een keer lezen is voldoende, en weggooien is zonde
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Finally...your package is in the mail!!! WHEW...I had to save up to ship this one out! LOL I'm excited though...can't wait for it to arrive. It's going Priority....and hopefully will be there in a few weeks!!
quote:
You're a true lifesaverquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Arme Pis was gewoon de enige die m nog nie had
Ik had hem van de rommelmarkt, voor 50 cent kon ik hem niet laten liggen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
You're a true lifesaver
Ja, is niet iets dat ik snel zou kopen, maar ben wel heel benieuwd!
Hahahaha die Faas, ik hoop maar dat Billy van haar af kan blijvenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:51 schreef Nonneke het volgende:
Nee die van A doe ik ook ff online bestellen van de week, dat scheelt weer in de rij staan![]()
voor de hondenschepjes hoef ik niet langs de kassa, daar kom ik in om
Faas doet erg dr best om mee te kunnen, tis een groot feest hier
Darnquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Nah echt he, wij gingen gisteren rond 19.00 even bij de ezels kijken.
[ afbeelding ]
Stonden er 12 stuks, 4 in de ene wei, 8 in de andere, en alle waterbakken waren leeg![]()
Wij bellen en mailen naar die mensen, geen gehoor.
Ging die vriendin vanmorgen nog even checken met een andere kennis, nog steeds lege bakken.
Is die andere kennis met fietstassen vol water er heen gegaan om die bakken te vullen![]()
Het is toch geen weer om die dieren zonder water te laten staan?
Ik zei al dat ik vanmorgen weer zou gaan en dan de politie zou bellen als ze nog droog zouden staan, maar goed, ik ga straks wel weer even kijken hoor
Goed zo!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Toevallig stond er hier net een dierenambulance, en ik heb het verhaal even gedaan bij die man omdat het me echt niet lekker zat, hij ging nu meteen weer even kijken en hij zei dat we de volgende keer gewoon meteen naar hun moeten bellen, want dat kan gewoon echt niet!
Komt naar je toe! (per post)quote:
Oh dat is echt schandalig! Arme dieren. Stomme lui, ook met honden in auto's.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Nah echt he, wij gingen gisteren rond 19.00 even bij de ezels kijken.
[ afbeelding ]
Stonden er 12 stuks, 4 in de ene wei, 8 in de andere, en alle waterbakken waren leeg![]()
Wij bellen en mailen naar die mensen, geen gehoor.
Ging die vriendin vanmorgen nog even checken met een andere kennis, nog steeds lege bakken.
Is die andere kennis met fietstassen vol water er heen gegaan om die bakken te vullen![]()
Het is toch geen weer om die dieren zonder water te laten staan?
Ik zei al dat ik vanmorgen weer zou gaan en dan de politie zou bellen als ze nog droog zouden staan, maar goed, ik ga straks wel weer even kijken hoor
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Toevallig stond er hier net een dierenambulance, en ik heb het verhaal even gedaan bij die man omdat het me echt niet lekker zat, hij ging nu meteen weer even kijken en hij zei dat we de volgende keer gewoon meteen naar hun moeten bellen, want dat kan gewoon echt niet!
Met dit weer liever te snel dan te langzaam reageren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:49 schreef oh-oh het volgende:
En nu is die kennis die met water gegaan is vanochtend gepikeerd dat ik het verteld heb tegen die dierenambumensen, want zij vindt het te snel en ze hebben nu toch water
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:49 schreef oh-oh het volgende:
En nu is die kennis die met water gegaan is vanochtend gepikeerd dat ik het verteld heb tegen die dierenambumensen, want zij vindt het te snel en ze hebben nu toch water
Dat is helemaal stom. Dat ontslaat de baas dan dus van verantwoordelijkheid?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:49 schreef oh-oh het volgende:
W00t! En dat om dat tijdstipquote:
Het verhaal klonk al leuk t/m het buitengebied, maar wat grappig dat het haar moeder is, leukquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weer zoals elke maandagochtend willekeurig wat mensen bellen. Afspraak met een mevrouw gemaakt, de auto ingestapt. Lekker in het buitengebied op de koffie. Is het de moeder van Miss Montreal. Wat een leuk mens!
Echt wel zo moeder zo dochter. Ik keek wel even raar op, maar gewoon leuk natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het verhaal klonk al leuk t/m het buitengebied, maar wat grappig dat het haar moeder is, leuk
Alrighty!quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze moet vanmiddag af, dus ik ben nu aan het typen!
Toch wel in een hippe zwembroek mag ik hopen!quote:
Ik vind haar qua persoon wel leuk, muziek is niet mijn ding (al ken ik ook niet alles).quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Stotterde ze ook als een malle en was ze even annoying?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, thanks voor je razendsnelle boek![]()
De verbinding is strak, as always
En tof die twee clipjes![]()
Nee, dat weer totaal niet. En ook niet annoying, rustige vriendelijke vrouw.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Stotterde ze ook als een malle en was ze even annoying?
Een is werkloos (bouw) en de andere twee (vanmorgen nog een ander mee) hebben vakantie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz! Als je gaat zwemmen, hebben je vrienden vakantie of moeten die ook aan de bak na de zwempartij?
Oeh dan ben je wel de bikkel!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een is werkloos (bouw) en de andere twee (vanmorgen nog een ander mee) hebben vakantie.
En Maria Mena!
Het geeft eigenlijk alleen maar goede energie. Anders zat ik nog een tijdje brak te zijn achter de pc.quote:
Is er nog een specifiek thema/onderwerp (voor zover je dat kunt delen)?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, hij is af. Leuk stukkie, vind ik.
Ik zou die Vliegeraar gewoon skippen verderquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga vanavond in je boek beginnen, oh-oh. Vliegeraar moet even on the side
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |