quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Die paasbakvormen?
Die liggen hier ook al eeuwen en ik moet altijd aan jou denken als ik ze zie
Ach, lieve Chico!quote:
quote:
Succes ik duim dat je thuis mag blijvenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, lieve Chico!![]()
![]()
![]()
Hier geen verandering, niet beter maar ook niet slechter. Morgen om 15.15 in UMCG zijn.
Yeah.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook nooit eens gewoon 20 graden tijdens die Vierdaagse hè?
Ik heb echt verrassend goed geslapen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah.![]()
Ik heb vannacht maar een koud washandje in mijn nek gelegd, godallejezus wat was het warm
Oh ik ging uitloggen van m'n mail en kwam op een nieuwsartikel over 'mensen die een slechtere dag hebben' en dan kom ik uit op o.a datquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]maar die vierdaagse is nu toch niet?
Ik viel wel om half 2 in slaap, dat was ook wel een winstpuntjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt verrassend goed geslapen!
Ik heb mijn 4/5 uur zeker wel volgemaakt hoor!
Je raaaaaaaaaskalt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ging uitloggen van m'n mail en kwam op een nieuwsartikel over 'mensen die een slechtere dag hebben' en dan kom ik uit op o.a datFaal.
Ik hoop het, ik lust alleen de naturelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die roomkaas met bieslook, buiten het koelvak, was hier bij de Aldi helemaal weg. Ook bij het bordje stond enkel nog 'naturel'.
Is hij bij jullie ook weg?
Wel een paar andere nieuwe kruidenkazen in het schap, maar kleinere bakjes.
Hebben ze dat toevallig bij die vereniging?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik bestel vaak Scandinavische dingen bij een vereniging, maar die koekjes herken ik niet. Ik denk dat je die enkel bij een Zweeds winkeltje kunt vinden, niet zo makkelijk dus nee. Of via internet.
Ben je trouwens met de boot gegaan of met het vliegtuig?
Nee, hebben ze daar niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hebben ze dat toevallig bij die vereniging?![]()
Bus, boot
O hier ook wel. Maar alles leeft lekker langs elkaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:25 schreef oh-oh het volgende:
In Putten zijn er gewoon nog veel mensen waar je op zondag niet naar kan bellen bijvoorbeeld![]()
Nu even wel omdat ik geen andere bij me heb.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O hier ook wel. Maar alles leeft lekker langs elkaar.
Ahh vreselijk, naar om op die manier leuke foto's te verliezen. Ga je nu nog weer met die kaart aan het werk? Risicootje.
Whehehe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:25 schreef oh-oh het volgende:
In Putten zijn er gewoon nog veel mensen waar je op zondag niet naar kan bellen bijvoorbeeld![]()
KLopt. Mijn meegekregen flesje water was zowat na een uur (dus om ca 9.45 uur) al leeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Thuis.
Wat een draak van een dag zeg, was echt afzien, van vanochtend vroeg al
dat hoor je toch niet vaak, zeker de kaart die origineel bij de camera zat (en dus al een jaar of vijf oud is)?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Mijn geheugenkaart van de Canon had het net zomaar begeven, zelf even gegoogled en een recovery programma gevonden, blijken toch wel erg veel van de foto's erg beschadigd, en ik had hem voor het laatst VOOR Zwolle nog leeggemaakt, zonde![]()
Maar ik heb er nog wel wat gered gelukkig.
Kaart geformatteerd, nu durf ik geen foto's meer te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |