quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Die paasbakvormen?
Die liggen hier ook al eeuwen en ik moet altijd aan jou denken als ik ze zie
Ach, lieve Chico!quote:
quote:
Succes ik duim dat je thuis mag blijvenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, lieve Chico!![]()
![]()
![]()
Hier geen verandering, niet beter maar ook niet slechter. Morgen om 15.15 in UMCG zijn.
Yeah.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook nooit eens gewoon 20 graden tijdens die Vierdaagse hè?
Ik heb echt verrassend goed geslapen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah.![]()
Ik heb vannacht maar een koud washandje in mijn nek gelegd, godallejezus wat was het warm
Oh ik ging uitloggen van m'n mail en kwam op een nieuwsartikel over 'mensen die een slechtere dag hebben' en dan kom ik uit op o.a datquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]maar die vierdaagse is nu toch niet?
Ik viel wel om half 2 in slaap, dat was ook wel een winstpuntjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt verrassend goed geslapen!
Ik heb mijn 4/5 uur zeker wel volgemaakt hoor!
Je raaaaaaaaaskalt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ging uitloggen van m'n mail en kwam op een nieuwsartikel over 'mensen die een slechtere dag hebben' en dan kom ik uit op o.a datFaal.
Ik hoop het, ik lust alleen de naturelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die roomkaas met bieslook, buiten het koelvak, was hier bij de Aldi helemaal weg. Ook bij het bordje stond enkel nog 'naturel'.
Is hij bij jullie ook weg?
Wel een paar andere nieuwe kruidenkazen in het schap, maar kleinere bakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |