sterkte en ik duim meequote:Op woensdag 31 juli 2013 02:22 schreef Strega het volgende: Zo, dit was een rare dag. Ik was al een paar dagen niet helemaal lekker. Tijdje geleden last van een gezwollen en rode slechte enkel. Vrijdag zat er een soort blaartje bovenop mijn enkel gewricht. Prutte een beetje, Pagan heeft het schoongemaakt en sinds zondag is het veranderd. Zwart, met een kuiltje erin. Vanmorgen toch maar naar de HA. Wat Pagan al dacht, necroseplek. Dus Ha heeft ons gelijk doorgestuurd naar de SEH van het UMCG. Hele dag daar door gebracht, foto's, onderzoeken. Het lijkt niet naar binnen zijn geslagen, maar zeker is het niet. Nu eerst been omhoog, AB en vrijdag terug. Als het slechter gaat eerder terug. Ik had niet verwacht weer naar huis te mogen, maar dit was niet mijn behandeld arts van traumatologie, dus ik mocht vanavond naar huis. Ik was zo bang te moeten blijven. Heb nu vreselijk veel pijn na dat gepoer en standen voor de foto's. Ravi was helemaal uit zijn doen, hij kan er erg slecht tegen als ik er niet ben. Duimen jullie aub dat het vrijdag wat beter is en dat ik niet opgenomen hoef te worden.
Konijn, mijn god wat stinkt dat erg, wild.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mij niks, ik zou denk ik ook kat eten
Hond weet ik niet. Zij eten geen konijn en geen paard.
Zeg, hoe was het in de jungle eigenlijk?
hehehe dacht dat die ketchup nog net klein genoeg zou zijn om op te pakken. Maar zo is t mss juist leuker he.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Oei, dat steken klinkt minder, kom maar op met die foto's hoor!
Trouwens, van die vogelspeeltjes die ik van je kreeg, ze worden helemaal link van die ketchupfles, want die krijgen ze maar niet opgetildLigt tussen de ballen en dopjes en meuk in hun speelbak en het lukt ze maar niet om die op te pakken en naar beneden te slingeren, ze blijven bezig met dat ding, en schelden
![]()
Konijn is geen wild hoor, wat ik eet, dat stinkt helemaal niet, haas wel!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Konijn, mijn god wat stinkt dat erg, wild.
Oh ja, konijn, haas, dan is het idd haas geweest. Huuuuuuuu.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konijn is geen wild hoor, wat ik eet, dat stinkt helemaal niet, haas wel!
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe dacht dat die ketchup nog met klein genoeg zou zijn om op te pakken. Maar zo is t mss juist leuker he.
Ik krijg t gewoon voor elkaar om vogels aan t schelden te krijgen
Heb btw nog een aantal van die lipjes van de pakken drinken. Ook naar je opsturen?
doe ze van de week wel ff op de post. Heel mss heb ik nog wel zo een ketchupflesje. Of iets van dat formaat. Doe ik er ook wel bij als ik hem heb.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mag als je wil.
Ik heb er wel al wat maar ze maken ze vies en ze maken ze ook nog wel eens stuk, dus ik kan nu weggooien ipv die dingen elke week afwassen![]()
En die fles is juist het leukste omdat het ze niet lukt en ze het persé willen, te schattig, echt, vooral Coco die wordt soms echt woedend op dat ding![]()
En het leukste is als ie dan scheldend aftaait als ie er genoeg van heeft
Ja en geef me nou ook es eindelijk jouw adres dan, dan krijg je een bedankkaartjequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef gomi het volgende:
[..]
doe ze van de week wel ff op de post. Heel mss heb ik nog wel zo een ketchupflesje. Of iets van dat formaat. Doe ik er ook wel bij als ik hem heb.
Die beesten gaan van me houden
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, weet je al hoe oud je paps is geworden?
doe ik er ook gelijk bijquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en geef me nou ook es eindelijk jouw adres dan, dan krijg je een bedankkaartje
quote:
quote:
Meestal zijn ze in Indonesie als ie jarig is hoor, nu zijn ze toevallig net twee dagen thuis ( ik hoop dat ze goede kado's brengen dude! )quote:
hehe ga je zo nog ff langs? Feliciteren en kadootjes ophalenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meestal zijn ze in Indonesie als ie jarig is hoor, nu zijn ze toevallig net twee dagen thuis ( ik hoop dat ze goede kado's brengen dude! )
Ik ga NU!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ga je zo nog ff langs? Feliciteren en kadootjes ophalen
Veel plezier!quote:
Ik duim dat de AB aanslaat en dat je lekker thuis mag blijvenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:19 schreef Strega het volgende:
Zo, ik ben de ergste stress ff kwijt, en Oh-Oh, jij en Indaha hebben gelijk. Vrijdag moet ik weer naar het
ziekenhuis en ik heb alweer wat andere afspraken staan.
Dit kan ik helaas niet voorkomen, het was een klein blaartje en ontwikkelde zich heel snel. Het ziet er nu niet groter of slechter uit, maar ook niet beter. Vrijdag maar weer horen. Ik hoop alleen dat ik niet opgenomen hoef te worden.
Maar echt, dit was wel even schrikken. Ik heb vandaag ook gelijk contact opgenomen met mijn endocrinologe, dus daar moet ik over twee weken heen. Bloedonderzoek enzo voor mijn suikers heeft nu wat weinig zin, omdat er ontsteking zit. En gelukkig controleer ik mijn suikers een paar keer per dag.. Ze hebben gisteren wel gelijk bloed gecontroleerd.
De foto was moeilijk te beoordelen doordat er zoveel ijzerwaar in zit. Vrijdag moet ik bij de traumatoloog zijn,
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:23 schreef Nonneke het volgende:
ja leuk Pis ! kom je ook ??
kheb eindelijk het Verkadeblik hoor !Toverde m zo uit een doos vracht vanmiddag
2 september!quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Goedemiddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Wanneer begint je school dude?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh je hebt nog een hele maand, heerlijk zeg!
Ik ben recent een kilo of drie / vier kwijtgeraakt maar nu een paar weken niets.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Doorzetten dit keer he!
Hoe gaat het met de lijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |