Gelukkig werkt een krant oid ook erg goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:54 schreef sararaats het volgende:
ramp!!! m'n elektrische vliegenmepper heeft het begeven.
ik heb er een nieuwequote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelukkig werkt een krant oid ook erg goed![]()
Elektrische vliegenmapper, vliegjes verminken & dan op de grond laten vallen voor de kat om mee te spelen & te eten is gratis vermaak en voer. Winning.
Nee geen vakantieplannen hier, enkel dagjes uit enzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja gewoon doen, ik heb ook veel opgeruimd toen de nieuwe kast kwam, mis nog niks![]()
Gaan jullie nog weg?
Ga je mee naar de dierentuin met mij en Non?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee geen vakantieplannen hier, enkel dagjes uit enzo.
Ik ga vanmiddag ook stug door, de rust van orde, natural high
Ja, vragen kan altijd!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Mocht er iemand in de vakantie in de buurt van Europapark komen met de auto, met ruimte voor 2 personen, hoor ik het graag
Inderdaad, mooi een dagje uit, maar niet met die extreem hoge kosten voor een treinkaartje ;_;quote:
Nou ja, de kans dat er hier uit de 10 mensen in de SC iemand gaat, maar hey je weet het nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Inderdaad, mooi een dagje uit, maar niet met die extreem hoge kosten voor een treinkaartje ;_;
Want benzine met z'n 3'en/4'en delen is veelal goedkoper
Haha, Europaparkquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn treinkaartjes van 12.50 al te krijgen en van die meereiskaartjes ook. Plus, van waar naar waar wil je dan? Erg duidelijk is het niet
Inderdaad, maar hey, nooit geschoten is altijd misquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, de kans dat er hier uit de 10 mensen in de SC iemand gaat, maar hey je weet het niet
Ja van waar uit, alleen Pis en ik wonen al aan twee verschillende kanten van het land, maar goed, wij gaan nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haha, EuropaparkRust, Duitsland.
[..]
Inderdaad, maar hey, nooit geschoten is altijd mis
Lezen is nooit mijn sterkste vakquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja van waar uit, alleen Pis en ik wonen al aan twee verschillende kanten van het land, maar goed, wij gaan niet
Vanuit Enschede? En dan heb je hulp nodig?quote:
Sjeeequote:Op woensdag 31 juli 2013 02:22 schreef Strega het volgende:
Zo, dit was een rare dag. Ik was al een paar dagen niet helemaal lekker. Tijdje geleden last van een gezwollen en rode slechte enkel. Vrijdag zat er een soort blaartje bovenop mijn enkel gewricht. Prutte een beetje, Pagan heeft het schoongemaakt en sinds zondag is het veranderd. Zwart, met een kuiltje erin. Vanmorgen toch maar naar de HA. Wat Pagan al dacht, necroseplek. Dus Ha heeft ons gelijk doorgestuurd naar de SEH van het UMCG. Hele dag daar door gebracht, foto's, onderzoeken. Het lijkt niet naar binnen zijn geslagen, maar zeker is het niet. Nu eerst been omhoog, AB en vrijdag terug. Als het slechter gaat eerder terug. Ik had niet verwacht weer naar huis te mogen, maar dit was niet mijn behandeld arts van traumatologie, dus ik mocht vanavond naar huis. Ik was zo bang te moeten blijven. Heb nu vreselijk veel pijn na dat gepoer en standen voor de foto's.
Ravi was helemaal uit zijn doen, hij kan er erg slecht tegen als ik er niet ben. Duimen jullie aub dat het vrijdag wat beter is en dat ik niet opgenomen hoef te worden.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanuit Enschede? En dan heb je hulp nodig?
567 km, 5 uur 7 min. In het huidige verkeer: 5 uur 26 min.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanuit Enschede? En dan heb je hulp nodig?
Je kunt beter hier een topic openen, meer kans.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ben iig niet de enige die niet op vakantie gaat![]()
Mocht er iemand in de vakantie in de buurt van Europapark komen met de auto, met ruimte voor 2 personen, hoor ik het graag
En wij aan de derde kant (nee, Groningen is geen derdewereldprovincie) van Nederland.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja van waar uit, alleen Pis en ik wonen al aan twee verschillende kanten van het land, maar goed, wij gaan niet
O Strega toch wat een pech weer, ik duim mijn duimen blauw en steek een kaarsje aan .quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:22 schreef Strega het volgende:
Zo, dit was een rare dag. Ik was al een paar dagen niet helemaal lekker. Tijdje geleden last van een gezwollen en rode slechte enkel. Vrijdag zat er een soort blaartje bovenop mijn enkel gewricht. Prutte een beetje, Pagan heeft het schoongemaakt en sinds zondag is het veranderd. Zwart, met een kuiltje erin. Vanmorgen toch maar naar de HA. Wat Pagan al dacht, necroseplek. Dus Ha heeft ons gelijk doorgestuurd naar de SEH van het UMCG. Hele dag daar door gebracht, foto's, onderzoeken. Het lijkt niet naar binnen zijn geslagen, maar zeker is het niet. Nu eerst been omhoog, AB en vrijdag terug. Als het slechter gaat eerder terug. Ik had niet verwacht weer naar huis te mogen, maar dit was niet mijn behandeld arts van traumatologie, dus ik mocht vanavond naar huis. Ik was zo bang te moeten blijven. Heb nu vreselijk veel pijn na dat gepoer en standen voor de foto's.
Ravi was helemaal uit zijn doen, hij kan er erg slecht tegen als ik er niet ben. Duimen jullie aub dat het vrijdag wat beter is en dat ik niet opgenomen hoef te worden.
En dit ook wel een beetje, ik begrijp je tegenzin tegen ziekenhuizen heel goed maar soms kan het niet andersquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah Strega ik duim, maar ik zou ook graag zien dat je wat minder eigenwijs zou zijn mbt ziekenhuizen, voor je eigen bestwil
Oh-Oh wat een leuke fotoquote:
Wij gaan ook korte dagjes weg aangezien mijn man zijn conditie nog niet echt geweldig is en we krijgen komende week ons petekind te logerenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee geen vakantieplannen hier, enkel dagjes uit enzo.
Ik ga vanmiddag ook stug door, de rust van orde, natural high
Vaduz!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel veel sterkte Strega! Groetjes vanaf het vakantiepark. Ik rust heerlijk uit. Daar hoort natuurlijk ook sporten bij.
Wat leukquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Ah gos, ik spreek net mijn nicht op FB, haar huis in Ambon is helemaal vol gelopen met water en haar schildpadden zijn verdronken. Ze vertelt net dat ze ook een hamster en een konijn heeft en een kakatoe en vissen, maar die waren in haar andere huis gelukkig.
Wel grappig, ik dacht altijd dat dat dierengedoe van mijn Nederlandse oma kwam, schijnbaar zit het aan beide kanten in de familie
hond, varken, lam, rund. Wat maakt t uit hequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar ze zegt meteen maar even dat ze wel hond eet
partyhardy ook hequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel veel sterkte Strega! Groetjes vanaf het vakantiepark. Ik rust heerlijk uit. Daar hoort natuurlijk ook sporten bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |