Tofquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had een goede buit!
Heel mooi tafellaken, slippers met bloem erophele lekkere dure saffraanthee, plus dat mijn moeder nog een fijne luchtige sprei had liggen die ideaal is voor met dit weer EN ze had een hele goede stille grote ventilator over, dus mijn broertje bracht me naar huis met de hele handel zojuist, en het was heel gezellig
Mwah, ben de eerste paar weken na het dieet wat aangekomen hoor. Maar sinds april eigenlijk niet meer, en daar is dus ook weer 3 kilo van af.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
Zwabbie!
Wat goed dat je nog zo op gewicht bent
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedenk net dat ik weer es bapao´s moet maken
nice, ventilator komt ook mooi getimed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had een goede buit!
Heel mooi tafellaken, slippers met bloem erophele lekkere dure saffraanthee, plus dat mijn moeder nog een fijne luchtige sprei had liggen die ideaal is voor met dit weer EN ze had een hele goede stille grote ventilator over, dus mijn broertje bracht me naar huis met de hele handel zojuist, en het was heel gezellig
WTF, zat net deze preview te lezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
Uhuh. Ik moet eigenlijk minder brood gaan eten, dat zou een hoop schelen denk ik.
Whehe, nice.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
WTF, zat net deze preview te lezen.
http://www.vetvrij.com/pdf/Broodbuik-preview-v2.pdf
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:15 schreef Strega het volgende:
Hé Zwab!![]()
Leuke kado's Oh-Oh! Wat voor tafelkleed?
En mooi weer!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh mèn, het is alweer donderdag gewoon, en augustus zelfs, ik ben maar alvast aan mijn boodschappenlijstje begonnen net
Echt hè? Augustus al. Het was net Oud & Nieuwquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh mèn, het is alweer donderdag gewoon, en augustus zelfs, ik ben maar alvast aan mijn boodschappenlijstje begonnen net
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt hè? Augustus al. Het was net Oud & Nieuw
Ook van datte ja!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dalijk is het gewoon alweer winter.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook van datte ja!
Gelukkig heb ik snowboots gekocht en had ik al regenlaarzen, je hebt een goeie invloed op mijn koopgedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |