Okee mooiquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik nog wel een keer de kans krijg. Even het verschil ervaren met een jaar of 6 terug. Maar het kan ook zo zijn dat ik er niet kom.
Schilderijen, 2 stuks, tweeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Nee, privé. Kon vanwege vakantie op andermans kaart naar binnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee mooi![]()
. Was dit via de krant dan?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schilderijen, 2 stuks, tweeeeeeeeeeeeeeeeeee
Vlug, geef het adres van pisc op in mijnpakket.nlquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schilderijen, 2 stuks, tweeeeeeeeeeeeeeeeeee
OKee, ook tofquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, privé. Kon vanwege vakantie op andermans kaart naar binnen.
Zodat zij er iets toonbaars van kan maken??quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vlug, geef het adres van pisc op in mijnpakket.nl
Zodat zij ze op kan hangen natuurlijk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zodat zij er iets toonbaars van kan maken??
O ja natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zodat zij ze op kan hangen natuurlijk!
Ja.....laatst zelf gemaakt! Echt ....te lekker, ook bij vlees, kaas en veelmeer!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Jostabessen, die ken ik niet, ff googelen.
Ik wil ook zo een tuin![]()
Oh Strega, jij bent van de jam en zo, ik kocht laatst op een braderie zelfgemaakte rode uienjam, ken je die?
Echt to die for, zo lekker![]()
Ik heb nu een kilo kersen van de boer, maar morgen zeker geen kilo meer
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je googlezoekopdracht jostabes gaf ook josti resultaten??
Oh my fucking Jezus........ twee maar liefst?quote:
Wat klinkt dat heerlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:21 schreef Strega het volgende:
Pagan heeft heel veel jostabessen, kruisbessen en blauwe bessen geoogst, dat gaat morgen in potten!![]()
Momenteel zwarte paprika's, puntpaprika's pepers, courgette, aubergine en tomaten van eigen teelt en zelf al een pompoen. Dus dat gaat morgen een fijne groenteschotel worden. Ik denk dat ik ze ga roosteren in de oven. Het is echt ongelofelijk, zoveel er dit jaar overal aan zit.
Mijn oreganorijtje is dit moment een hommel, bijen en vlinders lusthof!
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit ik weer eens in het FC Twente stadion, krijg je een 0-0 te zien. En ik kan niet tegen mensen die het grootste woord hebben en er de ballen van snappen. Komende tijd weer lekker op de computer kijken.
Mag ik het recept????????quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja.....laatst zelf gemaakt! Echt ....te lekker, ook bij vlees, kaas en veelmeer!
Thanks, leuk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik stuur m wel naar jou, mag je m doorsturen als je wil?
Het is een leuk boekje om te lezen maar geen houdmateriaal.
Jammiequote:
Weggooien van boeken is eigenlijk altijd zonde! Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het wel vermakelijk leesvoer, maar een keer lezen is voldoende, en weggooien is zonde
Precies dit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het wel vermakelijk leesvoer, maar een keer lezen is voldoende, en weggooien is zonde
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Finally...your package is in the mail!!! WHEW...I had to save up to ship this one out! LOL I'm excited though...can't wait for it to arrive. It's going Priority....and hopefully will be there in a few weeks!!
quote:
You're a true lifesaverquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Arme Pis was gewoon de enige die m nog nie had
Ik had hem van de rommelmarkt, voor 50 cent kon ik hem niet laten liggen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
You're a true lifesaver
Ja, is niet iets dat ik snel zou kopen, maar ben wel heel benieuwd!
Hahahaha die Faas, ik hoop maar dat Billy van haar af kan blijvenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:51 schreef Nonneke het volgende:
Nee die van A doe ik ook ff online bestellen van de week, dat scheelt weer in de rij staan![]()
voor de hondenschepjes hoef ik niet langs de kassa, daar kom ik in om
Faas doet erg dr best om mee te kunnen, tis een groot feest hier
Darnquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Nah echt he, wij gingen gisteren rond 19.00 even bij de ezels kijken.
[ afbeelding ]
Stonden er 12 stuks, 4 in de ene wei, 8 in de andere, en alle waterbakken waren leeg![]()
Wij bellen en mailen naar die mensen, geen gehoor.
Ging die vriendin vanmorgen nog even checken met een andere kennis, nog steeds lege bakken.
Is die andere kennis met fietstassen vol water er heen gegaan om die bakken te vullen![]()
Het is toch geen weer om die dieren zonder water te laten staan?
Ik zei al dat ik vanmorgen weer zou gaan en dan de politie zou bellen als ze nog droog zouden staan, maar goed, ik ga straks wel weer even kijken hoor
Goed zo!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Toevallig stond er hier net een dierenambulance, en ik heb het verhaal even gedaan bij die man omdat het me echt niet lekker zat, hij ging nu meteen weer even kijken en hij zei dat we de volgende keer gewoon meteen naar hun moeten bellen, want dat kan gewoon echt niet!
Komt naar je toe! (per post)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |