Oh dat is echt schandalig! Arme dieren. Stomme lui, ook met honden in auto's.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Nah echt he, wij gingen gisteren rond 19.00 even bij de ezels kijken.
[ afbeelding ]
Stonden er 12 stuks, 4 in de ene wei, 8 in de andere, en alle waterbakken waren leeg![]()
Wij bellen en mailen naar die mensen, geen gehoor.
Ging die vriendin vanmorgen nog even checken met een andere kennis, nog steeds lege bakken.
Is die andere kennis met fietstassen vol water er heen gegaan om die bakken te vullen![]()
Het is toch geen weer om die dieren zonder water te laten staan?
Ik zei al dat ik vanmorgen weer zou gaan en dan de politie zou bellen als ze nog droog zouden staan, maar goed, ik ga straks wel weer even kijken hoor
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Toevallig stond er hier net een dierenambulance, en ik heb het verhaal even gedaan bij die man omdat het me echt niet lekker zat, hij ging nu meteen weer even kijken en hij zei dat we de volgende keer gewoon meteen naar hun moeten bellen, want dat kan gewoon echt niet!
Met dit weer liever te snel dan te langzaam reageren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:49 schreef oh-oh het volgende:
En nu is die kennis die met water gegaan is vanochtend gepikeerd dat ik het verteld heb tegen die dierenambumensen, want zij vindt het te snel en ze hebben nu toch water
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:49 schreef oh-oh het volgende:
En nu is die kennis die met water gegaan is vanochtend gepikeerd dat ik het verteld heb tegen die dierenambumensen, want zij vindt het te snel en ze hebben nu toch water
Dat is helemaal stom. Dat ontslaat de baas dan dus van verantwoordelijkheid?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:49 schreef oh-oh het volgende:
W00t! En dat om dat tijdstipquote:
Het verhaal klonk al leuk t/m het buitengebied, maar wat grappig dat het haar moeder is, leukquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weer zoals elke maandagochtend willekeurig wat mensen bellen. Afspraak met een mevrouw gemaakt, de auto ingestapt. Lekker in het buitengebied op de koffie. Is het de moeder van Miss Montreal. Wat een leuk mens!
Echt wel zo moeder zo dochter. Ik keek wel even raar op, maar gewoon leuk natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het verhaal klonk al leuk t/m het buitengebied, maar wat grappig dat het haar moeder is, leuk
Alrighty!quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze moet vanmiddag af, dus ik ben nu aan het typen!
Toch wel in een hippe zwembroek mag ik hopen!quote:
Ik vind haar qua persoon wel leuk, muziek is niet mijn ding (al ken ik ook niet alles).quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Stotterde ze ook als een malle en was ze even annoying?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, thanks voor je razendsnelle boek![]()
De verbinding is strak, as always
En tof die twee clipjes![]()
Nee, dat weer totaal niet. En ook niet annoying, rustige vriendelijke vrouw.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Stotterde ze ook als een malle en was ze even annoying?
Een is werkloos (bouw) en de andere twee (vanmorgen nog een ander mee) hebben vakantie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz! Als je gaat zwemmen, hebben je vrienden vakantie of moeten die ook aan de bak na de zwempartij?
Oeh dan ben je wel de bikkel!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een is werkloos (bouw) en de andere twee (vanmorgen nog een ander mee) hebben vakantie.
En Maria Mena!
Het geeft eigenlijk alleen maar goede energie. Anders zat ik nog een tijdje brak te zijn achter de pc.quote:
Is er nog een specifiek thema/onderwerp (voor zover je dat kunt delen)?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, hij is af. Leuk stukkie, vind ik.
Ik zou die Vliegeraar gewoon skippen verderquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga vanavond in je boek beginnen, oh-oh. Vliegeraar moet even on the side
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |