wb, maar hip?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, good to be back!
Wat een typisch volk daar in die provincie. Dan zijn we in Overijssel wel een stuk hipper hoor.
quote:
sterker nog, een nieuwe kaart die ik kocht toen ik de camera kocht, want er zat maar een 1 gig kaartje bij en ik wilde 4. Ik heb de foto´s die nog te redden waren nu op het werk op mijn pc staan, was maar van een maandje, en ik zoek ze wel altijd al uit op de kaart, dus ik mik een boel weg al. Ik maak ongeveer maandelijks updates op mijn pc en externe schijf. En dan staan de foto´s die weg zijn nog op FB gelukkig, wel minder groot maar soit, beter dan niks, Foto die ik van mijn vader maakte bv, die is weg, maar die heb ik dan gelukkig wel nog,quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
dat hoor je toch niet vaak, zeker de kaart die origineel bij de camera zat (en dus al een jaar of vijf oud is)?
Gelukkig zijn die CF kaarten niet meer zo duur, ik denk dat je met 2x http://tweakers.net/price(...)h-ultimate-16gb.html of http://tweakers.net/price(...)ctflash-8gb-60x.html weer aan de slag kan, Die oude kaart zou ik idd. liever ook niet meer gebruiken.
En haal 'm regelmatig leeg, de foto's op je camera laten is niet veilig.
Hoe snel leveren die?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:18 schreef Miniem het volgende:
Erg vervelend als zoiets mis gaat
Geheugen is gelukkig niet zo duur.
Mymemory.co.uk heeft altijd wel leuke aanbiedingen.
12.90, nette prijs toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:25 schreef Barbaaf het volgende:
En die camera heb je nu een jaar? Nog garantie op de kaart dan?
4 GB kan je al voor een tientje krijgen, 8 GB voor 15 euro.
edit: hopelijk besteld bij de link van Miniem of mij
Balen Stregaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:59 schreef Strega het volgende:
Nou, die hitte vandaag bekomt me niet goed.
De chirurg vond mijn enkel "zorgelijk", zeker gezien mijn voorgeschiedenis.
Ik hoefde niet te blijven gelukkig, de kans op meer infecties enzo is daar natuurlijk groter dan thuis.
Drie keer per dag spoelen, been omhoog, meteen terug als het erger lijkt en sowieso terug over twee weken. Dan ook gelijk controleafspraak voor de rest van de enkel, bij mijn behandelend traumatoloog.![]()
Over twee weken ook naar de endocrinoloog en als het niet gauw wat beter gaat moet ik ook naar de vaatchirurg. Ja, ik heb een druk leven!
quote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Fixedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Mijn pakket van de toko is gisteren bij de bovenbuurman afgegeven, ik ben al drie keer aan de deur geweest, niet thuis een maand op vakantie vanaf gisteren,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |