Ik kon niet kijken anders had ik wel meegepost. Ik kijk zaterdagmiddag de herhaling. Live is leuker door de onderlinge discussies.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vond jij trouwens van de Zomergasten j.l. zondag?
quote:Zomergasten-eindredacteur Peter van Ingen laat de asbak zien aan de NVWA-inspecteurs
Ha Ha of Koot en Biequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Parafernalia het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschrift:
[..]
Is dit niet gewoon Jiskefet?
De bewegende versie hebben we ook al in de aanbieding.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Parafernalia het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschrift:
[..]
Is dit niet gewoon Jiskefet?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De bewegende versie hebben we ook al in de aanbieding.
[ afbeelding ]
Ik zit hardop te lachenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is met het bewijsmateriaal geknoeid! De asbak is afgewassen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
en waarom ze alle sporen hebben uitgewistquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:23 schreef Dagonet het volgende:
Het is toch ook echt níet te geloven..
Nu moeten ze zich zeker verantwoorden waarom ze een asbak beschikbaar hadden/
Ik nu ook weer. Dit vergeet ie nooit meer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Parafernalia het volgende:
Volgens mij had Peter van Ingen tranen in z'n ogen van het lachen nadat de inspecteurs vertrokken waren
Zeker weten!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Parafernalia het volgende:
Volgens mij had Peter van Ingen tranen in z'n ogen van het lachen nadat de inspecteurs vertrokken waren
Dat gifje alleen is echt grappiger dan Teeuwen ooit geweest is manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:29 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Komop hey. Dit gaat toch echt fucking nergens over?Dit is grappiger dan Hans Teeuwen heel die avond uberhaupt was
Dat van Nelleke Noordervliet neem ik op HD en kijk van de week als er niks op tv is.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kijk alleen nog uit naar Beatrice de Graaf . Dat kan weleens interessant worden.
De verdere zomergasten spreken me niet echt aan.
Het begint Tong. Ben je er klaar voor ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon niet kijken anders had ik wel meegepost. Ik kijk zaterdagmiddag de herhaling. Live is leuker door de onderlinge discussies.
Is de paus Katholiek ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het begint Tong. Ben je er klaar voor ?
Zal wel een Zware van Nelleke worden morgenavond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:33 schreef _Dido_ het volgende:
Oh Nelleke wil ik wel zien. Hoopte bij het zien van de TT al dat het die Nelleke was.
Denk ik wel, maar dat is verbale humor, keaton en chaplin nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:58 schreef tong80 het volgende:
Alleen het fragment met Herman van Veen tot nu toe boeiend. Het gesprek kabbelt voort. Waarom gaat in op de keuze voor Buster Keaton en wat verder zijn favoriete komieken zijn. Komt ie met het obligate Charlie Chaplin. Zou Wilfried Lennie Bruce of Richard Pryor niet kennen ?
Waarschijnlijk niet. Net als deze controleurs..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachenDit verzin je niet. Hebben ze niks beters te doen
![]()
Ik zocht de literaire controle. Dat ze een schrijver komen controleren op genoeg bladzijden per dag. Kan hem niet vinden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:20 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Net als deze controleurs..
Tuurlijk. Maar daar was meer uit te halen. Hij zegt iets te vaak 'Daar komen we later nog op terug.'quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk ik wel, maar dat is verbale humor, keaton en chaplin niet
lolwut? Gebaseerd op wat? Blair werd vermorzeld. Heb je het debat wel gezien?quote:
Hitchens is te zwart-wit over godsdienst. Ik houd meer van realisten als Blair. Hitchens heeft wel een paar goede punten overigens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:34 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
lolwut? Gebaseerd op wat? Blair werd vermorzeld. Heb je het debat wel gezien?
Heb je zondag niet gekeken ?quote:
Ik heb een probleem met hoe Hitchens e.a. het begrip religie gebruiken. Het zijn altijd mensen die gebruiken uit hun godsdienst overnemen om daar iets slechts mee te doen. Er is veel kwaad gedaan door mensen uit naam van de religie. Maar ik vind dat je daar de mensen op aan moet spreken die blind alles doen (interpreteren naar hun tijd en maatstaven) wat in de Bijbel of Koran staat. Er staan natuurlijk wel dingen in de Koran en Bijbel die we nu niet meer normaal vinden. Dus die boeken zetten wel een beetje aan tot kwaad. Maar als mens kan je ook zeggen, dat doe ik niet. Net zoals dat hij zegt dat gelovigen best goede dingen kunnen doen, kunnen niet-gelovigen ook slechte dingen doen. Ik vind het wat makkelijk om het altijd maar op religie/godsdienst af te schuiven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:45 schreef LuNaTiC het volgende:
Wat jij 'realistisch' noemt in deze context, noem ik 'draaikonterig', of 'wegkijkend'.
Ik weet niet hoeveel jij hebt gezien en gelezen van Hitchens, maar hij toont wel degelijk dat zijn kennis van zaken in orde is. Dat daar een harde kritiek op religie uit voortkomt, maakt het niet per se zwart-wit. Hij onderkent zelfs dat gelovigen best goede dingen kunnen doen, maar beredeneert simpelweg dat religie daar in principe niets mee heeft te maken, of te maken hoeft hebben, en dat per saldo religie meer kwaad dan goed heeft gedaan.
had ook Nelleke van der Krogt kunnen zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal wel een Zware van Nelleke worden morgenavond.
Of m'n tante. Die heet ook Nel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
had ook Nelleke van der Krogt kunnen zijn
Neem aan dat je de film met Jim Carrey als Andy Kaufman wel gezien hebt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:17 schreef tong80 het volgende:
Da's altijd grappig bij zomergasten, het is voorbij voor je het weet.
Zijn alweer twee uur bezig.
Wat vond jij van deze zomergasten shmoopy ?
Ik mis wel het samen met andereFOK!kers kijken en op elkaar reageren.
Andy Kaufman.Speelde dinges in Taxi. Die Pool Leika.
Man on the moon van REM gaat over hem.
Vermakelijk maar braaf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:17 schreef tong80 het volgende:
Da's altijd grappig bij zomergasten, het is voorbij voor je het weet.
Zijn alweer twee uur bezig.
Wat vond jij van deze zomergasten shmoopy ?
Latka.quote:Ik mis wel het samen met andereFOK!kers kijken en op elkaar reageren.
Andy Kaufman.Speelde dinges in Taxi. Die Pool Leika.
Man on the moon van REM gaat over hem.
Koedemiddak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Vermakelijk maar braaf.
[..]
Latka.
Man on the moon heb je toch wel gezien, neem ik aan?
Nou hup, tong, kijken!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:39 schreef cobain1994 het volgende:
Koedemiddak.
http://www.videobash.com/(...)on-full-movie-733991
Tuurlijk. Zo'n jaar of tien geleden. Geweldige film.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:33 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Neem aan dat je de film met Jim Carrey als Andy Kaufman wel gezien hebt?
Ik heb me goed vermaakt. Maar het was niet spetterend. Beetje zoals Sinatra zingt. Je kunt er goed naar luisteren, en het mooi vinden. Maar je gaat niet op het puntje van je stoel zitten.quote:
Waarnaar ?quote:
Dan heb jij nooit de jonge Sinatra gehoordquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb me goed vermaakt. Maar het was niet spetterend. Beetje zoals Sinatra zingt. Je kunt er goed naar luisteren, en het mooi vinden. Maar je gaat niet op het puntje van je stoel zitten.
Hoe zong die dan ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit de jonge Sinatra gehoord
Die zou ik dan liever willen horen dan dat gemurmel van later.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Minstens net zo goed als Brel
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Brel is wel een ander genre, rauwer, wilder.
Een dag niet gepost hier en we posten binnen 2 seconden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef Tem het volgende:
Eens zien of er vanavond weer zoveel kijkers zijn.
Ik voelde het aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een dag niet gepost hier en we posten binnen 2 seconden.
Net een verfrissend douchje genomen.quote:
Ik had de Zware van Nelleke-grap al gemaakt. Anders zou ik hem hier posten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:47 schreef Latert het volgende:
Het zou leuk zijn als Nelleke nu ook gewoon een peuk op gaat steken.
Volgens mij kun je het gewoon streamen op www.npo.nlquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef tong80 het volgende:
Mijn TV heeft het begeven. Buis gesprongen ik heb alleen nog geluid. Het is dus een EX-TV.
Is het op uitzending gemist te zien ? Zo niet is het geen ramp, ik vind de gesprekken vaak leuker en boeiender dan de beelden.
OKquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:01 schreef Heufd het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het gewoon streamen op www.npo.nl
Juist, nog een keer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:13 schreef Kansenjongere het volgende:
Volgens mij is er geen stream en is het gedurende een beperkte periode (10 dagen of iets in die richting) op uitzendinggemist te zien. Dit alles in verband met de rechten voor de fragmenten.
quote:We krijgen veel mailtjes met de vraag waarom Zomergasten niet in het buitenland te zien is via Uitzending Gemist. Om hier opheldering over te geven: voor elk fragment dat Zomergasten uitzendt moeten auteursrechten worden betaald en er is helaas geen geld om de fragmenten ook in het buitenland aan te bieden. Daarom kun je de Zomergasten alleen in Nederland terugkijken via Uitzending Gemist en slechts voor een beperkte periode (10 dagen).
Ook is er geen geld om de fragmenten uit Zomergasten te zenden via een livestream. Daarom is Zomergasten niet te zien via de livestream van Nederland 2 op NPO.nl.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef donroyco het volgende:
Zometeen weer, 20.15 uur.
Film:Waarom zou je dat tussen spoilertags zetten als het in elke tv-gids en krant staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het in de uitzending wil horen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zou je dat tussen spoilertags zetten als het in elke tv-gids en krant staat?
Waarom zou je dat dan pas willen horen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je het in de uitzending wil horen.
Het staat al weken aangekondigd in de programmagidsenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef donroyco het volgende:
Als je het in de uitzending wil horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
lach of ik scheet humorquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon er ook helemaal niet om lachen. Scheten laten, hihi wat grappig
Het ging ook om de schetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon er ook helemaal niet om lachen. Scheten laten, hihi wat grappig
Vind het niet lollig en ook nogal boring.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:29 schreef Ringo het volgende:
Ik vind het vooralsnog erg vervelend. Een babyboomster die ons de wereld komt uitleggen.
Het enige leuke was dat ik Tita Tovenaar herkendequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het niet lollig en ook nogal boring.
Hm. Ik denk dat ze wel aardig voortgeholpen worden door de redactie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo knap dat je je zoveel fragmenten en tv programma's kan herinneren om zo'n zomergasten mee te vullen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |