Ik kon niet kijken anders had ik wel meegepost. Ik kijk zaterdagmiddag de herhaling. Live is leuker door de onderlinge discussies.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vond jij trouwens van de Zomergasten j.l. zondag?
quote:Zomergasten-eindredacteur Peter van Ingen laat de asbak zien aan de NVWA-inspecteurs
Ha Ha of Koot en Biequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Parafernalia het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschrift:
[..]
Is dit niet gewoon Jiskefet?
De bewegende versie hebben we ook al in de aanbieding.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef Parafernalia het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschrift:
[..]
Is dit niet gewoon Jiskefet?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De bewegende versie hebben we ook al in de aanbieding.
[ afbeelding ]
Ik zit hardop te lachenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is met het bewijsmateriaal geknoeid! De asbak is afgewassen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
en waarom ze alle sporen hebben uitgewistquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:23 schreef Dagonet het volgende:
Het is toch ook echt níet te geloven..
Nu moeten ze zich zeker verantwoorden waarom ze een asbak beschikbaar hadden/
Ik nu ook weer. Dit vergeet ie nooit meer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Parafernalia het volgende:
Volgens mij had Peter van Ingen tranen in z'n ogen van het lachen nadat de inspecteurs vertrokken waren
Zeker weten!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Parafernalia het volgende:
Volgens mij had Peter van Ingen tranen in z'n ogen van het lachen nadat de inspecteurs vertrokken waren
Dat gifje alleen is echt grappiger dan Teeuwen ooit geweest is manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:29 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Komop hey. Dit gaat toch echt fucking nergens over?Dit is grappiger dan Hans Teeuwen heel die avond uberhaupt was
Dat van Nelleke Noordervliet neem ik op HD en kijk van de week als er niks op tv is.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kijk alleen nog uit naar Beatrice de Graaf . Dat kan weleens interessant worden.
De verdere zomergasten spreken me niet echt aan.
Het begint Tong. Ben je er klaar voor ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon niet kijken anders had ik wel meegepost. Ik kijk zaterdagmiddag de herhaling. Live is leuker door de onderlinge discussies.
Is de paus Katholiek ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het begint Tong. Ben je er klaar voor ?
Zal wel een Zware van Nelleke worden morgenavond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:33 schreef _Dido_ het volgende:
Oh Nelleke wil ik wel zien. Hoopte bij het zien van de TT al dat het die Nelleke was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |