quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef donroyco het volgende:
Zometeen weer, 20.15 uur.
Film:Waarom zou je dat tussen spoilertags zetten als het in elke tv-gids en krant staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het in de uitzending wil horen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zou je dat tussen spoilertags zetten als het in elke tv-gids en krant staat?
Waarom zou je dat dan pas willen horen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je het in de uitzending wil horen.
Het staat al weken aangekondigd in de programmagidsenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef donroyco het volgende:
Als je het in de uitzending wil horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
lach of ik scheet humorquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon er ook helemaal niet om lachen. Scheten laten, hihi wat grappig
Het ging ook om de schetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon er ook helemaal niet om lachen. Scheten laten, hihi wat grappig
Vind het niet lollig en ook nogal boring.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:29 schreef Ringo het volgende:
Ik vind het vooralsnog erg vervelend. Een babyboomster die ons de wereld komt uitleggen.
Het enige leuke was dat ik Tita Tovenaar herkendequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het niet lollig en ook nogal boring.
Hm. Ik denk dat ze wel aardig voortgeholpen worden door de redactie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo knap dat je je zoveel fragmenten en tv programma's kan herinneren om zo'n zomergasten mee te vullen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |