Nou hup, tong, kijken!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:39 schreef cobain1994 het volgende:
Koedemiddak.
http://www.videobash.com/(...)on-full-movie-733991
Tuurlijk. Zo'n jaar of tien geleden. Geweldige film.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:33 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Neem aan dat je de film met Jim Carrey als Andy Kaufman wel gezien hebt?
Ik heb me goed vermaakt. Maar het was niet spetterend. Beetje zoals Sinatra zingt. Je kunt er goed naar luisteren, en het mooi vinden. Maar je gaat niet op het puntje van je stoel zitten.quote:
Waarnaar ?quote:
Dan heb jij nooit de jonge Sinatra gehoordquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb me goed vermaakt. Maar het was niet spetterend. Beetje zoals Sinatra zingt. Je kunt er goed naar luisteren, en het mooi vinden. Maar je gaat niet op het puntje van je stoel zitten.
Hoe zong die dan ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit de jonge Sinatra gehoord
Die zou ik dan liever willen horen dan dat gemurmel van later.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Minstens net zo goed als Brel
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Brel is wel een ander genre, rauwer, wilder.
Een dag niet gepost hier en we posten binnen 2 seconden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef Tem het volgende:
Eens zien of er vanavond weer zoveel kijkers zijn.
Ik voelde het aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een dag niet gepost hier en we posten binnen 2 seconden.
Net een verfrissend douchje genomen.quote:
Ik had de Zware van Nelleke-grap al gemaakt. Anders zou ik hem hier posten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:47 schreef Latert het volgende:
Het zou leuk zijn als Nelleke nu ook gewoon een peuk op gaat steken.
Volgens mij kun je het gewoon streamen op www.npo.nlquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef tong80 het volgende:
Mijn TV heeft het begeven. Buis gesprongen ik heb alleen nog geluid. Het is dus een EX-TV.
Is het op uitzending gemist te zien ? Zo niet is het geen ramp, ik vind de gesprekken vaak leuker en boeiender dan de beelden.
OKquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:01 schreef Heufd het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het gewoon streamen op www.npo.nl
Juist, nog een keer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:13 schreef Kansenjongere het volgende:
Volgens mij is er geen stream en is het gedurende een beperkte periode (10 dagen of iets in die richting) op uitzendinggemist te zien. Dit alles in verband met de rechten voor de fragmenten.
quote:We krijgen veel mailtjes met de vraag waarom Zomergasten niet in het buitenland te zien is via Uitzending Gemist. Om hier opheldering over te geven: voor elk fragment dat Zomergasten uitzendt moeten auteursrechten worden betaald en er is helaas geen geld om de fragmenten ook in het buitenland aan te bieden. Daarom kun je de Zomergasten alleen in Nederland terugkijken via Uitzending Gemist en slechts voor een beperkte periode (10 dagen).
Ook is er geen geld om de fragmenten uit Zomergasten te zenden via een livestream. Daarom is Zomergasten niet te zien via de livestream van Nederland 2 op NPO.nl.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef donroyco het volgende:
Zometeen weer, 20.15 uur.
Film:Waarom zou je dat tussen spoilertags zetten als het in elke tv-gids en krant staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het in de uitzending wil horen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zou je dat tussen spoilertags zetten als het in elke tv-gids en krant staat?
Waarom zou je dat dan pas willen horen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je het in de uitzending wil horen.
Het staat al weken aangekondigd in de programmagidsenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef donroyco het volgende:
Als je het in de uitzending wil horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
lach of ik scheet humorquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon er ook helemaal niet om lachen. Scheten laten, hihi wat grappig
Het ging ook om de schetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon er ook helemaal niet om lachen. Scheten laten, hihi wat grappig
Vind het niet lollig en ook nogal boring.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:29 schreef Ringo het volgende:
Ik vind het vooralsnog erg vervelend. Een babyboomster die ons de wereld komt uitleggen.
Het enige leuke was dat ik Tita Tovenaar herkendequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het niet lollig en ook nogal boring.
Hm. Ik denk dat ze wel aardig voortgeholpen worden door de redactie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo knap dat je je zoveel fragmenten en tv programma's kan herinneren om zo'n zomergasten mee te vullen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |