Als je een hoog budget zou krijgen had iedereen hetzelfde team.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat je zo weinig budget krijgt, nu zit ik met gezwellen opgezadeld binnen mijn selectie.
Vroegah kreeg je meer idd, of waren de topspelers iets goedkoperquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat je zo weinig budget krijgt, nu zit ik met gezwellen opgezadeld binnen mijn selectie.
Tadicquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik presenteer het winnende team
[ afbeelding ]
Ik koos voor heel Vitessequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een hoog budget zou krijgen had iedereen hetzelfde team.
Behalve Davy, die had PSVers gekozen ipv Ajacieden.
GAEquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
fisscher gaat je punten kosten en geldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de enige creatieve speler van Twente, dus als Twente scoort is hij er bij betrokken, dus levert hij 40 assists en 10 goals en dan ben ik kampioen.quote:
nee die viesser is goeie spelerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
fisscher gaat je punten kosten en geld
Dan geef ik hem een spreekverbod.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krkic wordt de ster van de eredivisie dit jaar, mark my words.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn team is vooral gebouwd om Jop van der Linden en Antonia te ondersteunen. De rest zijn eigenlijk de werkers die voor hen de klappen op moeten vangen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Krkic wordt de ster van de eredivisie dit jaar, mark my words.
Als hij het de eerste weken goed doet, maakt hij grote kans uitverkoren te worden in mijn sterrenteam.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pas hem telkens aan![]()
[ afbeelding ]
Een heel logische keuze, ik denk alleen dat de meeste die wel hebben gekozen, dus echt weglopen van de concurrentie doe je dan niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn team is vooral gebouwd om Jop van der Linden en Antonia te ondersteunen. De rest zijn eigenlijk de werkers die voor hen de klappen op moeten vangen.
Zeer begrijpelijk, en dat gaat je uiteindelijk de winst bezorgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moest alles voor wijken. Die moest erin.
Chery pakte wel vaak punten, maar hij kostte ook vaak een hoop punten.quote:
Die heeft 't toch afgeschermd?quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als ik win zal FOK! dit op de FP moeten zetten, lachen toch
Doe jij mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk, en dat gaat je uiteindelijk de winst bezorgen.
Hij wil alleen meedoen als je op iedere positie Eriksen mag neerzetten.quote:
Noem dan maar een paar spelers opquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben op mobiel, geen screem
Mogelijk
Dan moet hij cheaten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wil alleen meedoen als je op iedere positie Eriksen mag neerzetten.
Ja, één.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je wel PSV'ers? Of wil je niet winnen?
Neh.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boeit het wat of je spelers op goede positie zet ?
Nee, die had ik ook wel gewild maar m'n team kampt met financiële problemen.quote:
Op basis van 1 wedstrijdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die had ik ook wel gewild maar m'n team kampt met financiële problemen.
Ik heb voor de nieuwe rechtsback gekozen.Die heeft wel een leuke voorzet in huis.
Bakkali op basis van een paar wedstrijden en zijn status. De rest meer omdat ik een PSVfanboy benquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is bij elke PSVer die je kiest het geval.
Ik heb Bakkali wel in Scorito, hoop dat je nu tevreden bent. En Maher ook nog.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali op basis van een paar wedstrijden en zijn status. De rest meer omdat ik een PSVfanboy ben
Heb jij er een Ajacied in?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali op basis van een paar wedstrijden en zijn status. De rest meer omdat ik een PSVfanboy ben
Is dat Scorito ding nog een beetje in te vullen, daar heb ik nog geen team gemaakt?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Bakkali wel in Scorito, hoop dat je nu tevreden bent. En Maher ook nog.
Waar is dat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Bakkali wel in Scorito, hoop dat je nu tevreden bent. En Maher ook nog.
In potentie een van de beste eredivisiespelers.quote:
zekersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In potentie een van de beste eredivisiespelers.
VBL / Scorito Topcoach Eredivisie 2013-14quote:
Veel makkelijker want je hebt meer moneyquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat Scorito ding nog een beetje in te vullen, daar heb ik nog geen team gemaakt?
Mja moet wel uitdaging blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL / Scorito Topcoach Eredivisie 2013-14
[..]
Veel makkelijker want je hebt meer money
Nou ook weer niet zo makkelijk he. Mijn favoriete speler Pelle kon ik bijvoorbeeld niet selecteren.quote:
Daar is niks raars aan. In iedereen zit een beetje PSVquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:01 schreef GGMM het volgende:
Oke, ik heb besloten plaats te maken voor m'n favoriete PSVer.
Het is tenslotte best bijzonder dat ik een favoriete PSVer heb.
Ik ben nu bezig, de prijzen zijn daar in verhouding ook heel anders zie ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL / Scorito Topcoach Eredivisie 2013-14
[..]
Veel makkelijker want je hebt meer money
Meestal laten we dat weghalen met radiotherapie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar is niks raars aan. In iedereen zit een beetje PSV
je hebt het er maar druk mee met PSVersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:10 schreef Tyron het volgende:
VBL / Het grote PSV-topic #779: PSV de Championsleague in!
Die Tja en Kenju
Ik wou een soortgelijke grap maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Meestal laten we dat weghalen met radiotherapie.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee met PSVers
Moet je die vorige pagina kijkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij denkt Kenju dat iemand dat helemaal gaat lezen.
Tijd voor een didn't read gifjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij denkt Kenju dat iemand dat helemaal gaat lezen.
Op FOK! discussiërenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ach, wees blij dat er mensen zijn die wel normaal discussiëren.
Ja, wel begrijpelijk dat Davy het moeilijk heeft met al die lappen tekst.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef GGMM het volgende:
Eens, maar ik heb het gevoel dat hij het ook in 1 zin had kunnen samenvatten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef GGMM het volgende:
Dat mag best.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet de mods en yvonne weer even voor me winnen.
rustig aanaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef Tyron het volgende:
Zo weg en dan zien jullie mij morgenavond pas![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef Tyron het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef Tyron het volgende:
Zal je niet missen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef Tyron het volgende:
Haquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef Tyron het volgende:
Lig je voor Eriksen zijn huis in de bosjes?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef Tyron het volgende:
Uh, wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lig je voor Eriksen zijn huis in de bosjes?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou hij voor z'n eigen huis in de bosjes gaan liggen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die ken ik al, ben geabonneerd op dat kanaal.quote:
Alsof jij dat nooit doetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou hij voor z'n eigen huis in de bosjes gaan liggen?
https://soundcloud.com/mcjeff01/mad-dog-jeff-at-dominator-2013quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:37 schreef Tyron het volgende:
Net zoals Bang Bang Playlist (via facebook)
Vroeger luisterde ik dat ook, nu alleen nog leuk als ik aangeschoten ben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/mcjeff01/mad-dog-jeff-at-dominator-2013
Ik ken er minstens 100.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
Mensen die meer dan vijf pokémon-namen kennen terwijl ze ouder zijn dan 21 zouden moeten worden opgesloten op een eiland.
Bij die titel dacht ik aan:quote:
Beetje overdrevenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
Mensen die meer dan vijf pokémon-namen kennen terwijl ze ouder zijn dan 21 zouden moeten worden opgesloten op een eiland.
Ik dacht altijd dat dat een vent was die dat zongquote:
Charmanderquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
Nee, dat jij opgesloten zou moeten worden op een eiland was al lang voor deze post duidelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Charmander
Charizard
Bulbasaur
Squirtle
Pidgey
Jigglypuff
problem?
Niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat jij opgesloten zou moeten worden op een eiland was al lang voor deze post duidelijk.
Ik hoop zo dat je dit gegoogled hebt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Charmander
Charizard
Bulbasaur
Squirtle
Pidgey
Jigglypuff
problem?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:44 schreef Tyron het volgende:
Jullie vragen je af, waarom post die Tyron al die goeie muziek.
Nou, altijd als we gaan chillen en drinken bij vrienden voordat we gaan stappen, zorg ik voor de muziek.
Vandaar, dus.
Zal eens met het Pieter Baan Centrum bellen dat jij je medicijnen niet meer inneemt..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:44 schreef Tyron het volgende:
Jullie vragen je af, waarom post die Tyron al die goeie muziek.
Nou, altijd als we gaan chillen en drinken bij vrienden voordat we gaan stappen, zorg ik voor de muziek.
Vandaar, dus.
Je moet je zorgen gaan maken wanneer je de zelfde grappen maakt als Stijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal eens met het Pieter Baan Centrum bellen dat jij je medicijnen niet meer inneemt..
Stijn heeft nog mogelijkheden tot verandering bij mij is het al te laat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je moet je zorgen gaan maken wanneer je de zelfde grappen maakt als Stijn.
Ik ben er voor jequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stijn heeft nog mogelijkheden tot verandering bij mij is het al te laat.
Wat een kuthoer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:45 schreef TwenteFC het volgende:
Kate Nash is aan het optreden, kan haar hier nog horen lol .. 12km verderop.
Wederzijds, you're using it wrong.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wederzijds vind ik jou dat niet.
Ik vind jou best een toffe peer Stijn!
Is nu live bij EL 2. kan geen screen maken..quote:
Arme jij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Donderdag Wolverine geweest, vanavond Red 2, ze maken mij arm
Hopen dat je hond lijdt omdat jij zo onhandig bent, dierenbeulquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:59 schreef TwenteFC het volgende:
Laat ik een rol chocoladekoekjes op de grond stuiteren, en die hond komt meteen in actie om te bikken wat er te bikken valt.
Kijken of hij er griep van krijgt.
Hij moet er gewoon met zijn vette bek vanaf blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hopen dat je hond lijdt omdat jij zo onhandig bent, dierenbeul
chocolade is niet goed voor een hondquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:59 schreef TwenteFC het volgende:
Laat ik een rol chocoladekoekjes op de grond stuiteren, en die hond komt meteen in actie om te bikken wat er te bikken valt.
Kijken of hij er griep van krijgt.
Maar hij vindt pure chocolade zo lekker, een keer per week krijgt hij een reep.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
chocolade is niet goed voor een hond
Ka hij/zij dood van gaan
serieus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar hij vindt pure chocolade zo lekker, een keer per week krijgt hij een reep.
Watquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar hij vindt pure chocolade zo lekker, een keer per week krijgt hij een reep.
Natuurlijk ga ik mijn hond niet bewust chocolade voeren, daarom ben ik ook zo pissig op hem dat hij koekjes heeft lopen jatten met chocolade erop.quote:
loopt wel lso als het melk chocola isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik mijn hond niet bewust chocolade voeren, daarom ben ik ook zo pissig op hem dat hij koekjes heeft lopen jatten met chocolade erop.
Heb je wel de dierenarts gebeld?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik mijn hond niet bewust chocolade voeren, daarom ben ik ook zo pissig op hem dat hij koekjes heeft lopen jatten met chocolade erop.
Jattenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij lag aan de andere kant van de keuken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
JattenZe voor zijn bek op de grond laten vallen is bijna hetzelfde als ze in zijn bek proppen.
Neen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je even een topic maken op hondenpage.com
Als hij dan vertelt wat hij hier heeft verteld dan heeft hij daar gelijk een ban.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je even een topic maken op hondenpage.com
Sowieso, al die honden extremisten op zulke forumsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij dan vertelt wat hij hier heeft verteld dan heeft hij daar gelijk een ban.
tuurlijk, hond kan wel wat hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn maar een paar van deze koekjes [ afbeelding ]
Hij redt zich wel.
hoe groot is de hond dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn maar een paar van deze koekjes [ afbeelding ]
Hij redt zich wel.
aha, gaat pas werken als de darmen leeg zijn, zo over 3 uurtjes ongeveer. Even in de gaten houden dusquote:
wel fucking lekker die koekjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
tis ook melkchocolade met amper cacao erin op die koekjes
1e prijs(je) van het seizoen. Ajaxquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En als AZ wint is het natuurlijk een flutprijsje
Het is de kleinste prijs die er is, maar het is toch een prijs.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat allemaal door FM13quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hovv, je bent er
Jongens, Hovv hier is Cambuurfan
het is sowieso een flutprijs, maar neemt niet weg dat je altijd wilt dan Ajax wintquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee je meent het.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hovv, je bent er
Jongens, Hovv hier is Cambuurfan
Ik moet nog wel even een samenvatting zien, zit in het buitenlandquote:
Ongeveer?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een samenvatting zien, zit in het buitenland![]()
, jetlag haha alhoewel hier maar 1 uur verschil is ongeveer.
Hallo konijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... en al 40 uur wakker. Ik ga de warmte toch maar trotseren.
nou wat zag jequote:Op zondag 28 juli 2013 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik een totaal ander wedstrijdbeeld dan wat ze in het livetopic schetsen van Ajax? Was vies en erg benauwd in de ArenA.
aparte uitspraken ja, tempo ontbrak wel om ze kapot te spelenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Ajax onterechte goals had gemaakt zeiden ze in het livetopic
ben je er weer broquote:Op zondag 28 juli 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... en al 40 uur wakker. Ik ga de warmte toch maar trotseren.
Dat krijg je als je in het stadion zit, krijg je niet de mening van de commentator opgedrongen enzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik een totaal ander wedstrijdbeeld dan wat ze in het livetopic schetsen van Ajax? Was vies en erg benauwd in de ArenA.
Alleen minuut 45 tot en met de 2-1 viel vies tegen. Die debiel Liesveld gaf AZ gewoon graties en voor nietsch de 1-0quote:Op zondag 28 juli 2013 02:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
aparte uitspraken ja, tempo ontbrak wel om ze kapot te spelen
Ik merk wel dat het een effect heeft op je blik van de wedstrijd, moet ik eens vaker doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in het stadion zit, krijg je niet de mening van de commentator opgedrongen enzo.
Die man doet ook zijn best.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen minuut 45 tot en met de 2-1 viel vies tegen. Die debiel Liesveld gaf AZ gewoon graties en voor nietsch de 1-0
Sowieso is het natuurlijk chiller in het stadion. Je kan veel beter letten op alles, en je volgt niet alleen de bal.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het een effect heeft op je blik van de wedstrijd, moet ik eens vaker doen.
Juist niet, op TV zie je de wedstrijd veel objectiever.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is het natuurlijk chiller in het stadion. Je kan veel beter letten op alles, en je volgt niet alleen de bal.
Sigthorsson was om te huilen, je gaat er op letten. Heb ook genoten van Bojan.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is het natuurlijk chiller in het stadion. Je kan veel beter letten op alles, en je volgt niet alleen de bal.
Was toch wel duidelijk dat Ajax vandaag veruit de beste was.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist niet, op TV zie je de wedstrijd veel objectiever.
Dan moet je een brommer kopen, doe je het in vijf minuten.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef JanCees het volgende:
Wat een kutweer zeg.![]()
Moest net 10 minuten fietsen
Meid, 't is allemaal wat.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef JanCees het volgende:
Je hebt toch veel beter overzicht in stadion. Kan je op spelers letten en ruimtes zien enzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist niet, op TV zie je de wedstrijd veel objectiever.
Dat Kolbeinn geen bal kan aannemen kon je ook wel op TV zien ja. Altijd ruzie met die bal die gozer, en het is zo lomp allemaal. Bojan was wel lekker bezig ja, heerlijke speler.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson was om te huilen, je gaat er op letten. Heb ook genoten van Bojan.
Blind & Schöne vielen wat tegen.
Je bent toch niet van gemalen poppenstront.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef JanCees het volgende:
Pedroso vond Sigthorsson de beste van Ajax' kant.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Kolbeinn geen bal kan aannemen kon je ook wel op TV zien ja. Altijd ruzie met die bal die gozer, en het is zo lomp allemaal. Bojan was wel lekker bezig ja, heerlijke speler.
Bojan eerste helft de beste. Andersen viel zeker goed in ja. Voor de rest speelden veel spelers matig. Blind, van Rhijn, de Jong, Eriksen, Schone, Fischer en Kolbeinn natuurlijk. Toby was ook niet best.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pedroso vond Sigthorsson de beste van Ajax' kant.
Vond eerder Andersen de beste.
Kolbeinn heeft het enige voordeel dat hij op een dood punt de wedstrijd open kan breken of uit het slop trekkenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan eerste helft de beste. Andersen viel zeker goed in ja. Voor de rest speelden veel spelers matig. Blind, van Rhijn, de Jong, Eriksen, Schone, Fischer en Kolbeinn natuurlijk. Toby was ook niet best.
Die goal gaf wel zijn kwaliteit weer. Echt jagen op die goaltjes door rebounds enzo. Maar de Boer is tevreden over zijn meevoetballen. Ik krijg echt tranen in mijn ogen als ik die gozer mee zie voetballen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kolbeinn heeft het enige voordeel dat hij op een dood punt de wedstrijd open kan breken of uit het slop trekken
In de combinaties zie je dat hij tekort komt i.v.m eriksen, bojan etc. Het is paniekerig bij de balaannames.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die goal gaf wel zijn kwaliteit weer. Echt jagen op die goaltjes door rebounds enzo. Maar de Boer is tevreden over zijn meevoetballen. Ik krijg echt tranen in mijn ogen als ik die gozer mee zie voetballen.
Dat verschil met Eriksen, Bojan, Fischer zie je ook al met de Jong en Schone enzo. Verschil in handelingssnelheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de combinaties zie je dat hij tekort komt i.v.m eriksen, bojan etc. Het is paniekerig bij de balaannames.
Als je het hebt over crossballen dood leggen, Andersen.
In het stadion is de scheids een kankerjood. Is de KNJB altijd tegen en zit het altijd tegenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch veel beter overzicht in stadion. Kan je op spelers letten en ruimtes zien enzo.
Alleen als je verliest.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het stadion is de scheids een kankerjood. Is de KNJB altijd tegen en zit het altijd tegen
Je gaat zelf naar Feyenoord hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het stadion is de scheids een kankerjood. Is de KNJB altijd tegen en zit het altijd tegen
Bij Feyenoord is iedereen wat tegenzit een kankerjood.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat zelf naar Feyenoord hoor.
Als je wint is het vaak prachtvoetbal en dik verdiend.quote:
Ajax heeft ook dikverdiend gewonnen, geen twijfel over mogelijk. Veldspel van Ajax was ook dik in orde. Alleen mag het wat sneller.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je wint is het vaak prachtvoetbal en dik verdiend.
Kijk je later op tv, was het allemaal maar matig
Ach laat ze lekker bezig met hun grote broerquote:Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is iedereen wat tegenzit een kankerjood.
Ik niet hoor. Ik zat bij Ajax- Dortmund en af en toe kon ik zelfs genieten van Dortmund toen het toch al gespeeld was.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ik verlies in elk opzicht de objectiviteit in een stadion.
Ja, misschien in de arena wel. Zit je toch zo ver van het veld dat het niet veel verschilt van de TV.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik zat bij Ajax- Dortmund en af en toe kon ik zelfs genieten van Dortmund toen het toch al gespeeld was.
quote:Frank de Boer was content met de winst van de Johan Cruijff Schaal. De trainer vond de zege terecht en had genoeg goede dingen gezien. "Daar kunnen we op voortborduren".
Sowieso ja, vond alleen die bojan maar matigquote:Op zondag 28 juli 2013 02:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook dikverdiend gewonnen, geen twijfel over mogelijk. Veldspel van Ajax was ook dik in orde. Alleen mag het wat sneller.
Je kan het overdrijven.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, misschien in de arena wel. Zit je toch zo ver van het veld dat het niet veel verschilt van de TV.
O ja, en iedereen zit. Nog een gelijkenis
Krijg een verkoudheid, debiel.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso ja, vond alleen die bojan maar matig
Ben er keer geweest met nederlands elftal, vond het echt bizar ver.quote:
En mensen kunnen gewoon normaal doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, misschien in de arena wel. Zit je toch zo ver van het veld dat het niet veel verschilt van de TV.
O ja, en iedereen zit. Nog een gelijkenis
Rent er alleen af en toe 1 het veld op om een keeper te schoppen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mensen kunnen gewoon normaal doen.
Als je vrijwillig naar het Nederlands Elftal gaat, heb je een verstandelijke beperking.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben er keer geweest met nederlands elftal, vond het echt bizar ver.
Kon gratis.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je vrijwillig naar het Nederlands Elftal gaat, heb je een verstandelijke beperking.
Dat is amusement.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rent er alleen af en toe 1 het veld op om een keeper te schoppen.
Zelfs dan zou ik nog niet tussen mensen met een klomp op hun hoofd of wortels aan hun oren willen zitten. Wat een vreselijke toestand is dat zegquote:
Ik zat achter Zweedse meisjes, jaloers?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dan zou ik nog niet tussen mensen met een klomp op hun hoofd of wortels aan hun oren willen zitten. Wat een vreselijke toestand is dat zeg
Komen meestal toch allemaal bobo's. Komen alleen maar om te kanenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoofdtribune eerste ring was wel opvallend leeg.
De Kuip is ook een mooier stadion dan de Arena. Maarja ontwerpfout met die Arena hè.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel mooi na de laatste wedstrijd van oranje in de kuip te horen van al die joden hoe goed zicht ze hadden in de kuip
Champions Lounge ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen meestal toch allemaal bobo's. Komen alleen maar om te kanen
Er mag nog wel heel wat gebeuren hoor. Hoeken dicht, korte zijdes doortrekken, al dat beton verven ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:54 schreef Ajacied422 het volgende:
ach, ze verbouwen steeds meer aan de ArenA.
Ja die zag ik ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Champions Lounge ja.
Peter R De Vries, Co Adriaanse o.a gespot
Korte zijdes, weet niet hoe dat zit met het gehandicaptenplatform.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er mag nog wel heel wat gebeuren hoor. Hoeken dicht, korte zijdes doortrekken, al dat beton verven ofzo.
Ronald de Boer zat gewoon ergens achter Frank de Boer, twee trappen hoger.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook.
Die Champions Lounge met die Sjaak Swart docu. Wat een vreselijk volk daar zeg.
Die moet weg.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Korte zijdes, weet niet hoe dat zit met het gehandicaptenplatform.
Dat is toch een schietschijf daar. Zet ze maar op de lange zijde ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Korte zijdes, weet niet hoe dat zit met het gehandicaptenplatform.
Kunnen ze niet zorgen dat gehandicapten meer tussen normale publiek zitten?quote:
Ja er was nog een shot daarvan op TV. Al keek ik meer naar de chick die naast Ronald zat.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronald de Boer zat gewoon ergens achter Frank de Boer, twee trappen hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |