Als je een hoog budget zou krijgen had iedereen hetzelfde team.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat je zo weinig budget krijgt, nu zit ik met gezwellen opgezadeld binnen mijn selectie.
Vroegah kreeg je meer idd, of waren de topspelers iets goedkoperquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat je zo weinig budget krijgt, nu zit ik met gezwellen opgezadeld binnen mijn selectie.
Tadicquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik presenteer het winnende team
[ afbeelding ]
Ik koos voor heel Vitessequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een hoog budget zou krijgen had iedereen hetzelfde team.
Behalve Davy, die had PSVers gekozen ipv Ajacieden.
GAEquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
fisscher gaat je punten kosten en geldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de enige creatieve speler van Twente, dus als Twente scoort is hij er bij betrokken, dus levert hij 40 assists en 10 goals en dan ben ik kampioen.quote:
nee die viesser is goeie spelerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
fisscher gaat je punten kosten en geld
Dan geef ik hem een spreekverbod.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krkic wordt de ster van de eredivisie dit jaar, mark my words.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn team is vooral gebouwd om Jop van der Linden en Antonia te ondersteunen. De rest zijn eigenlijk de werkers die voor hen de klappen op moeten vangen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Krkic wordt de ster van de eredivisie dit jaar, mark my words.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |