Als je een hoog budget zou krijgen had iedereen hetzelfde team.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat je zo weinig budget krijgt, nu zit ik met gezwellen opgezadeld binnen mijn selectie.
Vroegah kreeg je meer idd, of waren de topspelers iets goedkoperquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat je zo weinig budget krijgt, nu zit ik met gezwellen opgezadeld binnen mijn selectie.
Tadicquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik presenteer het winnende team
[ afbeelding ]
Ik koos voor heel Vitessequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een hoog budget zou krijgen had iedereen hetzelfde team.
Behalve Davy, die had PSVers gekozen ipv Ajacieden.
GAEquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
fisscher gaat je punten kosten en geldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de enige creatieve speler van Twente, dus als Twente scoort is hij er bij betrokken, dus levert hij 40 assists en 10 goals en dan ben ik kampioen.quote:
nee die viesser is goeie spelerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
fisscher gaat je punten kosten en geld
Dan geef ik hem een spreekverbod.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krkic wordt de ster van de eredivisie dit jaar, mark my words.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn team is vooral gebouwd om Jop van der Linden en Antonia te ondersteunen. De rest zijn eigenlijk de werkers die voor hen de klappen op moeten vangen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Krkic wordt de ster van de eredivisie dit jaar, mark my words.
Als hij het de eerste weken goed doet, maakt hij grote kans uitverkoren te worden in mijn sterrenteam.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pas hem telkens aan![]()
[ afbeelding ]
Een heel logische keuze, ik denk alleen dat de meeste die wel hebben gekozen, dus echt weglopen van de concurrentie doe je dan niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn team is vooral gebouwd om Jop van der Linden en Antonia te ondersteunen. De rest zijn eigenlijk de werkers die voor hen de klappen op moeten vangen.
Zeer begrijpelijk, en dat gaat je uiteindelijk de winst bezorgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moest alles voor wijken. Die moest erin.
Chery pakte wel vaak punten, maar hij kostte ook vaak een hoop punten.quote:
Die heeft 't toch afgeschermd?quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als ik win zal FOK! dit op de FP moeten zetten, lachen toch
Doe jij mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk, en dat gaat je uiteindelijk de winst bezorgen.
Hij wil alleen meedoen als je op iedere positie Eriksen mag neerzetten.quote:
Noem dan maar een paar spelers opquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben op mobiel, geen screem
Mogelijk
Dan moet hij cheaten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wil alleen meedoen als je op iedere positie Eriksen mag neerzetten.
Ja, één.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je wel PSV'ers? Of wil je niet winnen?
Neh.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boeit het wat of je spelers op goede positie zet ?
Nee, die had ik ook wel gewild maar m'n team kampt met financiële problemen.quote:
Op basis van 1 wedstrijdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die had ik ook wel gewild maar m'n team kampt met financiële problemen.
Ik heb voor de nieuwe rechtsback gekozen.Die heeft wel een leuke voorzet in huis.
Bakkali op basis van een paar wedstrijden en zijn status. De rest meer omdat ik een PSVfanboy benquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is bij elke PSVer die je kiest het geval.
Ik heb Bakkali wel in Scorito, hoop dat je nu tevreden bent. En Maher ook nog.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali op basis van een paar wedstrijden en zijn status. De rest meer omdat ik een PSVfanboy ben
Heb jij er een Ajacied in?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali op basis van een paar wedstrijden en zijn status. De rest meer omdat ik een PSVfanboy ben
Is dat Scorito ding nog een beetje in te vullen, daar heb ik nog geen team gemaakt?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Bakkali wel in Scorito, hoop dat je nu tevreden bent. En Maher ook nog.
Waar is dat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Bakkali wel in Scorito, hoop dat je nu tevreden bent. En Maher ook nog.
In potentie een van de beste eredivisiespelers.quote:
zekersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In potentie een van de beste eredivisiespelers.
VBL / Scorito Topcoach Eredivisie 2013-14quote:
Veel makkelijker want je hebt meer moneyquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat Scorito ding nog een beetje in te vullen, daar heb ik nog geen team gemaakt?
Mja moet wel uitdaging blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL / Scorito Topcoach Eredivisie 2013-14
[..]
Veel makkelijker want je hebt meer money
Nou ook weer niet zo makkelijk he. Mijn favoriete speler Pelle kon ik bijvoorbeeld niet selecteren.quote:
Daar is niks raars aan. In iedereen zit een beetje PSVquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:01 schreef GGMM het volgende:
Oke, ik heb besloten plaats te maken voor m'n favoriete PSVer.
Het is tenslotte best bijzonder dat ik een favoriete PSVer heb.
Ik ben nu bezig, de prijzen zijn daar in verhouding ook heel anders zie ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL / Scorito Topcoach Eredivisie 2013-14
[..]
Veel makkelijker want je hebt meer money
Meestal laten we dat weghalen met radiotherapie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar is niks raars aan. In iedereen zit een beetje PSV
je hebt het er maar druk mee met PSVersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:10 schreef Tyron het volgende:
VBL / Het grote PSV-topic #779: PSV de Championsleague in!
Die Tja en Kenju
Ik wou een soortgelijke grap maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Meestal laten we dat weghalen met radiotherapie.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee met PSVers
Moet je die vorige pagina kijkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij denkt Kenju dat iemand dat helemaal gaat lezen.
Tijd voor een didn't read gifjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij denkt Kenju dat iemand dat helemaal gaat lezen.
Op FOK! discussiërenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ach, wees blij dat er mensen zijn die wel normaal discussiëren.
Ja, wel begrijpelijk dat Davy het moeilijk heeft met al die lappen tekst.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef GGMM het volgende:
Eens, maar ik heb het gevoel dat hij het ook in 1 zin had kunnen samenvatten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |