Dan ga ik deze letterlijk overnemen natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is al veel te makkelijk met Scorito om een goede elftal neer te zetten, doodsimpel
[ afbeelding ]
dat boek is helemaal niks imoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik deze letterlijk overnemen natuurlijk!
Hopen dat ik weer zo'n fantastisch boek kan winnen zoals bij het Tourspel.
Dat is zeker een mooi team, maar ik hoorde laatst nog dat Bakkali waarschijnlijk op de bank plaatsneemt als Ji-Sung Park er klaar voor is en met Sigthorsson moet je nog maar afwachten tot wanneer die fit isquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is al veel te makkelijk met Scorito om een goede elftal neer te zetten, doodsimpel
[ afbeelding ]
Dus jij bent Jasper_?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Derde geworden deze week. Stond voor PEC - Feyenoord bovenaan, maar kon niet meer scoren. Op vier puntjes geen weekprijs. Doelpunt van Amoah kostte me uiteindelijk de prijs denk ik, want daardoor geen 20 punten voor de nul houden voor Qazaishvili.
Dat klopt. Wat heb jij voor aandelen binnen Scorito trouwens?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:59 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Dus jij bent Jasper_?
Super gedaan, jammer dat je de weekprijs mist, want die is niet mis... Miss volgende week.
Ik had niet zo'n goede week... Veel bankzitters die goed presteerden
Aandelen? Wat bedoel je preciesquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat heb jij voor aandelen binnen Scorito trouwens?
Dat je iets te maken hebt met Scorito lijkt me wel duidelijkquote:
Nee, eigenlijk niet. Ik organiseer gewoon een poolquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat je iets te maken hebt met Scorito lijkt me wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |