Ben er keer geweest met nederlands elftal, vond het echt bizar ver.quote:
En mensen kunnen gewoon normaal doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, misschien in de arena wel. Zit je toch zo ver van het veld dat het niet veel verschilt van de TV.
O ja, en iedereen zit. Nog een gelijkenis
Rent er alleen af en toe 1 het veld op om een keeper te schoppen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mensen kunnen gewoon normaal doen.
Als je vrijwillig naar het Nederlands Elftal gaat, heb je een verstandelijke beperking.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben er keer geweest met nederlands elftal, vond het echt bizar ver.
Kon gratis.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je vrijwillig naar het Nederlands Elftal gaat, heb je een verstandelijke beperking.
Dat is amusement.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rent er alleen af en toe 1 het veld op om een keeper te schoppen.
Zelfs dan zou ik nog niet tussen mensen met een klomp op hun hoofd of wortels aan hun oren willen zitten. Wat een vreselijke toestand is dat zegquote:
Ik zat achter Zweedse meisjes, jaloers?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dan zou ik nog niet tussen mensen met een klomp op hun hoofd of wortels aan hun oren willen zitten. Wat een vreselijke toestand is dat zeg
Komen meestal toch allemaal bobo's. Komen alleen maar om te kanenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoofdtribune eerste ring was wel opvallend leeg.
De Kuip is ook een mooier stadion dan de Arena. Maarja ontwerpfout met die Arena hè.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel mooi na de laatste wedstrijd van oranje in de kuip te horen van al die joden hoe goed zicht ze hadden in de kuip
Champions Lounge ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen meestal toch allemaal bobo's. Komen alleen maar om te kanen
Er mag nog wel heel wat gebeuren hoor. Hoeken dicht, korte zijdes doortrekken, al dat beton verven ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:54 schreef Ajacied422 het volgende:
ach, ze verbouwen steeds meer aan de ArenA.
Ja die zag ik ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Champions Lounge ja.
Peter R De Vries, Co Adriaanse o.a gespot
Korte zijdes, weet niet hoe dat zit met het gehandicaptenplatform.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er mag nog wel heel wat gebeuren hoor. Hoeken dicht, korte zijdes doortrekken, al dat beton verven ofzo.
Ronald de Boer zat gewoon ergens achter Frank de Boer, twee trappen hoger.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook.
Die Champions Lounge met die Sjaak Swart docu. Wat een vreselijk volk daar zeg.
Die moet weg.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Korte zijdes, weet niet hoe dat zit met het gehandicaptenplatform.
Dat is toch een schietschijf daar. Zet ze maar op de lange zijde ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Korte zijdes, weet niet hoe dat zit met het gehandicaptenplatform.
Kunnen ze niet zorgen dat gehandicapten meer tussen normale publiek zitten?quote:
Ja er was nog een shot daarvan op TV. Al keek ik meer naar de chick die naast Ronald zat.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronald de Boer zat gewoon ergens achter Frank de Boer, twee trappen hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |