Je bent toch niet van gemalen poppenstront.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef JanCees het volgende:
Wat een kutweer zeg.![]()
Moest net 10 minuten fietsen
Pedroso vond Sigthorsson de beste van Ajax' kant.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Kolbeinn geen bal kan aannemen kon je ook wel op TV zien ja. Altijd ruzie met die bal die gozer, en het is zo lomp allemaal. Bojan was wel lekker bezig ja, heerlijke speler.
Bojan eerste helft de beste. Andersen viel zeker goed in ja. Voor de rest speelden veel spelers matig. Blind, van Rhijn, de Jong, Eriksen, Schone, Fischer en Kolbeinn natuurlijk. Toby was ook niet best.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pedroso vond Sigthorsson de beste van Ajax' kant.
Vond eerder Andersen de beste.
Kolbeinn heeft het enige voordeel dat hij op een dood punt de wedstrijd open kan breken of uit het slop trekkenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan eerste helft de beste. Andersen viel zeker goed in ja. Voor de rest speelden veel spelers matig. Blind, van Rhijn, de Jong, Eriksen, Schone, Fischer en Kolbeinn natuurlijk. Toby was ook niet best.
Die goal gaf wel zijn kwaliteit weer. Echt jagen op die goaltjes door rebounds enzo. Maar de Boer is tevreden over zijn meevoetballen. Ik krijg echt tranen in mijn ogen als ik die gozer mee zie voetballen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kolbeinn heeft het enige voordeel dat hij op een dood punt de wedstrijd open kan breken of uit het slop trekken
In de combinaties zie je dat hij tekort komt i.v.m eriksen, bojan etc. Het is paniekerig bij de balaannames.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die goal gaf wel zijn kwaliteit weer. Echt jagen op die goaltjes door rebounds enzo. Maar de Boer is tevreden over zijn meevoetballen. Ik krijg echt tranen in mijn ogen als ik die gozer mee zie voetballen.
Dat verschil met Eriksen, Bojan, Fischer zie je ook al met de Jong en Schone enzo. Verschil in handelingssnelheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de combinaties zie je dat hij tekort komt i.v.m eriksen, bojan etc. Het is paniekerig bij de balaannames.
Als je het hebt over crossballen dood leggen, Andersen.
In het stadion is de scheids een kankerjood. Is de KNJB altijd tegen en zit het altijd tegenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch veel beter overzicht in stadion. Kan je op spelers letten en ruimtes zien enzo.
Alleen als je verliest.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het stadion is de scheids een kankerjood. Is de KNJB altijd tegen en zit het altijd tegen
Je gaat zelf naar Feyenoord hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het stadion is de scheids een kankerjood. Is de KNJB altijd tegen en zit het altijd tegen
Bij Feyenoord is iedereen wat tegenzit een kankerjood.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat zelf naar Feyenoord hoor.
Als je wint is het vaak prachtvoetbal en dik verdiend.quote:
Ajax heeft ook dikverdiend gewonnen, geen twijfel over mogelijk. Veldspel van Ajax was ook dik in orde. Alleen mag het wat sneller.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je wint is het vaak prachtvoetbal en dik verdiend.
Kijk je later op tv, was het allemaal maar matig
Ach laat ze lekker bezig met hun grote broerquote:Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is iedereen wat tegenzit een kankerjood.
Ik niet hoor. Ik zat bij Ajax- Dortmund en af en toe kon ik zelfs genieten van Dortmund toen het toch al gespeeld was.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ik verlies in elk opzicht de objectiviteit in een stadion.
Ja, misschien in de arena wel. Zit je toch zo ver van het veld dat het niet veel verschilt van de TV.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik zat bij Ajax- Dortmund en af en toe kon ik zelfs genieten van Dortmund toen het toch al gespeeld was.
quote:Frank de Boer was content met de winst van de Johan Cruijff Schaal. De trainer vond de zege terecht en had genoeg goede dingen gezien. "Daar kunnen we op voortborduren".
Sowieso ja, vond alleen die bojan maar matigquote:Op zondag 28 juli 2013 02:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook dikverdiend gewonnen, geen twijfel over mogelijk. Veldspel van Ajax was ook dik in orde. Alleen mag het wat sneller.
Je kan het overdrijven.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, misschien in de arena wel. Zit je toch zo ver van het veld dat het niet veel verschilt van de TV.
O ja, en iedereen zit. Nog een gelijkenis
Krijg een verkoudheid, debiel.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso ja, vond alleen die bojan maar matig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |