Ongeveer?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een samenvatting zien, zit in het buitenland![]()
, jetlag haha alhoewel hier maar 1 uur verschil is ongeveer.
Hallo konijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... en al 40 uur wakker. Ik ga de warmte toch maar trotseren.
nou wat zag jequote:Op zondag 28 juli 2013 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik een totaal ander wedstrijdbeeld dan wat ze in het livetopic schetsen van Ajax? Was vies en erg benauwd in de ArenA.
aparte uitspraken ja, tempo ontbrak wel om ze kapot te spelenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Ajax onterechte goals had gemaakt zeiden ze in het livetopic
ben je er weer broquote:Op zondag 28 juli 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... en al 40 uur wakker. Ik ga de warmte toch maar trotseren.
Dat krijg je als je in het stadion zit, krijg je niet de mening van de commentator opgedrongen enzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik een totaal ander wedstrijdbeeld dan wat ze in het livetopic schetsen van Ajax? Was vies en erg benauwd in de ArenA.
Alleen minuut 45 tot en met de 2-1 viel vies tegen. Die debiel Liesveld gaf AZ gewoon graties en voor nietsch de 1-0quote:Op zondag 28 juli 2013 02:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
aparte uitspraken ja, tempo ontbrak wel om ze kapot te spelen
Ik merk wel dat het een effect heeft op je blik van de wedstrijd, moet ik eens vaker doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in het stadion zit, krijg je niet de mening van de commentator opgedrongen enzo.
Die man doet ook zijn best.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen minuut 45 tot en met de 2-1 viel vies tegen. Die debiel Liesveld gaf AZ gewoon graties en voor nietsch de 1-0
Sowieso is het natuurlijk chiller in het stadion. Je kan veel beter letten op alles, en je volgt niet alleen de bal.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het een effect heeft op je blik van de wedstrijd, moet ik eens vaker doen.
Juist niet, op TV zie je de wedstrijd veel objectiever.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is het natuurlijk chiller in het stadion. Je kan veel beter letten op alles, en je volgt niet alleen de bal.
Sigthorsson was om te huilen, je gaat er op letten. Heb ook genoten van Bojan.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is het natuurlijk chiller in het stadion. Je kan veel beter letten op alles, en je volgt niet alleen de bal.
Was toch wel duidelijk dat Ajax vandaag veruit de beste was.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist niet, op TV zie je de wedstrijd veel objectiever.
Dan moet je een brommer kopen, doe je het in vijf minuten.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef JanCees het volgende:
Wat een kutweer zeg.![]()
Moest net 10 minuten fietsen
Meid, 't is allemaal wat.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef JanCees het volgende:
Wat een kutweer zeg.![]()
Moest net 10 minuten fietsen
Je hebt toch veel beter overzicht in stadion. Kan je op spelers letten en ruimtes zien enzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist niet, op TV zie je de wedstrijd veel objectiever.
Dat Kolbeinn geen bal kan aannemen kon je ook wel op TV zien ja. Altijd ruzie met die bal die gozer, en het is zo lomp allemaal. Bojan was wel lekker bezig ja, heerlijke speler.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson was om te huilen, je gaat er op letten. Heb ook genoten van Bojan.
Blind & Schöne vielen wat tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |