Wederzijds, you're using it wrong.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wederzijds vind ik jou dat niet.
Ik vind jou best een toffe peer Stijn!
Is nu live bij EL 2. kan geen screen maken..quote:
Arme jij.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Donderdag Wolverine geweest, vanavond Red 2, ze maken mij arm
Hopen dat je hond lijdt omdat jij zo onhandig bent, dierenbeulquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:59 schreef TwenteFC het volgende:
Laat ik een rol chocoladekoekjes op de grond stuiteren, en die hond komt meteen in actie om te bikken wat er te bikken valt.
Kijken of hij er griep van krijgt.
Hij moet er gewoon met zijn vette bek vanaf blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hopen dat je hond lijdt omdat jij zo onhandig bent, dierenbeul
chocolade is niet goed voor een hondquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:59 schreef TwenteFC het volgende:
Laat ik een rol chocoladekoekjes op de grond stuiteren, en die hond komt meteen in actie om te bikken wat er te bikken valt.
Kijken of hij er griep van krijgt.
Maar hij vindt pure chocolade zo lekker, een keer per week krijgt hij een reep.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
chocolade is niet goed voor een hond
Ka hij/zij dood van gaan
serieus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar hij vindt pure chocolade zo lekker, een keer per week krijgt hij een reep.
Watquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar hij vindt pure chocolade zo lekker, een keer per week krijgt hij een reep.
Natuurlijk ga ik mijn hond niet bewust chocolade voeren, daarom ben ik ook zo pissig op hem dat hij koekjes heeft lopen jatten met chocolade erop.quote:
loopt wel lso als het melk chocola isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik mijn hond niet bewust chocolade voeren, daarom ben ik ook zo pissig op hem dat hij koekjes heeft lopen jatten met chocolade erop.
Heb je wel de dierenarts gebeld?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik mijn hond niet bewust chocolade voeren, daarom ben ik ook zo pissig op hem dat hij koekjes heeft lopen jatten met chocolade erop.
Jattenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij lag aan de andere kant van de keuken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
JattenZe voor zijn bek op de grond laten vallen is bijna hetzelfde als ze in zijn bek proppen.
Neen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je even een topic maken op hondenpage.com
Als hij dan vertelt wat hij hier heeft verteld dan heeft hij daar gelijk een ban.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je even een topic maken op hondenpage.com
Sowieso, al die honden extremisten op zulke forumsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij dan vertelt wat hij hier heeft verteld dan heeft hij daar gelijk een ban.
tuurlijk, hond kan wel wat hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn maar een paar van deze koekjes [ afbeelding ]
Hij redt zich wel.
hoe groot is de hond dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn maar een paar van deze koekjes [ afbeelding ]
Hij redt zich wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |