Ik niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:54 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd wat Koos allemaal vindt.
Terwijl ze niets te zeggen hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vrouwen heh. Altijd het laatste woord willen hebben.
trustequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl ze niets te zeggen hebben.
Slaap lekker.
Dat is onder de gordel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje denken aan Nico Dijkshoorn.
Er zijn ook genoeg mensen die de toppers waarderen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Er zijn genoeg mensen die Dijkshoorn waarderen.
Gerard Joling, Rene Froger etc. ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die de toppers waarderen.
En waar zit Jim dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Jan Smit is een beetje de Dijkshoorn van de muziekwereld.
Is dat genre niet een beetje dood?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Weet er iemand nog aardige strategy games a la Command & Conquer en Age of Empires?
Total War was ooit wel leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Weet er iemand nog aardige strategy games a la Command & Conquer en Age of Empires?
Europa Universalis 3/4, Warhammer 40K, Starcraft 2, Hearts of Iron 3, Victoria 2, XCOM - Enemy Unknown, World in Conflict, Age of Mythology..quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Civilization wel eens geprobeerd? Niet real-time, maar heel vermakelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Advance Wars-reeks. Wel andere strategische koek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Overigens net Final Fantasy VII uitgespeeld. Een van de mooiste momenten uit mijn leven
Nee, ik krijg er na vandaag een dag extra bij.quote:
Blasfemie!!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:09 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, ik krijg er na vandaag een dag extra bij.
Zolang je op zaterdag maar niets doet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:09 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, ik krijg er na vandaag een dag extra bij.
Wat ben je toch ook een tokkie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:37 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, dat was chill. Met de straat een feestje gehad op het strand.
Postcodeloterij, Gaston alles!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:37 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, dat was chill. Met de straat een feestje gehad op het strand.
Mwoah, ik denk dat wij een van de weinige straten in de stad zijn waar geen Tokkies wonen.quote:
Als je met de straat een feestje viert op het strand heb je geen sociale huurwoning nodig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat wij een van de weinige straten in de stad zijn waar geen Tokkies wonen.
Sociale huurwoningen heb je hier namelijk niet.
Met z'n allen bier en wijn kantelen is asociaal tegenwoordig?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je met de straat een feestje viert op het strand heb je geen sociale huurwoning nodig.
Met je buurt naar het strand om 'gezellig' te feesten is zo tokkie als het maar zijn kan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met z'n allen bier en wijn kantelen is asociaal tegenwoordig?
Akkoord. Dan is het enige antwoord dat rest: nou de fuck en.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met je buurt naar het strand om 'gezellig' te feesten is zo tokkie als het maar zijn kan.
Ja. Wij zolderkamerautisten doen dat niet. Buren zijn eng.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met z'n allen bier en wijn kantelen is asociaal tegenwoordig?
Ik weet dat ik op FOK! soms met aparte lui heb te maken, maar toch.
Zoveel mogelijk mijden, is het devies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Wij zolderkamerautisten doen dat niet. Buren zijn eng.
Af en toe op de hut laten passen als je met vakantie bent. Pakje melk lenen, that's it.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk mijden, is het devies.
Zal eraan denken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Af en toe op de hut laten passen als je met vakantie bent. Pakje melk lenen, that's it.
Heel nederland is een sociale huurwoning, met Rutte als huisbaasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sociale huurwoningen heb je hier namelijk niet.
Bijna weekend..quote:
Meh, iets op het werk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bijna weekend..
Wat kan u in hemelsnaam ontevreden stellen vanochtend?
Het is maar een incident.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:33 schreef YokiKater het volgende:
Jeuj!! Onze eerste testtoestel van de JSF is gisteren overgedragen.. Een Amerikaanse piloot zal hem naar Eglin, Florida vliegen en dan kan hij daar de stalling in.
Ja, maar het zijn weer dingen die je zeg maar tot in je privé-tijd achtervolgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes, dan ben je lekker vrij.
Toch maar proberen het van je af te zetten als het kan. Het is te warm voor gedoe.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn weer dingen die je zeg maar tot in je privé-tijd achtervolgen.
Je hebt gelijk, ik weet het. Blijft een opgave op zich, maar je hebt gelijk..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch maar proberen het van je af te zetten als het kan. Het is te warm voor gedoe.
Die vinden dat alleen maar leuk. Kunnen ze lekker door de blubber lopen, net als thuis.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
En het wordt nog beter
Lekker voor die Zwarte Cross-Tokkies.
Dansen in de modder en dan een bliksemschicht op je bakkes.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die vinden dat alleen maar leuk. Kunnen ze lekker door de blubber lopen, net als thuis.
Ze doen lastig bij de paspoortbalie?quote:
Vervolgens kruipend richting je tractor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dansen in de modder en dan een bliksemschicht op je bakkes.
Wat moet ik in godsnaam bij de balie. Roddeljournalist.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze doen lastig bij de paspoortbalie?
Ik wist niet dat u werkzaam was bij McDonalds.quote:
Het grapje was dat je achter de balie zou staan. Je weet wel, om te werken. Het was beledigend bedoeldquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam bij de balie. Roddeljournalist.
Ook McDonalds heeft beleidsadviseurs nodig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wist niet dat u werkzaam was bij McDonalds.
Ik krijg honger van je beledigingen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het grapje was dat je achter de balie zou staan. Je weet wel, om te werken. Het was beledigend bedoeld
Dat riep VS ook altijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam bij de balie. Roddeljournalist.
VS is een bankster. Jij weet net zo goed als ik dat ambtenaren nimmer bij de balie verschijnen.quote:
Mwoah, bankster. Ik heb van de week nog een biertje gedaan met een gozer die ongeveer hetzelfde werk doet als VS. Banksters zou ik dergelijke figuren niet willen noemen. VS wil wel graag zo gezien worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
VS is een bankster. Jij weet net zo goed als ik dat ambtenaren nimmer bij de balie verschijnen.
Ik weet niet wat voor werk hij deed en dat hoef ik ook niet te weten. Iedereen is miljonair op Fok! - en iedereen heeft de beste baantjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, bankster. Ik heb van de week nog een biertje gedaan met een gozer die ongeveer hetzelfde werk doet als VS. Banksters zou ik dergelijke figuren niet willen noemen. VS wil wel graag zo gezien worden.
Nimmer is wel heel weinig. Maar bij het rijk vinden ze de mensen waarvoor ze werken natuurlijk vooral eng.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
VS is een bankster. Jij weet net zo goed als ik dat ambtenaren nimmer bij de balie verschijnen.
Jij noemt alleen joden bankiers.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, bankster. Ik heb van de week nog een biertje gedaan met een gozer die ongeveer hetzelfde werk doet als VS. Banksters zou ik dergelijke figuren niet willen noemen. VS wil wel graag zo gezien worden.
Haha, hij was op BNR vanochtend. Hij spreekt 'Air France' uit als 'Er Fros'quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
Bet's dagboek:
- Hoi FOK! ik ga ontbijten.
Smakelijk!quote:
Ik kan hen geen ongelijk geven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nimmer is wel heel weinig. Maar bij het rijk vinden ze de mensen waarvoor ze werken natuurlijk vooral eng.
Die waardeloze zender past wel goed bij Limburgers.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha, hij was op BNR vanochtend. Hij spreekt 'Air France' uit als 'Er Fros'
Ik heb een bescheiden functie, maar ik ben dan ook een miskend supertalent.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk hij deed en dat hoef ik ook niet te weten. Iedereen is miljonair op Fok! - en iedereen heeft de beste baantjes.
Hopelijk irriteert dat de Fransen een beetje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha, hij was op BNR vanochtend. Hij spreekt 'Air France' uit als 'Er Fros'
En zijn TU-studie. Bram weer happy.quote:
Je hebt het al lastig genoeg, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik weet het. Blijft een opgave op zich, maar je hebt gelijk..
Wel een laffe TU-studie, dus op het randje.quote:
Niets mis met laffe TU-studies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:54 schreef waht het volgende:
[..]
Wel een laffe TU-studie, dus op het randje.
Het is een constatering, geen verwijt.quote:
Vs is gewoon een ordinaire verkoper van verzekeringen, dat is wat anders dan bankier zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoppa!quote:Eén van de kopstukken van Sharia4Belgium is gesneuveld in de strijd in Syrië. Het gaat om de 23-jarige Nourredine Abouallal (Abu Mujahid).
Psst, psst meneer, woekerpolisje kopen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Vs is gewoon een ordinaire verkoper van verzekeringen, dat is wat anders dan bankier zijn.
Daar ben je vrouw voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk. Ik leef te veel mee.
Als ik het goed heb zijn ze morgen allemaal weer vrij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
Het is niet kies om over gebanden te praten. Verdorie mensun.
Voorschrift werkt samen met Muttie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Psst, psst meneer, woekerpolisje kopen?
Ik zorg er persoonlijk voor dat VS en de Pruis binnen twee dagen weer zijn geband.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zijn ze morgen allemaal weer vrij.
Volgens mij zijn ze op 7 juli gebanned voor 3 weken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik op vakantie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Neu, het is meer dat de wat laffere TU-studies lucratiever zijn dan de echt 'harde' TU studies.quote:
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zorg er persoonlijk voor dat VS en de Pruis binnen twee dagen weer zijn geband.
Was het geen drie maand?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze op 7 juli gebanned voor 3 weken.
Je bent gewoon blij je internetvriendjes weer te zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zorg er persoonlijk voor dat VS en de Pruis binnen twee dagen weer zijn geband.
Van remlof weet ik het zeker, de rest krijgt dus nog een dagje extra?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze op 7 juli gebanned voor 3 weken.
'Harde' studies leveren ook veelal types af die niet bijzonder geschikt zijn om in een commerciële omgeving te werken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, het is meer dat de wat laffere TU-studies lucratiever zijn dan de echt 'harde' TU studies.
Ik geef Vs 7 dagen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha techneuten zijn zwaar ondergewaardeerd. Vraag Bram en eg maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, het is meer dat de wat laffere TU-studies lucratiever zijn dan de echt 'harde' TU studies.
Mwoah, vind het vooral leuk om het dynamische duo uitspraken te ontlokken die op (over) het randje zijn. Lukte vorige keer ook aardig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent gewoon blij je internetvriendjes weer te zien.
Remlof had een maand aan zijn broek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Van remlof weet ik het zeker, de rest krijgt dus nog een dagje extra?
Van remlof klopt ja.. maar die anderen die kregen hun ban pas later.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Van remlof weet ik het zeker, de rest krijgt dus nog een dagje extra?
Dat kon D_G veel beter. Die offert zichzelf ook nog eens op voor het grotere doel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, vind het vooral leuk om het dynamische duo uitspraken te ontlokken die op (over) het randje zijn. Lukte vorige keer ook aardig.
Klopt, men vindt het vaak vreemd dat allerlei 'soft skills' minstens net zo belangrijk worden geacht en heeft vaak ook last van een enorme tunnelvisie waarbij enkel technisch inhoudelijke aspecten relevant zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
'Harde' studies leveren ook veelal types af die niet bijzonder geschikt zijn om in een commerciële omgeving te werken.
Het heeft naar mijn idee wel geholpen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van remlof klopt ja.. maar die anderen die kregen hun ban pas later.
POL / [POLCAFE #4279] Politiek != Polikliniek
In die hoek zijn ook aardig wat BNW-types te vinden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, men vindt het vaak vreemd dat allerlei 'soft skills' minstens net zo belangrijk worden geacht en heeft vaak ook last van een enorme tunnelvisie waarbij enkel technisch inhoudelijke aspecten relevant zijn.
Ik vind alleen de muzieksmaak van Hexagon echt niet kunnen en minstens banwaardig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het heeft naar mijn idee wel geholpen.
Ik speelde het zo dat mij dit keer een ban bespaard bleef.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kon D_G veel beter. Die offert zichzelf ook nog eens op voor het grotere doel.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het heeft naar mijn idee wel geholpen.
Sociale skills voer je maar lekker thuis uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, men vindt het vaak vreemd dat allerlei 'soft skills' minstens net zo belangrijk worden geacht en heeft vaak ook last van een enorme tunnelvisie waarbij enkel technisch inhoudelijke aspecten relevant zijn.
Bovendien woont hij in Eindhoven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind alleen de muzieksmaak van Hexagon echt niet kunnen en minstens banwaardig.
Ook is u geen moslim.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik speelde het zo dat mij dit keer een ban bespaard bleef.
Die is nog bijna erger dan die van eriksd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind alleen de muzieksmaak van Hexagon echt niet kunnen en minstens banwaardig.
Net buiten het nachtnet/de beschaving.quote:
Daar heeft u een punt. Het is niet best...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:16 schreef waht het volgende:
[..]
Wel een forum waar ik nog welkom ben.quote:
Ze zouden je F&F only moeten maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een forum waar ik nog welkom ben.
Moderator op F&F.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zouden je F&F only moeten maken.
Hahahahhahhaha!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zouden je F&F only moeten maken.
Een leuke meid om te daten, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moeten we dat even nagaan bij die maffe fann?
Fann is lief man.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moeten we dat even nagaan bij die maffe fann?
Dan is ze dat in ieder geval niet tegen mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar ook net zo gestoord als whiskers.
Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan is ze dat in ieder geval niet tegen mij.![]()
Al ben ik het met je eens dat het een goed type is voor een kat of drie, vier.
Deal, tot aan de volgende fittie uiteraard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tem, wil je weer vriendjes met mij worden?
Dan moet je niet in Rotterdam gaan wonen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zou geen allochtonen als vrienden willen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Deal, tot aan de volgende fittie uiteraard.
Ook geen Duitsers?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb er 1 maar dat is geen echte.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zie je ook altijd zo lekker wanneer de meeste developers te veel vrijheid krijgen wat betreft interaction design. Waarom zou je jezelf ook verplaatsen in de beoogde gebruiker?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sociale skills voer je maar lekker thuis uit.
Egészségére!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:46 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
10.30 geweest, we mogen weer los.
Bedankt weer Bet. Ook namens Koos.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:46 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Er liep de afgelopen weken een verdwaasde neger rond in de binnenstad. Jullie kunnen je wel voorstellen dat wij Veluwenaren.....maatregelen hebben getroffen.
Kort gezegd: hij zit nu achter slot en grendel.
Gratis hotel, denkt 'ie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Er liep de afgelopen weken een verdwaasde neger rond in de binnenstad. Jullie kunnen je wel voorstellen dat wij Veluwenaren.....maatregelen hebben getroffen.
Kort gezegd: hij zit nu achter slot en grendel.
Krijg nou niet bepaald een vakantiegevoel als ik die foto zo bekijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:46 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is het ook, alleen met 1 verschil, mijn vrouw ruimt de zooi dadelijk op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg nou niet bepaald een vakantiegevoel als ik die foto zo bekijk.
Krijg meer het idee dat een bewoner van de Schilderswijk aan het ontbijten is in zijn kansenwoning.
quote:
D66-politicus, dus ongezouten.quote:
Eng hè, stoplichten?quote:
Rotondes zijn wel prettiger.quote:
Dat was te verwachtenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:13 schreef betyar het volgende:
NWS / Kopstuk Sharia4Belgium komt om in Syrië
Top-topic.
Dergelijke topics zijn de moeite van het aanklikken op voorhand al niet waard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:13 schreef betyar het volgende:
NWS / Kopstuk Sharia4Belgium komt om in Syrië
Top-topic.
10 rotondes achter elkaar op een doorgaande weg is minder.quote:
Groene Golf, maar dan alleen voor fietsersquote:
Ook als zoiets, rijd je netjes de snelheid die ze aangeven sta je nog voor elk stoplicht stil. Kutstad.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Groene Golf, maar dan alleen voor fietsers.
En tokkies die andere mensen willen doodmaken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
We hebben een teveel aan stoplichten in Nederland. We kunnen met veel minder af, maar dan moeten mensen wel wat meer opletten.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef betyar het volgende:
[..]
En tokkies die andere mensen willen doodmaken.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
We hebben een teveel aan stoplichten in Nederland. We kunnen met veel minder af, maar dan moeten mensen wel wat meer opletten.
Daarom 10-15 km harder rijden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook als zoiets, rijd je netjes de snelheid die ze aangeven sta je nog voor elk stoplicht stil. Kutstad.
Zeeland is in het algemeen niet zo'n pretje qua transport.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
10 rotondes achter elkaar op een doorgaande weg is minder.
Beter dan telkens rood.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
10 rotondes achter elkaar op een doorgaande weg is minder.
Waarom zetten jullie cijfers in namen?quote:
Op de Kennedylaan?quote:
Muchas gracias.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een letter/klank waar geen latijns equivalent voor is.
De ring haal je prima als je 90-95 rijdt.quote:
Ik vermijd Eindhoven liever, jammer dat daar veel klanten zitten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De ring haal je prima als je 90-95 rijdt.
Snap ik best. Het is ook een lelijk boerendorpjesagglomeraat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vermijd Eindhoven liever, jammer dat daar veel klanten zitten.
De meeste waar ik kom wonen in mooie wijken en idem huizen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Snap ik best. Het is ook een lelijk boerendorpjesagglomeraat.
Jij hebt dan ook geen vergelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:42 schreef betyar het volgende:
[..]
De meeste waar ik kom wonen in mooie wijken en idem huizen.
Met goede norse grenswachtersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:43 schreef waht het volgende:
Er moeten weer grenscontroles komen tussen de provincies.
Gemonde - Eindhoven.quote:
Wat is duurquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Als er een dure auto op de oprit staat verdubbel ik gewoon de prijs.![]()
![]()
![]()
Misschien is de Volvo V70 wel geërfd van een overleden schoonmoeder.quote:
Dan hebben ze pech gehadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien is de Volvo V70 wel geërfd van een overleden schoonmoeder.
Daar was hij maar wat trots op dat zijn treintje zo hard kon. Het leek hem ook wel lachen om meetaparatuur van de politie op hol te laten slaan met zijn monstertrein. Rare man.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:32 schreef GSbrder het volgende:
De Spaanse machinist hield ook van doorrijden.
[ afbeelding ]
Jij woont toch in de Efteling?quote:
Bij mij zaten de kogels eerder te hoog dan te laag.quote:
Valt wel mee ik was bekaf. Afstand 30 meter.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is nog vrij knap geschotenWat was de afstand?
Nog 0 vlieguren, dus uitstekend. Ben ook nog op zoek naar een 5,8GHz FPV oplossing voor live view.quote:
De hoogleraar is ontevreden over uw schrijfseltjes, en terecht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn weer dingen die je zeg maar tot in je privé-tijd achtervolgen.
Ah dan had het beter gekundquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt wel mee ik was bekaf. Afstand 30 meter.
Dadelijk doet dat ding het niet...........quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog 0 vlieguren, dus uitstekend. Ben ook nog op zoek naar een 5,8GHz FPV oplossing voor live view.
Jawel hoor, daar twijfel ik niet aan.. als ik hem aan de laptop hang dan werkt alles. En mocht er iets mis zijn dan zit er gewoon garantie op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Dadelijk doet dat ding het niet...........![]()
Maar echt spatzuiver zijn die dingen nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:07 schreef betyar het volgende:
Een kind van 4 kan nog met een AK-47 schieten.
Waarom? En ik denk niet dat jij zo hoog kan springenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik Auti's drone spot, dan trap ik dat ding helemaal de tering in.
En dat voor 13.00quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking. Zegt mij genoeg over jou, ik heb het idee dat je op je (besneden) pikkie bent getrapt. Je zal zelf wel moslim zijn die kunnen sowieso slecht tegen kritiek.
Omdat het kan.quote:
Koos wacht die 10 minuten wel voordat de zwaartekracht hem helpt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom? En ik denk niet dat jij zo hoog kan springen
En dan staat die drone op de grond.. en 3 keer raden wie er dan bij staat.. Ik wens Koos veel succesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
Koos wacht die 10 minuten wel voordat de zwaartekracht hem helpt.
De drone van auti heeft een kleine kernreactor aan boord.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
Koos wacht die 10 minuten wel voordat de zwaartekracht hem helpt.
Ik zou het niet willen opnemen tegen Koos en z'n apeblauwe vrienden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En dan staat die drone op de grond.. en 3 keer raden wie er dan bij staat.. Ik wens Koos veel succes
Dronken mensen zijn alleen maar makkelijker om mee te knokken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen opnemen tegen Koos en z'n apeblauwe vrienden.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen opnemen tegen Koos en z'n apeblauwe vrienden.
Autisten kunnen toch heel niet vechten?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn alleen maar makkelijker om mee te knokken.
Gewoon met een lepeltje in een metalen beker rammelen. Flippen ze direct.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Autisten kunnen toch heel niet vechten?
En dan dat liedje vanaf 04:42quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon met een lepeltje in een metalen beker rammelen. Flippen ze direct.
En waarom niet? Ik heb 5 jaar op kickboxen gezeten, ook nog wat proeflesjes in andere vecht/verdedigingssporten gehad. Ik maak je kapot! Hou me tegen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Autisten kunnen toch heel niet vechten?
Maar zonder gekheid, ik zou niet graag met een autist op de vuist gaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En waarom niet? Ik heb 5 jaar op kickboxen gezeten, ook nog wat proeflesjes in andere vecht/verdedigingssporten gehad. Ik maak je kapot! Hou me tegen!
Ik ook niet met jouquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, ik zou niet graag met een autist op de vuist gaan
Journalisten zijn wel een dankbaar doelwit van agressieve tokkies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, ik zou niet graag met een autist op de vuist gaan
Valt me nog mee dat die rechtszaal-familie niet de aanwezige verslaggever aan is gevolgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:31 schreef waht het volgende:
[..]
Journalisten zijn wel een dankbaar doelwit van agressieve tokkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |