Mooi, dan ga ik op vakantie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zijn ze morgen allemaal weer vrij.
Neu, het is meer dat de wat laffere TU-studies lucratiever zijn dan de echt 'harde' TU studies.quote:
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zorg er persoonlijk voor dat VS en de Pruis binnen twee dagen weer zijn geband.
Was het geen drie maand?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze op 7 juli gebanned voor 3 weken.
Je bent gewoon blij je internetvriendjes weer te zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zorg er persoonlijk voor dat VS en de Pruis binnen twee dagen weer zijn geband.
Van remlof weet ik het zeker, de rest krijgt dus nog een dagje extra?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze op 7 juli gebanned voor 3 weken.
'Harde' studies leveren ook veelal types af die niet bijzonder geschikt zijn om in een commerciële omgeving te werken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, het is meer dat de wat laffere TU-studies lucratiever zijn dan de echt 'harde' TU studies.
Ik geef Vs 7 dagen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zijn ze morgen allemaal weer vrij.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha techneuten zijn zwaar ondergewaardeerd. Vraag Bram en eg maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, het is meer dat de wat laffere TU-studies lucratiever zijn dan de echt 'harde' TU studies.
Mwoah, vind het vooral leuk om het dynamische duo uitspraken te ontlokken die op (over) het randje zijn. Lukte vorige keer ook aardig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent gewoon blij je internetvriendjes weer te zien.
Remlof had een maand aan zijn broek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Van remlof weet ik het zeker, de rest krijgt dus nog een dagje extra?
Van remlof klopt ja.. maar die anderen die kregen hun ban pas later.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Van remlof weet ik het zeker, de rest krijgt dus nog een dagje extra?
Dat kon D_G veel beter. Die offert zichzelf ook nog eens op voor het grotere doel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, vind het vooral leuk om het dynamische duo uitspraken te ontlokken die op (over) het randje zijn. Lukte vorige keer ook aardig.
Klopt, men vindt het vaak vreemd dat allerlei 'soft skills' minstens net zo belangrijk worden geacht en heeft vaak ook last van een enorme tunnelvisie waarbij enkel technisch inhoudelijke aspecten relevant zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
'Harde' studies leveren ook veelal types af die niet bijzonder geschikt zijn om in een commerciële omgeving te werken.
Het heeft naar mijn idee wel geholpen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van remlof klopt ja.. maar die anderen die kregen hun ban pas later.
POL / [POLCAFE #4279] Politiek != Polikliniek
In die hoek zijn ook aardig wat BNW-types te vinden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, men vindt het vaak vreemd dat allerlei 'soft skills' minstens net zo belangrijk worden geacht en heeft vaak ook last van een enorme tunnelvisie waarbij enkel technisch inhoudelijke aspecten relevant zijn.
Ik vind alleen de muzieksmaak van Hexagon echt niet kunnen en minstens banwaardig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het heeft naar mijn idee wel geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |