Je hebt het al lastig genoeg, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik weet het. Blijft een opgave op zich, maar je hebt gelijk..
Wel een laffe TU-studie, dus op het randje.quote:
Niets mis met laffe TU-studies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:54 schreef waht het volgende:
[..]
Wel een laffe TU-studie, dus op het randje.
Het is een constatering, geen verwijt.quote:
Vs is gewoon een ordinaire verkoper van verzekeringen, dat is wat anders dan bankier zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
VS is een bankster. Jij weet net zo goed als ik dat ambtenaren nimmer bij de balie verschijnen.
Hoppa!quote:Eén van de kopstukken van Sharia4Belgium is gesneuveld in de strijd in Syrië. Het gaat om de 23-jarige Nourredine Abouallal (Abu Mujahid).
Psst, psst meneer, woekerpolisje kopen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Vs is gewoon een ordinaire verkoper van verzekeringen, dat is wat anders dan bankier zijn.
Daar ben je vrouw voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk. Ik leef te veel mee.
Als ik het goed heb zijn ze morgen allemaal weer vrij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
Het is niet kies om over gebanden te praten. Verdorie mensun.
Voorschrift werkt samen met Muttie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Psst, psst meneer, woekerpolisje kopen?
Ik zorg er persoonlijk voor dat VS en de Pruis binnen twee dagen weer zijn geband.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zijn ze morgen allemaal weer vrij.
Volgens mij zijn ze op 7 juli gebanned voor 3 weken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zijn ze morgen allemaal weer vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |