Ik niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:54 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd wat Koos allemaal vindt.
Terwijl ze niets te zeggen hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vrouwen heh. Altijd het laatste woord willen hebben.
trustequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl ze niets te zeggen hebben.
Slaap lekker.
Dat is onder de gordel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje denken aan Nico Dijkshoorn.
Er zijn ook genoeg mensen die de toppers waarderen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Er zijn genoeg mensen die Dijkshoorn waarderen.
Gerard Joling, Rene Froger etc. ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die de toppers waarderen.
En waar zit Jim dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Jan Smit is een beetje de Dijkshoorn van de muziekwereld.
Is dat genre niet een beetje dood?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Weet er iemand nog aardige strategy games a la Command & Conquer en Age of Empires?
Total War was ooit wel leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Weet er iemand nog aardige strategy games a la Command & Conquer en Age of Empires?
Europa Universalis 3/4, Warhammer 40K, Starcraft 2, Hearts of Iron 3, Victoria 2, XCOM - Enemy Unknown, World in Conflict, Age of Mythology..quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Civilization wel eens geprobeerd? Niet real-time, maar heel vermakelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Advance Wars-reeks. Wel andere strategische koek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Overigens net Final Fantasy VII uitgespeeld. Een van de mooiste momenten uit mijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |