Ik niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:54 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd wat Koos allemaal vindt.
Terwijl ze niets te zeggen hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vrouwen heh. Altijd het laatste woord willen hebben.
trustequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl ze niets te zeggen hebben.
Slaap lekker.
Dat is onder de gordel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje denken aan Nico Dijkshoorn.
Er zijn ook genoeg mensen die de toppers waarderen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Er zijn genoeg mensen die Dijkshoorn waarderen.
Gerard Joling, Rene Froger etc. ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die de toppers waarderen.
En waar zit Jim dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Jan Smit is een beetje de Dijkshoorn van de muziekwereld.
Is dat genre niet een beetje dood?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Weet er iemand nog aardige strategy games a la Command & Conquer en Age of Empires?
Total War was ooit wel leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Weet er iemand nog aardige strategy games a la Command & Conquer en Age of Empires?
Europa Universalis 3/4, Warhammer 40K, Starcraft 2, Hearts of Iron 3, Victoria 2, XCOM - Enemy Unknown, World in Conflict, Age of Mythology..quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Civilization wel eens geprobeerd? Niet real-time, maar heel vermakelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
Advance Wars-reeks. Wel andere strategische koek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Overigens net Final Fantasy VII uitgespeeld. Een van de mooiste momenten uit mijn leven
Nee, ik krijg er na vandaag een dag extra bij.quote:
Blasfemie!!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:09 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, ik krijg er na vandaag een dag extra bij.
Zolang je op zaterdag maar niets doet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:09 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, ik krijg er na vandaag een dag extra bij.
Wat ben je toch ook een tokkie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:37 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, dat was chill. Met de straat een feestje gehad op het strand.
Postcodeloterij, Gaston alles!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:37 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, dat was chill. Met de straat een feestje gehad op het strand.
Mwoah, ik denk dat wij een van de weinige straten in de stad zijn waar geen Tokkies wonen.quote:
Als je met de straat een feestje viert op het strand heb je geen sociale huurwoning nodig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat wij een van de weinige straten in de stad zijn waar geen Tokkies wonen.
Sociale huurwoningen heb je hier namelijk niet.
Met z'n allen bier en wijn kantelen is asociaal tegenwoordig?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je met de straat een feestje viert op het strand heb je geen sociale huurwoning nodig.
Met je buurt naar het strand om 'gezellig' te feesten is zo tokkie als het maar zijn kan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met z'n allen bier en wijn kantelen is asociaal tegenwoordig?
Akkoord. Dan is het enige antwoord dat rest: nou de fuck en.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met je buurt naar het strand om 'gezellig' te feesten is zo tokkie als het maar zijn kan.
Ja. Wij zolderkamerautisten doen dat niet. Buren zijn eng.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met z'n allen bier en wijn kantelen is asociaal tegenwoordig?
Ik weet dat ik op FOK! soms met aparte lui heb te maken, maar toch.
Zoveel mogelijk mijden, is het devies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Wij zolderkamerautisten doen dat niet. Buren zijn eng.
Af en toe op de hut laten passen als je met vakantie bent. Pakje melk lenen, that's it.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk mijden, is het devies.
Zal eraan denken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Af en toe op de hut laten passen als je met vakantie bent. Pakje melk lenen, that's it.
Heel nederland is een sociale huurwoning, met Rutte als huisbaasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sociale huurwoningen heb je hier namelijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |