Gemonde - Eindhoven.quote:
Wat is duurquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Als er een dure auto op de oprit staat verdubbel ik gewoon de prijs.![]()
![]()
![]()
Misschien is de Volvo V70 wel geërfd van een overleden schoonmoeder.quote:
Dan hebben ze pech gehadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien is de Volvo V70 wel geërfd van een overleden schoonmoeder.
Daar was hij maar wat trots op dat zijn treintje zo hard kon. Het leek hem ook wel lachen om meetaparatuur van de politie op hol te laten slaan met zijn monstertrein. Rare man.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:32 schreef GSbrder het volgende:
De Spaanse machinist hield ook van doorrijden.
[ afbeelding ]
Jij woont toch in de Efteling?quote:
Bij mij zaten de kogels eerder te hoog dan te laag.quote:
Valt wel mee ik was bekaf. Afstand 30 meter.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is nog vrij knap geschotenWat was de afstand?
Nog 0 vlieguren, dus uitstekend. Ben ook nog op zoek naar een 5,8GHz FPV oplossing voor live view.quote:
De hoogleraar is ontevreden over uw schrijfseltjes, en terecht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn weer dingen die je zeg maar tot in je privé-tijd achtervolgen.
Ah dan had het beter gekundquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt wel mee ik was bekaf. Afstand 30 meter.
Dadelijk doet dat ding het niet...........quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog 0 vlieguren, dus uitstekend. Ben ook nog op zoek naar een 5,8GHz FPV oplossing voor live view.
Jawel hoor, daar twijfel ik niet aan.. als ik hem aan de laptop hang dan werkt alles. En mocht er iets mis zijn dan zit er gewoon garantie op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Dadelijk doet dat ding het niet...........![]()
Maar echt spatzuiver zijn die dingen nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:07 schreef betyar het volgende:
Een kind van 4 kan nog met een AK-47 schieten.
Waarom? En ik denk niet dat jij zo hoog kan springenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik Auti's drone spot, dan trap ik dat ding helemaal de tering in.
En dat voor 13.00quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking. Zegt mij genoeg over jou, ik heb het idee dat je op je (besneden) pikkie bent getrapt. Je zal zelf wel moslim zijn die kunnen sowieso slecht tegen kritiek.
Omdat het kan.quote:
Koos wacht die 10 minuten wel voordat de zwaartekracht hem helpt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom? En ik denk niet dat jij zo hoog kan springen
En dan staat die drone op de grond.. en 3 keer raden wie er dan bij staat.. Ik wens Koos veel succesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
Koos wacht die 10 minuten wel voordat de zwaartekracht hem helpt.
De drone van auti heeft een kleine kernreactor aan boord.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
Koos wacht die 10 minuten wel voordat de zwaartekracht hem helpt.
Ik zou het niet willen opnemen tegen Koos en z'n apeblauwe vrienden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En dan staat die drone op de grond.. en 3 keer raden wie er dan bij staat.. Ik wens Koos veel succes
Dronken mensen zijn alleen maar makkelijker om mee te knokken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen opnemen tegen Koos en z'n apeblauwe vrienden.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen opnemen tegen Koos en z'n apeblauwe vrienden.
Autisten kunnen toch heel niet vechten?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn alleen maar makkelijker om mee te knokken.
Gewoon met een lepeltje in een metalen beker rammelen. Flippen ze direct.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Autisten kunnen toch heel niet vechten?
En dan dat liedje vanaf 04:42quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon met een lepeltje in een metalen beker rammelen. Flippen ze direct.
En waarom niet? Ik heb 5 jaar op kickboxen gezeten, ook nog wat proeflesjes in andere vecht/verdedigingssporten gehad. Ik maak je kapot! Hou me tegen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Autisten kunnen toch heel niet vechten?
Maar zonder gekheid, ik zou niet graag met een autist op de vuist gaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En waarom niet? Ik heb 5 jaar op kickboxen gezeten, ook nog wat proeflesjes in andere vecht/verdedigingssporten gehad. Ik maak je kapot! Hou me tegen!
Ik ook niet met jouquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, ik zou niet graag met een autist op de vuist gaan
Journalisten zijn wel een dankbaar doelwit van agressieve tokkies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, ik zou niet graag met een autist op de vuist gaan
Valt me nog mee dat die rechtszaal-familie niet de aanwezige verslaggever aan is gevolgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:31 schreef waht het volgende:
[..]
Journalisten zijn wel een dankbaar doelwit van agressieve tokkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |