Ik speelde het zo dat mij dit keer een ban bespaard bleef.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kon D_G veel beter. Die offert zichzelf ook nog eens op voor het grotere doel.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het heeft naar mijn idee wel geholpen.
Sociale skills voer je maar lekker thuis uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, men vindt het vaak vreemd dat allerlei 'soft skills' minstens net zo belangrijk worden geacht en heeft vaak ook last van een enorme tunnelvisie waarbij enkel technisch inhoudelijke aspecten relevant zijn.
Bovendien woont hij in Eindhoven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind alleen de muzieksmaak van Hexagon echt niet kunnen en minstens banwaardig.
Ook is u geen moslim.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik speelde het zo dat mij dit keer een ban bespaard bleef.
Die is nog bijna erger dan die van eriksd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind alleen de muzieksmaak van Hexagon echt niet kunnen en minstens banwaardig.
Net buiten het nachtnet/de beschaving.quote:
Daar heeft u een punt. Het is niet best...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:16 schreef waht het volgende:
[..]
Wel een forum waar ik nog welkom ben.quote:
Ze zouden je F&F only moeten maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een forum waar ik nog welkom ben.
Moderator op F&F.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zouden je F&F only moeten maken.
Hahahahhahhaha!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zouden je F&F only moeten maken.
Een leuke meid om te daten, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moeten we dat even nagaan bij die maffe fann?
Fann is lief man.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moeten we dat even nagaan bij die maffe fann?
Dan is ze dat in ieder geval niet tegen mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar ook net zo gestoord als whiskers.
Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan is ze dat in ieder geval niet tegen mij.![]()
Al ben ik het met je eens dat het een goed type is voor een kat of drie, vier.
Deal, tot aan de volgende fittie uiteraard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tem, wil je weer vriendjes met mij worden?
Dan moet je niet in Rotterdam gaan wonen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zou geen allochtonen als vrienden willen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Deal, tot aan de volgende fittie uiteraard.
Ook geen Duitsers?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb er 1 maar dat is geen echte.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zie je ook altijd zo lekker wanneer de meeste developers te veel vrijheid krijgen wat betreft interaction design. Waarom zou je jezelf ook verplaatsen in de beoogde gebruiker?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sociale skills voer je maar lekker thuis uit.
Egészségére!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:46 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
10.30 geweest, we mogen weer los.
Bedankt weer Bet. Ook namens Koos.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:46 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Er liep de afgelopen weken een verdwaasde neger rond in de binnenstad. Jullie kunnen je wel voorstellen dat wij Veluwenaren.....maatregelen hebben getroffen.
Kort gezegd: hij zit nu achter slot en grendel.
Gratis hotel, denkt 'ie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Er liep de afgelopen weken een verdwaasde neger rond in de binnenstad. Jullie kunnen je wel voorstellen dat wij Veluwenaren.....maatregelen hebben getroffen.
Kort gezegd: hij zit nu achter slot en grendel.
Krijg nou niet bepaald een vakantiegevoel als ik die foto zo bekijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:46 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is het ook, alleen met 1 verschil, mijn vrouw ruimt de zooi dadelijk op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg nou niet bepaald een vakantiegevoel als ik die foto zo bekijk.
Krijg meer het idee dat een bewoner van de Schilderswijk aan het ontbijten is in zijn kansenwoning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |