Je hebt een friend list en een honden lijst.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:48 schreef Levolution het volgende:
Hoe ziet zo'n ignorelijst eruit, ziet hij gewoon zijn posts niet?
En wat gebeurt er als ik StraatSoldaat quote? Ziet hij dan een zwart gat in mijn post?
Wat gebeurt er als je je vinger daar insteekt?
Vragen...
Nee Zyzz is geen betere gym-mascotte. Want coke-snuivende juicehead die al een tijdje ligt te slapen in z'n houten pyjama.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef JennaSometimes het volgende:
Zou Zyzz niet beter zijn als zogenaamde sportschool mascotte?
Any way. ik zat laatst in een sportschool en ik wilde dus op een loopband gaan. Dus ik ging er op en naast mij zat een kerel. Zijn snelheidsniveau was 10 en ik had die van mij op 12 gezet, dat viel hem dus op. Hij dus staren, en wat doet 'ie? Hij verhoogt zijn snelheidsniveau van 10 naar 13. Ok, dat wilt nog niet gelijk zeggen dat hij een wedstrijd met me aan wilt gaan. Na 15 minuten rennen op snelheidsniveau 12, wilde ik het verhogen naar 14. Die kerel naast mij zag dat en verhoogde de zijne naar 15.
Klacht: Mannen die altijd over willen komen alsof zij in bepaalde onderdelen beter zijn dan het andere geslacht.
Toch zijn er klusjes die ik liever door vrouwen laat opknappen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef Awesome_ het volgende:
Mannen zijn ook op alle fronten beter.
Laat me raden: de keuken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch zijn er klusjes die ik liever door vrouwen laat opknappen.
Welke dan, goorlel? Jij denkt zeker weer meteen aan seks of nie?? Ik word misselijk van dit soort posts, bah!quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch zijn er klusjes die ik liever door vrouwen laat opknappen.
Nee. Baas in eigen keuken.quote:
Dat kunnen mannen ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Baas in eigen keuken.
Poetsen daarentegen. En pijpen.
En waarschijnlijk nog beter dan vrouwen ook. Maar toch laat ik me liever door een vrouw pijpen. Want tieten en geen baardgroei.quote:
Ik dacht dat je het juist lekker vond als je staaf werd gekieteld door snorharen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
En waarschijnlijk nog beter dan vrouwen ook. Maar toch laat ik me liever door een vrouw pijpen. Want tieten en geen baardgroei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het juist lekker vond als je staaf werd gekieteld door snorharen.een beetje bi is niet bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
third world benenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:21 schreef VMSDKR het volgende:
StraatSoldaat, ga je nog een andere chick zetten? ;s Ik stel deze voor:
[ afbeelding ]
HNNNG
Wat een entree, doen alsof je er verstand van hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef JennaSometimes het volgende:
1. Zyzz =quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef JennaSometimes het volgende:
Any way. ik zat laatst in een sportschool en ik wilde dus op een loopband gaan. Dus ik ging er op en naast mij zat een kerel. Zijn snelheidsniveau was 10 en ik had die van mij op 12 gezet, dat viel hem dus op. Hij dus staren, en wat doet 'ie? Hij verhoogt zijn snelheidsniveau van 10 naar 13. Ok, dat wilt nog niet gelijk zeggen dat hij een wedstrijd met me aan wilt gaan. Na 15 minuten rennen op snelheidsniveau 12, wilde ik het verhogen naar 14. Die kerel naast mij zag dat en verhoogde de zijne naar 15.
Klacht: Mannen die altijd over willen komen alsof zij in bepaalde onderdelen beter zijn dan het andere geslacht.
Op dat moment denk je: "waar was je toen ik DLde bitch?".quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ook altijd als ik langzame, focussed curls doe met 12kg dumbbells ofzo komt er een of andere chubby gast naast je 26kg cheatcurls doen.
Pff, ik ben 5'7, puberty not even oncequote:Op donderdag 25 juli 2013 13:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waar was jij dan, druk met je puberteit gehad?
Chicks geknald?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:06 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Pff, ik ben 5'7, puberty not even once![]()
Zit in Tenerife nu. Over week naar huis. Godver wat wil ik graag goed trainen
Helaas. Ben met m'n ouders + zusjes (nee geen pics gtfo) en heb nooit zin te jagen zonder m'n matties jwt. Kleine hotelgym met 5 technogym machines en 5 cardio-apparaten, dat wel. Kan ik tenminste nog iets doen.quote:
Ja idd. Sowieso trouwens gasten die met 26kg curlenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Op dat moment denk je: "waar was je toen ik DLde bitch?".
Ja of gewoon hun borst omlaag, waardoor die dumbbell toch wel de borst raakt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd. Sowieso trouwens gasten die met 26kg curlen. Altijd bagger form en alles, gewoon hun arm omhoog swingen.
Ik curl 22kg, swing not once. Volle 8 keer broerquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd. Sowieso trouwens gasten die met 26kg curlen. Altijd bagger form en alles, gewoon hun arm omhoog swingen.
fucking manlets when will they learnquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:12 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Helaas. Ben met m'n ouders + zusjes (nee geen pics gtfo) en heb nooit zin te jagen zonder m'n matties jwt. Kleine hotelgym met 5 technogym machines en 5 cardio-apparaten, dat wel. Kan ik tenminste nog iets doen.
Volgens mij curlt kai greene niet eens meer dan 18quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hahah jij bent echt zo ene dom wijfquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef JennaSometimes het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:13 schreef McNulty het volgende:
Holy mother of Jesus. Zo'n vrouw![]()
Hij ziet er nog de humor van in. Knap.
Bron?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Volgens mij curlt kai greene niet eens meer dan 18
Droogtrainen in de zee. Of bulken op het hotelvoedsel. Genoeg te verzinnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:12 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Helaas. Ben met m'n ouders + zusjes (nee geen pics gtfo) en heb nooit zin te jagen zonder m'n matties jwt. Kleine hotelgym met 5 technogym machines en 5 cardio-apparaten, dat wel. Kan ik tenminste nog iets doen.
klinkt goed uit jouw toetsenbordjequote:Op donderdag 25 juli 2013 13:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah jij bent echt zo ene dom wijf
Haha inderdaad. Maarja het ziet er wel stoer uit met van die grote dumbbells natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja of gewoon hun borst omlaag, waardoor die dumbbell toch wel de borst raakt.
Come at me u fucking haters, u fucking trolls. I drop all u cuntsquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
fucking manlets when will they learn
haha ja toch jij lijk me ook wel tofquote:
Heb wat elastische banden mee, er hangt bij het balkon een balk waar ik me aan op kan trekken en ik doe one-legged squats. Verder gewoon noten en melk zoals thuis en bij restaurants high calorie gerechten bestellen, we komen er welquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Droogtrainen in de zee. Of bulken op het hotelvoedsel. Genoeg te verzinnen.
Ga gewoon van je vakantie genieten en een paar keer sporten manquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:07 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb wat elastische banden mee, er hangt bij het balkon een balk waar ik me aan op kan trekken en ik doe one-legged squats. Verder gewoon noten en melk zoals thuis en bij restaurants high calorie gerechten bestellen, we komen er wel
Zeker nooit die 495 incline bench press van hem gezien. Als je on 5 gram gear per week + HGH & slin year round zit maakt het geen flikker uit hoe je traint, als je maar zwaar traint. Gains maken doe je toch wel.quote:
Ik houd me er ook niet zoveel mee bezig nu, maar moet wel shine op die strandje togquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga gewoon van je vakantie genieten en een paar keer sporten manWat maakt het uit dat je anderhalf week die 5 apparaatjes afwerkt, gewoon burnen en opdrukken en chin-ups.
Alsof je van die 2 weekjes geen noten en melk al je gains kwijt bent.
Ik ga gewoon kk veel zuipen (kan dat eigenlyk, straatsoldaat? zit nu aan anavar voor droge massa)
Scheer je weg!quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:12 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Dit is weer die borie shit. Coke word verkocht en de money stapelt op!!
Dit, je moet wel beetje pomp creren zodat je aderen schaduwen vormen in het felle zonlicht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:13 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik houd me er ook niet zoveel mee bezig nu, maar moet wel shine op die strandje tog
Kai spuugt wel wijsheid. Het gaat hier om isolatie oefeningen. Je belast hierbij een enkele spier en zodra je zwaar wilt gaan op deze oefeningen moeten andere spieren het overtollig gewicht opvangen. Dat is niet de bedoeling van een isolatie oefening.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:11 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zeker nooit die 495 incline bench press van hem gezien. Als je on 5 gram gear per week + HGH & slin year round zit maakt het geen flikker uit hoe je traint, als je maar zwaar traint. Gains maken doe je toch wel.
Heb je een poepje gedoan toen je dat postte?quote:
Liever dit dan snelheden (en vertragingen) van ns.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:17 schreef VMSDKR het volgende:
Even een stukje deskresearch jongens. Rijd deze trein te hard?
http://nos.nl/artikel/533(...)-op-camerabeeld.html
Die vent reed gewoon 190 i.p.v. 80 he.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:17 schreef VMSDKR het volgende:
Even een stukje deskresearch jongens. Rijd deze trein te hard?
http://nos.nl/artikel/533(...)-op-camerabeeld.html
Ik denk dat een van die wagons daar de elektriciteitsmast al uit de grond trektquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
Is dat nou een ontploffing, net voor hij de-railt? Of komt het door het de-railen dat er een ontploffing is?
Zoiets ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik denk dat een van die wagons daar de elektriciteitsmast al uit de grond trekt
Ja, maar waarom zou hij dat doen? Ik vraag me af of alles technisch wel werkte zoals het hoorde. 190 waar je 80 mag is echt bizar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die vent reed gewoon 190 i.p.v. 80 he.![]()
Wordt er in nederland geklaagd over gebrekkige beveiligingen soms, nou in veel europese landen is er helemaal geen beveiliging
Gemiddelde lengte/gewicht van een ecto?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:47 schreef Montelly het volgende:
Wat is dat met 1.90 / 80 of 190 /80laatste tijd
nee, een stuk er voor mag je nog 230 of zo iets. Er moet daar altijd hard geremd worden vlak voor die bocht volgens het nieuws bericht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou hij dat doen? Ik vraag me af of alles technisch wel werkte zoals het hoorde. 190 waar je 80 mag is echt bizar.
[Upd] Beelden crash, 'machinist verhoord'quote:De trein reed op een baanstuk waar een verouderd veiligheidssysteem van toepassing was. Hierdoor remde de trein niet automatisch af zodra de maximumsnelheid werd overschreden.
Godverdomme kunnen die spanjaarden helemaal niks behalve doping gebruiken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef Snakey het volgende:
Ook handig.
[..]
[Upd] Beelden crash, 'machinist verhoord'
Agreequote:Op donderdag 25 juli 2013 15:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kai spuugt wel wijsheid. Het gaat hier om isolatie oefeningen. Je belast hierbij een enkele spier en zodra je zwaar wilt gaan op deze oefeningen moeten andere spieren het overtollig gewicht opvangen. Dat is niet de bedoeling van een isolatie oefening.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Machinist had wel doping op denk ik.
Van de week nog gekeken met twee vrienden die hem nog nooit hadden gezien?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
American Psycho is zo vet
Als ie die chickies neukt en dan in de spiegel naar zichzelf kijkt
ik mag jou welquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
pls stop met dm'en val niet op piemelsquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
pls stop met dm'en val niet op piemels
Hoop dat je hier een lifetime ban voor krijgt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
JONGESN WAT IS DIT..WAAROM KAN IK DIT ZIEN/
Ja maar waarom kan ik dat zien dan? Niet eens 18 plus.Maar goed iedereen post hiervan die vulgaire billenpics dus snpa niet waarom ik ban zou krijgen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoop dat je hier een lifetime ban voor krijgt.
Dit wordt ook nooit oud. Ik noem deze stijl van posten de 'de bazelende palletsorteerder'quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:26 schreef VMSDKR het volgende:
nice die werk van die man wil ik ook wel lol xD beetje vrouwen vingeren op je werk haha ben thuis schat ja was het leuk ja weer paar klaargevingerd. haha oke jus met ardappelen eten we vandaag nou ga maar zitten eerst handen wassen.
Zijn Gwn harde werkers hoor hoezo ben je so disrespectloos tege ons :squote:Op donderdag 25 juli 2013 17:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit wordt ook nooit oud. Ik noem deze stijl van posten de 'de bazelende palletsorteerder'
idd doe maar niet zo verheven awesome want je zit ook gewoon op een online forum een beetje dit en dat te typen je bent NIETS meer dan ons.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn Gwn harde werkers hoor hoezo ben je so disrespectloos tege ons :s
Persies hier is iesereen een werkbei, slaaf voor de koningin!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
idd doe maar niet zo verheven awesome want je zit ook gewoon op een online forum een beetje dit en dat te typen je bent NIETS meer dan ons.
Ik draag niks anders meer. Wordt wel vermoeiend na een tijd om constant gemirred te worden als je even door de stad loopt vooral als je keiharde pomp hebt na rugdagquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:49 schreef Levolution het volgende:
Kan geen tanktop aan omdat mijn bovenarmen onder de muggen- en dazenbulten zitten wat op acne lijkt.
#fwp
Ik denk dat dat carbonc is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:51 schreef Awesome_ het volgende:
wie denke jully dat het meest esthetic in dit topic isss? Ik denk ik.
haha ik denk ethanaloic of zeto asquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:51 schreef Awesome_ het volgende:
wie denke jully dat het meest esthetic in dit topic isss? Ik denk ik.
grgr de koninginquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Persies hier is iesereen een werkbei, slaaf voor de koningin!!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou willen dat ik een soort GoPro op m'n werk hier neer kon zetten zodat jullie konden zien waar ik bijna dagelijks mee deal.
Compleet obese mensen die drie magnums en twee gehaktstaven kopen en dan al buiten adem zijn als ze hun portemonnee uit hun kontzak moeten pakken. Het is echt te triest voor woorden.
#oostgroningenstruggles
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn Gwn harde werkers hoor hoezo ben je so disrespectloos tege ons :s
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
idd doe maar niet zo verheven want je zit ook gewoon op een online forum een beetje dit en dat te typen je bent NIETS meer dan ons.
IK BEN ZIJN GODVERDOMME DOCHTER JA..DAT JULLIE DAT NIET DOORHEBBENE.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
JA WE WETEN NU WEL DAT JULLIE EEN RELATIE HEBBEN OK??? GET A ROOM OFSOWW
Idem hier, maar dan van die wijven "ik heb alles geprobeert hoor, maar het werkt gewoon niet, omnomnomnom"quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou willen dat ik een soort GoPro op m'n werk hier neer kon zetten zodat jullie konden zien waar ik bijna dagelijks mee deal.
Compleet obese mensen die drie magnums en twee gehaktstaven kopen en dan al buiten adem zijn als ze hun portemonnee uit hun kontzak moeten pakken. Het is echt te triest voor woorden.
#oostgroningenstruggles
Ja, of drie zakken Hamka's maar wl een fles Coca Cola Light van 1,5Lquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idem hier, maar dan van die wijven "ik heb alles geprobeert hoor, maar het werkt gewoon niet, omnomnomnom"
![]()
Brrrr..chillsquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
IK BEN ZIJN GODVERDOMME DOCHTER JA..DAT JULLIE DAT NIET DOORHEBBENE.
Fuckin..sexi baby. Hoe verf jij je haar zo makkelijk van bruin naar blond dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:24 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grgr
gwn spoelinkjequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fuckin..sexi baby. Hoe verf jij je haar zo makkelijk van bruin naar blond dan?
http://www.zwitserseapoth(...)50-crem-2023000.htmlquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kun jy my dan dat linkje gevuh?
dat is echt een mooie stickerquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ircute snapt het tenminste wel.
Ga zo door meis, hier een sticker voor je!
[ afbeelding ]
hehe sukkeltjequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:34 schreef seto het volgende:
[..]
dat is echt een mooie sticker
best wel jaloers nu
Ik deel ze uit aan iedereen die een positieve bijdrage levert aan dit topic en door hard werken kan je er ook een verdienen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:34 schreef seto het volgende:
[..]
dat is echt een mooie sticker
best wel jaloers nu
waarom is zijn rits openquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:37 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil graag deze als beloning voor mijn bijdrage
hij heeft net gebatst en nu een slokje drinken voor zijn harde werkquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:43 schreef seto het volgende:
[..]
waarom is zijn rits open
drinkt hij zijn eigen pis ofzo lol
hahah ja volges mij is hij echt zoon sukkeltje hahahquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:43 schreef seto het volgende:
[..]
waarom is zijn rits open
Weinig armen, zeer ectoquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:37 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:43 schreef seto het volgende:
[..]
waarom is zijn rits open
1. Print deze foto uit in life size.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:37 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Paper cuts bij je kutquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
1. Print deze foto uit in life size.
2. Zeg tegen je vriend dat hij dezelfde houding moet aannemen.
3. Smeer je vriend in met behang papier.
4. Plak de print over je vriend
5. Heb sex.
6. Profit
What's the difference brah?quote:
Beachboyalert.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:37 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent beest!!!quote:
Ik ben ook wel klaar met een aantal van die hangende grammofoonplaten hier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
IK BEN ZIJN GODVERDOMME DOCHTER JA..DAT JULLIE DAT NIET DOORHEBBENE.
ik denk dat hij doelde op hangende borsten maar dat niet durfde te zeggen omdat de wijffies hier anders boos werden dus maakte hij er maar grammafoonplaten vanquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:37 schreef Awesome_ het volgende:
like dit bericht als je stil bent omdat je Carbon's referentie niet snapte!!!
hahah best chanant dit eiglijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:37 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:37 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat dat het tegenovergestelde is van digitalogie.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
LIke als je analogie niet snapt
hahah ik wil wel like maar vind jou wel beetje mogooltje hahehaquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jezus, dit begint wel een heel zielige vertoning te worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:57 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah ik wil wel like maar vind jou wel beetje mogooltje haheha
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
zegt een wielren ectoquote:
Doet je poepertje nog zeer?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
ik ben afgestudeert in de anallogie
Van een pillenslikkende voorstadhomo, ik ben ff ze naam vergetenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
Van wie is keekman ookalweer een kloon?
jy bent geniaal wyffiequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
http://www.zwitserseapoth(...)50-crem-2023000.html
deze werkt echt goed voor blonderen.
12quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoeveel kan er in een dozijn boiis. Heb keuring voor mbo toerisme, maar mag thuis de vragen doen.
16meter?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Van een pillenslikkende voorstadhomo, ik ben ff ze naam vergeten
Dank juh!quote:
valerio neukt anders Kk veel chicks jij dan????quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:45 schreef CarbonC het volgende:
Cakeman is gewoon nog dommer dan die Valerio van BNN.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de doos is toch?
Ik ben volgens mij de enige hier die een universitaire opleiding volgtquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook altijd als ik jouw posts lees.
Dushi die ik nu probeer te fixen doet dat ook, welk niveau is dat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoeveel kan er in een dozijn boiis. Heb keuring voor mbo toerisme, maar mag thuis de vragen doen.
http://www.mbostart.nl/mbotoerisme/baankansen-toerisme-recreatie/quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dushi die ik nu probeer te fixen doet dat ook, welk niveau is dat?
Nouja, je vraagt welk niveau dat is terwijl JMF in zijn post gewoon vertelt dat het MBO is, dus wat dat betreft pas je er prima bij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.mbostart.nl/mbotoerisme/baankansen-toerisme-recreatie/
Misschien toch maar iemand anders zoeken
Je hebt toch 4 verschillende niveaus op het mbo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, je vraagt welk niveau dat is terwijl JMF in zijn post gewoon vertelt dat het MBO is, dus wat dat betreft pas je er prima bij.
Want met mbo-4 leer je wel wat? Been there done that.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt toch 4 verschillende niveaus op het mbo.
moet jij wel weten ROC zemmer
Doe HBO skkl wat doe jij stoer dan ;squote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt toch 4 verschillende niveaus op het mbo.
moet jij wel weten ROC zemmer
True.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:37 schreef Djibril het volgende:
Je ligt tegenwoordig beter op de arbeidsmarkt als je bepaalde mbo opleidingen hebt gedaan dan universitaire studies.
Ja klopt alleen je hebt weinig doorgroei mogelijkheden en zal je hele leven met ongeveer hetzelfde salaris moeten doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:37 schreef Djibril het volgende:
Je ligt tegenwoordig beter op de arbeidsmarkt als je bepaalde mbo opleidingen hebt gedaan dan universitaire studies.
hbo = grootste kans om miljonair te wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe HBO skkl wat doe jij stoer dan ;s
precies, plus ik beheers ziek veel competenties vriend, heb linkedin en zeker veel zakenmensen daarop ook waarmee ik klik klik in contact ben. money is overal maatje, maar je moet het kunne zien en durven pakken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hbo = grootste kans om miljonair te worden
T gaat niet om je kennis maar om hoe je t verkoopt
je moet swek hebben, netwerke (dat doen ze helemaal niet op die viese uni), zelfverzekert zijn, extravert, creatief, ondernemend
meeste wo-ers slape met sokken dat zegt toch wel genoeg????
Laat me je toevoegen op LinkedIn broer ik heb ook zeer veel miljonair vriende ze zorgen ook voor me roids enzo!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
precies, plus ik beheers ziek veel competenties vriend, heb linkedin en zeker veel zakenmensen daarop ook waarmee ik klik klik in contact ben. money is overal maatje, maar je moet het kunne zien en durven pakken.
oke mattie linkedin.com/zakengaanfr3sh050quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laat me je toevoegen op LinkedIn broer ik heb ook zeer veel miljonair vriendjes ze zorgen ook voor me roids enzo!
Ai k snap man ze hure me vaak in om ff hun vrouw te pompe ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
oke mattie linkedin.com/zakengaanfr3sh050
je moet het altyd een beetje speels houden snap je, beetje losse boordenwerk met die hoge manen.
ahah ai ai gigolo deze man. laat het d vrouwtje niet merken maar die klaagt cker ook niet met zo'n dikke audi voor de boodschapjes. winkquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ai k snap man ze hure me vaak in om ff hun vrouw te pompe ookgoed leve heb nu Audi a1
wat voor supss gebruik je nog meer naast whey?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In audi a1 past maar een kratje bier achter de klep. Lol...
Dat is overigens alleen als je blessure hebt.. anders passen er wel 3 potten 2500 gr whey. For sure.
Aldus Mr. Rio.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In audi a1 past maar een kratje bier achter de klep. Lol...
Dat is overigens alleen als je blessure hebt.. anders passen er wel 3 potten 2500 gr whey. For sure.
wat is piketdienstquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had legday, net als de 16 weken hiervoor.. heb pote massief staal jongens...
Nu ga ik slape. Heb morgen piketdienst als superheld.
Groetjes en een knuffel van mij!!
Vrnd ik heb alles. Jij hebt alleen wat velgen op de duitse tank van je. Snotaap!quote:
Oproepdienst vrnd!!quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vrnd ik heb alles. Jij hebt alleen wat velgen op de duitse tank van je. Snotaap!
beetje zoals die pua shit gew zelfverzekering ja togquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
hbo = grootste kans om miljonair te worden
T gaat niet om je kennis maar om hoe je t verkoopt
je moet swek hebben, netwerke (dat doen ze helemaal niet op die viese uni), zelfverzekert zijn, extravert, creatief, ondernemend
meeste wo-ers slape met sokken dat zegt toch wel genoeg????
doe normaal ik praat tog ook niet over jou of wel somsquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:45 schreef CarbonC het volgende:
Cakeman is gewoon nog dommer dan die Valerio van BNN.
hahaha ja tog, ik bal af en toe wel een lekkere latinaquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
valerio neukt anders Kk veel chicks jij dan????
mi mang, nasilsin?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
beetje zoals die pua shit gew zelfverzekering ja tog
[..]
doe normaal ik praat tog ook niet over jou of wel soms
[..]
hahaha ja tog, ik bal af en toe wel een lekkere latina
jij denkt zeker je bent slim, je denkt jij bent slim he, moslim hahahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
Mensen die niet inzien wiens kloon Cake-Man is.
WIE DANquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
jij denkt zeker je bent slim, je denkt jij bent slim he, moslim hahaha
die lovelotion is tog turk dus moslim hahaha net als die yuriquote:
wat fuck jij met mij man ik vind niet leuk zoquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
die lovelotion is tog turk dus moslim hahaha net als die yuri
aaight no spang jij bent wel tof niet zoals die boeler fietsgozer kaasdoos ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
wat fuck jij met mij man ik vind niet leuk zo
ja want IRL praat je ook altijd abnquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
geforceerd straattaal praten is wel irritant
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja want IRL praat je ook altijd abnecht een kneus ben je he
hoe gaat trouwes met je posbode die ging vrage of je anabole ging doen
kempi is wel tof jaquote:
Diabox ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja want IRL praat je ook altijd abnecht een kneus ben je he
hoe gaat trouwes met je posbode die ging vrage of je anabole ging doen
dat was jij toch steeds zegge van als ik deur open doe vraagt buurvrouw of ik kuurjte heb gedaan hahahaquote:
volges mij ben jij echt zoon dunne jongetjeh die denk ik ben gespiertquote:
Deze was niet eens zo onrealistisch, dus geloofwaardig. Maar hij loopt weer lekker inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Goed om te zien hoe die 'ik ben een verwend nest en een krent'-trolltopics van VMSDKR het altijd zo goed doen in KLB.
Al die LIF'ers en R&Pers
Fanta-Stick?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
Zij heeft wel mijn hele beeld mbt turkse vrouwen verpest. Mocht het echt een man zijn dan zou dat een pak voor mijn hart zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Curlbrah het volgende:
fanta heeft mij weten te overtuigen dat zij hij een man is.
Dat was AgentPerry druiloorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
dat was jij toch steeds zegge van als ik deur open doe vraagt buurvrouw of ik kuurjte heb gedaan hahaha
Je bedoelt dat je vooroordelen over haar niet blijken te kloppen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zij heeft wel mijn hele beeld mbt turkse vrouwen verpest. Mocht het echt een man zijn dan zou dat een pak voor mijn hart zijn
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef Levolution het volgende:
Shit, papa Carbon is er weer, gedraag je jongens.
Even mijn vlinderdas strikken en mijn haar in een zijscheiding kammen.
Heb niemand gezien die zo kinderachtig is als Cake-Man. Wellicht dat het Snakey is die anders admin credibility verliest op zijn eigen account.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
Ik had altijd het idee dat turkse vrouwen een zekere vorm van klasse hadden wat ze zo mooi maaktequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vooroordelen over haar niet blijken te kloppen?
zie zijn plaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Gewoon aan de haren vasthouden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is helemaal niet fijn pompen als een vrouw alleen maar spier en geen houvast heeft
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is helemaal niet fijn pompen als een vrouw alleen maar spier en geen houvast heeft
ahahahahahaha turkse vrouwen en klassequote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat turkse vrouwen een zekere vorm van klasse hadden wat ze zo mooi maakte
owquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:26 schreef Levolution het volgende:
Ze heb geen tep0ls.
Dus Google kan niet boos worden.
Lkr gaatje lkr likke lkr lkrquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:09 schreef no1uknow het volgende:
fanta wtf ik heb sinds 2 dagen een gaatje in m'n tand maar dan ook daadwerkelijk een gat wat makkelijk te zien is en waar een tandenstoker rechtop in te zetten is WTF help
Hopelijk een receptenbundel schrijven. Die man weet wat lekker eten is.quote:
Vakantie ofzo...quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:
lol, ja, en dan net als met die high end verjaardagskaarten. Dat als je een blad open slaat er i.p.v. een melodietje een tirade te horen is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Hopelijk een receptenbundel schrijven. Die man weet wat lekker eten is.
Haha mens heeft niks beters te doen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:17 schreef RaymondK het volgende:
Ik zit eigenlijk op een foto van Citymaps te wachten.
Een bedrijf (volgens mij citymap of zo rijd rond in zo'n Astra met een lidar boven op het dak. Je weeet wel, zo'n google maps wagen met laserradar die foto's maakt.
Vorige week stond ik bij het stoplicht vlakbij m'n huis met m'n brommertje als eerste buff te wachten voor het stoplichten toen ging die wagen midden op het kruispunt stilstaan en opnames maken.
lol.
Zal ff kijken of ik op google maps sta binnenkort lol![]()
Mijn onderbuurvrouw staat overigens altijd achter het raam met het gordijn een stukje op zei getrokken als er ook maar 1 geluidje in de straat is, en ja hoor, die staat ook op google maps, precies zo als ze altijd naar buiten loopt te kijken
![]()
![]()
Tandarts bellen, afspraak maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:09 schreef no1uknow het volgende:
fanta wtf ik heb sinds 2 dagen een gaatje in m'n tand maar dan ook daadwerkelijk een gat wat makkelijk te zien is en waar een tandenstoker rechtop in te zetten is WTF help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |