valerio neukt anders Kk veel chicks jij dan????quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:45 schreef CarbonC het volgende:
Cakeman is gewoon nog dommer dan die Valerio van BNN.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de doos is toch?
Ik ben volgens mij de enige hier die een universitaire opleiding volgtquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook altijd als ik jouw posts lees.
Dushi die ik nu probeer te fixen doet dat ook, welk niveau is dat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoeveel kan er in een dozijn boiis. Heb keuring voor mbo toerisme, maar mag thuis de vragen doen.
http://www.mbostart.nl/mbotoerisme/baankansen-toerisme-recreatie/quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dushi die ik nu probeer te fixen doet dat ook, welk niveau is dat?
Nouja, je vraagt welk niveau dat is terwijl JMF in zijn post gewoon vertelt dat het MBO is, dus wat dat betreft pas je er prima bij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.mbostart.nl/mbotoerisme/baankansen-toerisme-recreatie/
Misschien toch maar iemand anders zoeken
Je hebt toch 4 verschillende niveaus op het mbo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, je vraagt welk niveau dat is terwijl JMF in zijn post gewoon vertelt dat het MBO is, dus wat dat betreft pas je er prima bij.
Want met mbo-4 leer je wel wat? Been there done that.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt toch 4 verschillende niveaus op het mbo.
moet jij wel weten ROC zemmer
Doe HBO skkl wat doe jij stoer dan ;squote:Op donderdag 25 juli 2013 21:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt toch 4 verschillende niveaus op het mbo.
moet jij wel weten ROC zemmer
True.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:37 schreef Djibril het volgende:
Je ligt tegenwoordig beter op de arbeidsmarkt als je bepaalde mbo opleidingen hebt gedaan dan universitaire studies.
Ja klopt alleen je hebt weinig doorgroei mogelijkheden en zal je hele leven met ongeveer hetzelfde salaris moeten doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:37 schreef Djibril het volgende:
Je ligt tegenwoordig beter op de arbeidsmarkt als je bepaalde mbo opleidingen hebt gedaan dan universitaire studies.
hbo = grootste kans om miljonair te wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe HBO skkl wat doe jij stoer dan ;s
precies, plus ik beheers ziek veel competenties vriend, heb linkedin en zeker veel zakenmensen daarop ook waarmee ik klik klik in contact ben. money is overal maatje, maar je moet het kunne zien en durven pakken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hbo = grootste kans om miljonair te worden
T gaat niet om je kennis maar om hoe je t verkoopt
je moet swek hebben, netwerke (dat doen ze helemaal niet op die viese uni), zelfverzekert zijn, extravert, creatief, ondernemend
meeste wo-ers slape met sokken dat zegt toch wel genoeg????
Laat me je toevoegen op LinkedIn broer ik heb ook zeer veel miljonair vriende ze zorgen ook voor me roids enzo!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
precies, plus ik beheers ziek veel competenties vriend, heb linkedin en zeker veel zakenmensen daarop ook waarmee ik klik klik in contact ben. money is overal maatje, maar je moet het kunne zien en durven pakken.
oke mattie linkedin.com/zakengaanfr3sh050quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laat me je toevoegen op LinkedIn broer ik heb ook zeer veel miljonair vriendjes ze zorgen ook voor me roids enzo!
Ai k snap man ze hure me vaak in om ff hun vrouw te pompe ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
oke mattie linkedin.com/zakengaanfr3sh050
je moet het altyd een beetje speels houden snap je, beetje losse boordenwerk met die hoge manen.
ahah ai ai gigolo deze man. laat het d vrouwtje niet merken maar die klaagt cker ook niet met zo'n dikke audi voor de boodschapjes. winkquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ai k snap man ze hure me vaak in om ff hun vrouw te pompe ookgoed leve heb nu Audi a1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |