Ja klopt alleen je hebt weinig doorgroei mogelijkheden en zal je hele leven met ongeveer hetzelfde salaris moeten doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:37 schreef Djibril het volgende:
Je ligt tegenwoordig beter op de arbeidsmarkt als je bepaalde mbo opleidingen hebt gedaan dan universitaire studies.
hbo = grootste kans om miljonair te wordenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe HBO skkl wat doe jij stoer dan ;s
precies, plus ik beheers ziek veel competenties vriend, heb linkedin en zeker veel zakenmensen daarop ook waarmee ik klik klik in contact ben. money is overal maatje, maar je moet het kunne zien en durven pakken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hbo = grootste kans om miljonair te worden
T gaat niet om je kennis maar om hoe je t verkoopt
je moet swek hebben, netwerke (dat doen ze helemaal niet op die viese uni), zelfverzekert zijn, extravert, creatief, ondernemend
meeste wo-ers slape met sokken dat zegt toch wel genoeg????
Laat me je toevoegen op LinkedIn broer ik heb ook zeer veel miljonair vriende ze zorgen ook voor me roids enzo!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
precies, plus ik beheers ziek veel competenties vriend, heb linkedin en zeker veel zakenmensen daarop ook waarmee ik klik klik in contact ben. money is overal maatje, maar je moet het kunne zien en durven pakken.
oke mattie linkedin.com/zakengaanfr3sh050quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laat me je toevoegen op LinkedIn broer ik heb ook zeer veel miljonair vriendjes ze zorgen ook voor me roids enzo!
Ai k snap man ze hure me vaak in om ff hun vrouw te pompe ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
oke mattie linkedin.com/zakengaanfr3sh050
je moet het altyd een beetje speels houden snap je, beetje losse boordenwerk met die hoge manen.
ahah ai ai gigolo deze man. laat het d vrouwtje niet merken maar die klaagt cker ook niet met zo'n dikke audi voor de boodschapjes. winkquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ai k snap man ze hure me vaak in om ff hun vrouw te pompe ookgoed leve heb nu Audi a1
wat voor supss gebruik je nog meer naast whey?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In audi a1 past maar een kratje bier achter de klep. Lol...
Dat is overigens alleen als je blessure hebt.. anders passen er wel 3 potten 2500 gr whey. For sure.
Aldus Mr. Rio.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In audi a1 past maar een kratje bier achter de klep. Lol...
Dat is overigens alleen als je blessure hebt.. anders passen er wel 3 potten 2500 gr whey. For sure.
wat is piketdienstquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had legday, net als de 16 weken hiervoor.. heb pote massief staal jongens...
Nu ga ik slape. Heb morgen piketdienst als superheld.
Groetjes en een knuffel van mij!!
Vrnd ik heb alles. Jij hebt alleen wat velgen op de duitse tank van je. Snotaap!quote:
Oproepdienst vrnd!!quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vrnd ik heb alles. Jij hebt alleen wat velgen op de duitse tank van je. Snotaap!
beetje zoals die pua shit gew zelfverzekering ja togquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
hbo = grootste kans om miljonair te worden
T gaat niet om je kennis maar om hoe je t verkoopt
je moet swek hebben, netwerke (dat doen ze helemaal niet op die viese uni), zelfverzekert zijn, extravert, creatief, ondernemend
meeste wo-ers slape met sokken dat zegt toch wel genoeg????
doe normaal ik praat tog ook niet over jou of wel somsquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:45 schreef CarbonC het volgende:
Cakeman is gewoon nog dommer dan die Valerio van BNN.
hahaha ja tog, ik bal af en toe wel een lekkere latinaquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
valerio neukt anders Kk veel chicks jij dan????
mi mang, nasilsin?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
beetje zoals die pua shit gew zelfverzekering ja tog
[..]
doe normaal ik praat tog ook niet over jou of wel soms
[..]
hahaha ja tog, ik bal af en toe wel een lekkere latina
jij denkt zeker je bent slim, je denkt jij bent slim he, moslim hahahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
Mensen die niet inzien wiens kloon Cake-Man is.
WIE DANquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
jij denkt zeker je bent slim, je denkt jij bent slim he, moslim hahaha
die lovelotion is tog turk dus moslim hahaha net als die yuriquote:
wat fuck jij met mij man ik vind niet leuk zoquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
die lovelotion is tog turk dus moslim hahaha net als die yuri
aaight no spang jij bent wel tof niet zoals die boeler fietsgozer kaasdoos ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
wat fuck jij met mij man ik vind niet leuk zo
ja want IRL praat je ook altijd abnquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
geforceerd straattaal praten is wel irritant
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja want IRL praat je ook altijd abnecht een kneus ben je he
hoe gaat trouwes met je posbode die ging vrage of je anabole ging doen
kempi is wel tof jaquote:
Diabox ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja want IRL praat je ook altijd abnecht een kneus ben je he
hoe gaat trouwes met je posbode die ging vrage of je anabole ging doen
dat was jij toch steeds zegge van als ik deur open doe vraagt buurvrouw of ik kuurjte heb gedaan hahahaquote:
volges mij ben jij echt zoon dunne jongetjeh die denk ik ben gespiertquote:
Deze was niet eens zo onrealistisch, dus geloofwaardig. Maar hij loopt weer lekker inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Goed om te zien hoe die 'ik ben een verwend nest en een krent'-trolltopics van VMSDKR het altijd zo goed doen in KLB.
Al die LIF'ers en R&Pers
Fanta-Stick?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |