wat fuck jij met mij man ik vind niet leuk zoquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
die lovelotion is tog turk dus moslim hahaha net als die yuri
aaight no spang jij bent wel tof niet zoals die boeler fietsgozer kaasdoos ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
wat fuck jij met mij man ik vind niet leuk zo
ja want IRL praat je ook altijd abnquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
geforceerd straattaal praten is wel irritant
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja want IRL praat je ook altijd abnecht een kneus ben je he
hoe gaat trouwes met je posbode die ging vrage of je anabole ging doen
kempi is wel tof jaquote:
Diabox ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
Mensen die niet inzien wiens kloon Cake-Man is.
?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja want IRL praat je ook altijd abnecht een kneus ben je he
hoe gaat trouwes met je posbode die ging vrage of je anabole ging doen
dat was jij toch steeds zegge van als ik deur open doe vraagt buurvrouw of ik kuurjte heb gedaan hahahaquote:
volges mij ben jij echt zoon dunne jongetjeh die denk ik ben gespiertquote:
Deze was niet eens zo onrealistisch, dus geloofwaardig. Maar hij loopt weer lekker inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Goed om te zien hoe die 'ik ben een verwend nest en een krent'-trolltopics van VMSDKR het altijd zo goed doen in KLB.
Al die LIF'ers en R&Pers
Fanta-Stick?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
Zij heeft wel mijn hele beeld mbt turkse vrouwen verpest. Mocht het echt een man zijn dan zou dat een pak voor mijn hart zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Curlbrah het volgende:
fanta heeft mij weten te overtuigen dat zij hij een man is.
Dat was AgentPerry druiloorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
dat was jij toch steeds zegge van als ik deur open doe vraagt buurvrouw of ik kuurjte heb gedaan hahaha
Je bedoelt dat je vooroordelen over haar niet blijken te kloppen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zij heeft wel mijn hele beeld mbt turkse vrouwen verpest. Mocht het echt een man zijn dan zou dat een pak voor mijn hart zijn
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef Levolution het volgende:
Shit, papa Carbon is er weer, gedraag je jongens.
Even mijn vlinderdas strikken en mijn haar in een zijscheiding kammen.
Heb niemand gezien die zo kinderachtig is als Cake-Man. Wellicht dat het Snakey is die anders admin credibility verliest op zijn eigen account.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
Ik had altijd het idee dat turkse vrouwen een zekere vorm van klasse hadden wat ze zo mooi maaktequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vooroordelen over haar niet blijken te kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |