Heb wat elastische banden mee, er hangt bij het balkon een balk waar ik me aan op kan trekken en ik doe one-legged squats. Verder gewoon noten en melk zoals thuis en bij restaurants high calorie gerechten bestellen, we komen er welquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Droogtrainen in de zee. Of bulken op het hotelvoedsel. Genoeg te verzinnen.
Ga gewoon van je vakantie genieten en een paar keer sporten manquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:07 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb wat elastische banden mee, er hangt bij het balkon een balk waar ik me aan op kan trekken en ik doe one-legged squats. Verder gewoon noten en melk zoals thuis en bij restaurants high calorie gerechten bestellen, we komen er wel
Zeker nooit die 495 incline bench press van hem gezien. Als je on 5 gram gear per week + HGH & slin year round zit maakt het geen flikker uit hoe je traint, als je maar zwaar traint. Gains maken doe je toch wel.quote:
Ik houd me er ook niet zoveel mee bezig nu, maar moet wel shine op die strandje togquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga gewoon van je vakantie genieten en een paar keer sporten manWat maakt het uit dat je anderhalf week die 5 apparaatjes afwerkt, gewoon burnen en opdrukken en chin-ups.
Alsof je van die 2 weekjes geen noten en melk al je gains kwijt bent.
Ik ga gewoon kk veel zuipen (kan dat eigenlyk, straatsoldaat? zit nu aan anavar voor droge massa)
Scheer je weg!quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:12 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Dit is weer die borie shit. Coke word verkocht en de money stapelt op!!
Dit, je moet wel beetje pomp creëren zodat je aderen schaduwen vormen in het felle zonlicht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:13 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik houd me er ook niet zoveel mee bezig nu, maar moet wel shine op die strandje tog
Kai spuugt wel wijsheid. Het gaat hier om isolatie oefeningen. Je belast hierbij een enkele spier en zodra je zwaar wilt gaan op deze oefeningen moeten andere spieren het overtollig gewicht opvangen. Dat is niet de bedoeling van een isolatie oefening.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:11 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zeker nooit die 495 incline bench press van hem gezien. Als je on 5 gram gear per week + HGH & slin year round zit maakt het geen flikker uit hoe je traint, als je maar zwaar traint. Gains maken doe je toch wel.
Heb je een poepje gedoan toen je dat postte?quote:
Liever dit dan snelheden (en vertragingen) van ns.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:17 schreef VMSDKR het volgende:
Even een stukje deskresearch jongens. Rijd deze trein te hard?
http://nos.nl/artikel/533(...)-op-camerabeeld.html
Die vent reed gewoon 190 i.p.v. 80 he.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:17 schreef VMSDKR het volgende:
Even een stukje deskresearch jongens. Rijd deze trein te hard?
http://nos.nl/artikel/533(...)-op-camerabeeld.html
Ik denk dat een van die wagons daar de elektriciteitsmast al uit de grond trektquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
Is dat nou een ontploffing, net voor hij de-railt? Of komt het door het de-railen dat er een ontploffing is?
Zoiets ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik denk dat een van die wagons daar de elektriciteitsmast al uit de grond trekt
Ja, maar waarom zou hij dat doen? Ik vraag me af of alles technisch wel werkte zoals het hoorde. 190 waar je 80 mag is echt bizar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die vent reed gewoon 190 i.p.v. 80 he.![]()
Wordt er in nederland geklaagd over gebrekkige beveiligingen soms, nou in veel europese landen is er helemaal geen beveiliging
Gemiddelde lengte/gewicht van een ecto?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:47 schreef Montelly het volgende:
Wat is dat met 1.90 / 80 of 190 /80laatste tijd
nee, een stuk er voor mag je nog 230 of zo iets. Er moet daar altijd hard geremd worden vlak voor die bocht volgens het nieuws bericht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou hij dat doen? Ik vraag me af of alles technisch wel werkte zoals het hoorde. 190 waar je 80 mag is echt bizar.
[Upd] Beelden crash, 'machinist verhoord'quote:De trein reed op een baanstuk waar een verouderd veiligheidssysteem van toepassing was. Hierdoor remde de trein niet automatisch af zodra de maximumsnelheid werd overschreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |