Zij heeft wel mijn hele beeld mbt turkse vrouwen verpest. Mocht het echt een man zijn dan zou dat een pak voor mijn hart zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:37 schreef Curlbrah het volgende:
fanta heeft mij weten te overtuigen dat zij hij een man is.
Dat was AgentPerry druiloorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
dat was jij toch steeds zegge van als ik deur open doe vraagt buurvrouw of ik kuurjte heb gedaan hahaha
Je bedoelt dat je vooroordelen over haar niet blijken te kloppen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zij heeft wel mijn hele beeld mbt turkse vrouwen verpest. Mocht het echt een man zijn dan zou dat een pak voor mijn hart zijn
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef Levolution het volgende:
Shit, papa Carbon is er weer, gedraag je jongens.
Even mijn vlinderdas strikken en mijn haar in een zijscheiding kammen.
Heb niemand gezien die zo kinderachtig is als Cake-Man. Wellicht dat het Snakey is die anders admin credibility verliest op zijn eigen account.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
Mensen die niet inzien wiens kloon Cake-Man is.
Ik had altijd het idee dat turkse vrouwen een zekere vorm van klasse hadden wat ze zo mooi maaktequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vooroordelen over haar niet blijken te kloppen?
zie zijn plaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Gewoon aan de haren vasthouden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is helemaal niet fijn pompen als een vrouw alleen maar spier en geen houvast heeft
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is helemaal niet fijn pompen als een vrouw alleen maar spier en geen houvast heeft
ahahahahahaha turkse vrouwen en klassequote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat turkse vrouwen een zekere vorm van klasse hadden wat ze zo mooi maakte
owquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:26 schreef Levolution het volgende:
Ze heb geen tep0ls.
Dus Google kan niet boos worden.
Lkr gaatje lkr likke lkr lkrquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:09 schreef no1uknow het volgende:
fanta wtf ik heb sinds 2 dagen een gaatje in m'n tand maar dan ook daadwerkelijk een gat wat makkelijk te zien is en waar een tandenstoker rechtop in te zetten is WTF help
Hopelijk een receptenbundel schrijven. Die man weet wat lekker eten is.quote:
Vakantie ofzo...quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:
lol, ja, en dan net als met die high end verjaardagskaarten. Dat als je een blad open slaat er i.p.v. een melodietje een tirade te horen is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Hopelijk een receptenbundel schrijven. Die man weet wat lekker eten is.
Haha mens heeft niks beters te doen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:17 schreef RaymondK het volgende:
Ik zit eigenlijk op een foto van Citymaps te wachten.
Een bedrijf (volgens mij citymap of zo rijd rond in zo'n Astra met een lidar boven op het dak. Je weeet wel, zo'n google maps wagen met laserradar die foto's maakt.
Vorige week stond ik bij het stoplicht vlakbij m'n huis met m'n brommertje als eerste buff te wachten voor het stoplichten toen ging die wagen midden op het kruispunt stilstaan en opnames maken.
lol.
Zal ff kijken of ik op google maps sta binnenkort lol![]()
Mijn onderbuurvrouw staat overigens altijd achter het raam met het gordijn een stukje op zei getrokken als er ook maar 1 geluidje in de straat is, en ja hoor, die staat ook op google maps, precies zo als ze altijd naar buiten loopt te kijken
![]()
![]()
Tandarts bellen, afspraak maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:09 schreef no1uknow het volgende:
fanta wtf ik heb sinds 2 dagen een gaatje in m'n tand maar dan ook daadwerkelijk een gat wat makkelijk te zien is en waar een tandenstoker rechtop in te zetten is WTF help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |