idd doe maar niet zo verheven awesome want je zit ook gewoon op een online forum een beetje dit en dat te typen je bent NIETS meer dan ons.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn Gwn harde werkers hoor hoezo ben je so disrespectloos tege ons :s
Persies hier is iesereen een werkbei, slaaf voor de koningin!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
idd doe maar niet zo verheven awesome want je zit ook gewoon op een online forum een beetje dit en dat te typen je bent NIETS meer dan ons.
Ik draag niks anders meer. Wordt wel vermoeiend na een tijd om constant gemirred te worden als je even door de stad loopt vooral als je keiharde pomp hebt na rugdagquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:49 schreef Levolution het volgende:
Kan geen tanktop aan omdat mijn bovenarmen onder de muggen- en dazenbulten zitten wat op acne lijkt.
#fwp
Ik denk dat dat carbonc is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:51 schreef Awesome_ het volgende:
wie denke jully dat het meest esthetic in dit topic isss? Ik denk ik.
haha ik denk ethanaloic of zeto asquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:51 schreef Awesome_ het volgende:
wie denke jully dat het meest esthetic in dit topic isss? Ik denk ik.
grgr de koninginquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Persies hier is iesereen een werkbei, slaaf voor de koningin!!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou willen dat ik een soort GoPro op m'n werk hier neer kon zetten zodat jullie konden zien waar ik bijna dagelijks mee deal.
Compleet obese mensen die drie magnums en twee gehaktstaven kopen en dan al buiten adem zijn als ze hun portemonnee uit hun kontzak moeten pakken. Het is echt te triest voor woorden.
#oostgroningenstruggles
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn Gwn harde werkers hoor hoezo ben je so disrespectloos tege ons :s
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
idd doe maar niet zo verheven want je zit ook gewoon op een online forum een beetje dit en dat te typen je bent NIETS meer dan ons.
IK BEN ZIJN GODVERDOMME DOCHTER JA..DAT JULLIE DAT NIET DOORHEBBENE.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
JA WE WETEN NU WEL DAT JULLIE EEN RELATIE HEBBEN OKÉ??? GET A ROOM OFSOWW
Idem hier, maar dan van die wijven "ik heb alles geprobeert hoor, maar het werkt gewoon niet, omnomnomnom"quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou willen dat ik een soort GoPro op m'n werk hier neer kon zetten zodat jullie konden zien waar ik bijna dagelijks mee deal.
Compleet obese mensen die drie magnums en twee gehaktstaven kopen en dan al buiten adem zijn als ze hun portemonnee uit hun kontzak moeten pakken. Het is echt te triest voor woorden.
#oostgroningenstruggles
Ja, of drie zakken Hamka's maar wél een fles Coca Cola Light van 1,5Lquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idem hier, maar dan van die wijven "ik heb alles geprobeert hoor, maar het werkt gewoon niet, omnomnomnom"
![]()
Brrrr..chillsquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
IK BEN ZIJN GODVERDOMME DOCHTER JA..DAT JULLIE DAT NIET DOORHEBBENE.
Fuckin..sexi baby. Hoe verf jij je haar zo makkelijk van bruin naar blond dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:24 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grgr
gwn spoelinkjequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fuckin..sexi baby. Hoe verf jij je haar zo makkelijk van bruin naar blond dan?
http://www.zwitserseapoth(...)50-crem-2023000.htmlquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kun jy my dan dat linkje gevuh?
dat is echt een mooie stickerquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ircute snapt het tenminste wel.
Ga zo door meis, hier een sticker voor je!
[ afbeelding ]
hehe sukkeltjequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:34 schreef seto het volgende:
[..]
dat is echt een mooie sticker
best wel jaloers nu
Ik deel ze uit aan iedereen die een positieve bijdrage levert aan dit topic en door hard werken kan je er ook een verdienen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:34 schreef seto het volgende:
[..]
dat is echt een mooie sticker
best wel jaloers nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |