Ik denk dat een van die wagons daar de elektriciteitsmast al uit de grond trektquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
Is dat nou een ontploffing, net voor hij de-railt? Of komt het door het de-railen dat er een ontploffing is?
Zoiets ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik denk dat een van die wagons daar de elektriciteitsmast al uit de grond trekt
Ja, maar waarom zou hij dat doen? Ik vraag me af of alles technisch wel werkte zoals het hoorde. 190 waar je 80 mag is echt bizar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die vent reed gewoon 190 i.p.v. 80 he.![]()
Wordt er in nederland geklaagd over gebrekkige beveiligingen soms, nou in veel europese landen is er helemaal geen beveiliging
Gemiddelde lengte/gewicht van een ecto?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:47 schreef Montelly het volgende:
Wat is dat met 1.90 / 80 of 190 /80laatste tijd
nee, een stuk er voor mag je nog 230 of zo iets. Er moet daar altijd hard geremd worden vlak voor die bocht volgens het nieuws bericht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou hij dat doen? Ik vraag me af of alles technisch wel werkte zoals het hoorde. 190 waar je 80 mag is echt bizar.
[Upd] Beelden crash, 'machinist verhoord'quote:De trein reed op een baanstuk waar een verouderd veiligheidssysteem van toepassing was. Hierdoor remde de trein niet automatisch af zodra de maximumsnelheid werd overschreden.
Godverdomme kunnen die spanjaarden helemaal niks behalve doping gebruiken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef Snakey het volgende:
Ook handig.
[..]
[Upd] Beelden crash, 'machinist verhoord'
Agreequote:Op donderdag 25 juli 2013 15:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kai spuugt wel wijsheid. Het gaat hier om isolatie oefeningen. Je belast hierbij een enkele spier en zodra je zwaar wilt gaan op deze oefeningen moeten andere spieren het overtollig gewicht opvangen. Dat is niet de bedoeling van een isolatie oefening.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Machinist had wel doping op denk ik.
Van de week nog gekeken met twee vrienden die hem nog nooit hadden gezien?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
American Psycho is zo vet
Als ie die chickies neukt en dan in de spiegel naar zichzelf kijkt
ik mag jou welquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
pls stop met dm'en val niet op piemelsquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
pls stop met dm'en val niet op piemels
Hoop dat je hier een lifetime ban voor krijgt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
JONGESN WAT IS DIT..WAAROM KAN IK DIT ZIEN/
Ja maar waarom kan ik dat zien dan? Niet eens 18 plus.Maar goed iedereen post hiervan die vulgaire billenpics dus snpa niet waarom ik ban zou krijgen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoop dat je hier een lifetime ban voor krijgt.
Dit wordt ook nooit oud. Ik noem deze stijl van posten de 'de bazelende palletsorteerder'quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:26 schreef VMSDKR het volgende:
nice die werk van die man wil ik ook wel lol xD beetje vrouwen vingeren op je werk haha ben thuis schat ja was het leuk ja weer paar klaargevingerd. haha oke jus met ardappelen eten we vandaag nou ga maar zitten eerst handen wassen.
Zijn Gwn harde werkers hoor hoezo ben je so disrespectloos tege ons :squote:Op donderdag 25 juli 2013 17:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit wordt ook nooit oud. Ik noem deze stijl van posten de 'de bazelende palletsorteerder'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |