Je hebt een friend list en een honden lijst.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:48 schreef Levolution het volgende:
Hoe ziet zo'n ignorelijst eruit, ziet hij gewoon zijn posts niet?
En wat gebeurt er als ik StraatSoldaat quote? Ziet hij dan een zwart gat in mijn post?
Wat gebeurt er als je je vinger daar insteekt?
Vragen...
Nee Zyzz is geen betere gym-mascotte. Want coke-snuivende juicehead die al een tijdje ligt te slapen in z'n houten pyjama.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef JennaSometimes het volgende:
Zou Zyzz niet beter zijn als zogenaamde sportschool mascotte?
Any way. ik zat laatst in een sportschool en ik wilde dus op een loopband gaan. Dus ik ging er op en naast mij zat een kerel. Zijn snelheidsniveau was 10 en ik had die van mij op 12 gezet, dat viel hem dus op. Hij dus staren, en wat doet 'ie? Hij verhoogt zijn snelheidsniveau van 10 naar 13. Ok, dat wilt nog niet gelijk zeggen dat hij een wedstrijd met me aan wilt gaan. Na 15 minuten rennen op snelheidsniveau 12, wilde ik het verhogen naar 14. Die kerel naast mij zag dat en verhoogde de zijne naar 15.
Klacht: Mannen die altijd over willen komen alsof zij in bepaalde onderdelen beter zijn dan het andere geslacht.
Toch zijn er klusjes die ik liever door vrouwen laat opknappen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef Awesome_ het volgende:
Mannen zijn ook op alle fronten beter.
Laat me raden: de keuken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch zijn er klusjes die ik liever door vrouwen laat opknappen.
Welke dan, goorlel? Jij denkt zeker weer meteen aan seks of nie?? Ik word misselijk van dit soort posts, bah!quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch zijn er klusjes die ik liever door vrouwen laat opknappen.
Nee. Baas in eigen keuken.quote:
Dat kunnen mannen ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Baas in eigen keuken.
Poetsen daarentegen. En pijpen.
En waarschijnlijk nog beter dan vrouwen ook. Maar toch laat ik me liever door een vrouw pijpen. Want tieten en geen baardgroei.quote:
Ik dacht dat je het juist lekker vond als je staaf werd gekieteld door snorharen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
En waarschijnlijk nog beter dan vrouwen ook. Maar toch laat ik me liever door een vrouw pijpen. Want tieten en geen baardgroei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het juist lekker vond als je staaf werd gekieteld door snorharen.een beetje bi is niet bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
third world benenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:21 schreef VMSDKR het volgende:
StraatSoldaat, ga je nog een andere chick zetten? ;s Ik stel deze voor:
[ afbeelding ]
HNNNG
Wat een entree, doen alsof je er verstand van hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef JennaSometimes het volgende:
1. Zyzz =quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef JennaSometimes het volgende:
Any way. ik zat laatst in een sportschool en ik wilde dus op een loopband gaan. Dus ik ging er op en naast mij zat een kerel. Zijn snelheidsniveau was 10 en ik had die van mij op 12 gezet, dat viel hem dus op. Hij dus staren, en wat doet 'ie? Hij verhoogt zijn snelheidsniveau van 10 naar 13. Ok, dat wilt nog niet gelijk zeggen dat hij een wedstrijd met me aan wilt gaan. Na 15 minuten rennen op snelheidsniveau 12, wilde ik het verhogen naar 14. Die kerel naast mij zag dat en verhoogde de zijne naar 15.
Klacht: Mannen die altijd over willen komen alsof zij in bepaalde onderdelen beter zijn dan het andere geslacht.
Op dat moment denk je: "waar was je toen ik DLde bitch?".quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ook altijd als ik langzame, focussed curls doe met 12kg dumbbells ofzo komt er een of andere chubby gast naast je 26kg cheatcurls doen.
Pff, ik ben 5'7, puberty not even oncequote:Op donderdag 25 juli 2013 13:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waar was jij dan, druk met je puberteit gehad?
Chicks geknald?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:06 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Pff, ik ben 5'7, puberty not even once![]()
Zit in Tenerife nu. Over week naar huis. Godver wat wil ik graag goed trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |