Jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef Enchanter het volgende:
Zenden ze bij EL die wedstrijd uit vanavond ?
Dank , maar even kijken dan of het nog gezellig wordt in het stadionquote:
In dat seizoen speelde een goeie vriiend van mij echt werelds bij een topklasse club. Ik liep me toen zoooo dood te ergeren aan Ruben, dat ik tegen hem zei: Ga gewoon met je voetbalschoenen naar een Feyenoord training man!! Ik weet zeker dat je het niveau aankan. Als Ruben dat kan, kan jij het zeker.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:35 schreef PIETR het volgende:
Ik weet nog wel dat Schaken zijn eerste seizoen ook zo dramatisch was. Kwam nooit een speler voorbij. Praatten we net zo over hem als dat nu over Immers gesproken wordt.
Het kan dus verkeren.
moet die maar niet met een schuurmachine spelenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Helaas schuurde hij een paar weken later zijn kruisband af.... Maar om even aan te geven hoe fucking slecht Ruben was
De scouting van Feyenoord is dan ook extreem slecht. Weet nog wel dat Manteiga werd vastgelegd. 'Super groot talent, fantastisch werk van de scouting' En waar speelt hij nu? Simon, Lumb, Ignjatovic, Owoeri, Lee, Gibbs, Leonard, Basto. Allemaal belachelijke aankopen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:41 schreef Cara het volgende:
Ik moest net even terugdenken aan Singh tegen Dordrecht.
Als er een speler is die in de toekomst in elk geval gegarandeerd niets gaat toevoegen, is hij het wel.
Wat een traag, talentloos excuus voor een voetballer. Waardeloze miskoop.
Simon en Lumb werden gehuurd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
De scouting van Feyenoord is dan ook extreem slecht. Weet nog wel dat Manteiga werd vastgelegd. 'Super groot talent, fantastisch werk van de scouting' En waar speelt hij nu? Simon, Lumb, Ignjatovic, Owoeri, Lee, Gibbs, Leonard, Basto. Allemaal belachelijke aankopen.
Klopt en Asare liet Israël lopen terwijl dat juist de enige bruikbare speler uit die lichting was.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
De scouting van Feyenoord is dan ook extreem slecht. Weet nog wel dat Manteiga werd vastgelegd. 'Super groot talent, fantastisch werk van de scouting' En waar speelt hij nu? Simon, Lumb, Ignjatovic, Owoeri, Lee, Gibbs, Leonard, Basto. Allemaal belachelijke aankopen.
Nee. Werd getest tijdens een oefenwedstrijd op het Kasteel en speelde toen best aardig nogquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:12 schreef Elan het volgende:
Simon was toch het grootste talent ooit of iets dergelijks. De Hongaarse Messi
We hadden inderdaad wel een speler kunnen gebruiken die 3/4 van het seizoen geblesseerd is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt en Asare liet Israël lopen terwijl dat juist de enige bruikbare speler uit die lichting was.
En waar zit die nu?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee. Werd getest tijdens een oefenwedstrijd op het Kasteel en speelde toen best aardig nogAlleen kwam hij gelijk met Ryo en heeft hij nooit meer gespeeld.
103 wedstrijden bij Utrecht in 3 seizoenen weet niet waar jij het over hebt verder.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hadden inderdaad wel een speler kunnen gebruiken die 3/4 van het seizoen geblesseerd is.
Dat heeft Beenhakker volgens mij nooit gezegd, maar ik kan het fout hebben. Tevens werd hij maar voor een half jaar gehuurd en niet gekocht o.i.d.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
En waar zit die nu?
Was gewoon overdreven Beenhakker had het over een toptalent dat koste wat koste gehaald moest worden en dat viel reuze mee achteraf.
In vier seizoenen en op Wikipedia worden volgens mij alle officiële wedstrijden meegerekend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
103 wedstrijden bij Utrecht in 3 seizoenen weet niet waar jij het over hebt verder.
Hij werd gehuurd omdat er geen geld was en toen er een andere club in beeld kwam ging Beenhakker hem helemaal ophemelen kan alleen geen bron vinden op internet dus misschien is het overdreven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat heeft Beenhakker volgens mij nooit gezegd, maar ik kan het fout hebben. Tevens werd hij maar voor een half jaar gehuurd en niet gekocht o.i.d.
We hebben die Simon welgeteld 1x zien spelen in een oefenpotje. Toen speelde hij prima en scoorde zelfs 2x zo uit mijn hoofd. Daarna heeft hij inderdaad niet meer gepresteerd, kon het niveau niet aan. Maar om nou te zeggen dat hij een verschrikkelijke miskoop was, nee. Een foutje natuurlijk, maar ik kan veel ergere spelers verzinnen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij werd gehuurd omdat er geen geld was en toen er een andere club in beeld kwam ging Beenhakker hem helemaal ophemelen kan alleen geen bron vinden op internet dus misschien is het overdreven.
Weet wel dat er enorm veel van verwacht werd bij de supporters eigenlijk zonder reden want toen Ryo inderdaad in beeld kwam had niemand het nog over hem.
Ja, is ook een 10, daar Been hem stug in de spits bleef zetten. Ik vind Ozil trouwens ook beter dan Immers iig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:24 schreef elCholo het volgende:
Die Smolov speelt nu bij Anzhi toch?
Vond ik wel een goede voetballer, beter dan Immers iig.
Beenhakker wilde hem direct een meerjarig contract laten tekenen en zelfs een transfersom voor hem neertellen toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hebben die Simon welgeteld 1x zien spelen in een oefenpotje. Toen speelde hij prima en scoorde zelfs 2x zo uit mijn hoofd. Daarna heeft hij inderdaad niet meer gepresteerd, kon het niveau niet aan. Maar om nou te zeggen dat hij een verschrikkelijke miskoop was, nee. Een foutje natuurlijk, maar ik kan veel ergere spelers verzinnen.
Hoe heeft Caland het op vakantie?quote:
Dat verhaal klinkt mij volkomen vreemd in mijn oren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Beenhakker wilde hem direct een meerjarig contract laten tekenen en zelfs een transfersom voor hem neertellen toch?
Ben in ieder geval blij dat het doorgegaan is. Van Beenhakker op basis van naam en zijn internationaal netwerk had ik toch wel iets meer verwacht.
Godverdommequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe heeft Caland het op vakantie?
http://mobiel.nu.nl/voetb(...)on-gaat-tekenen.htmlquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat verhaal klinkt mij volkomen vreemd in mijn oren.
Pure speculatie in het bericht. Zou alsnog eerst gehuurd worden waarna in de zomer beslist werd of hij wel of niet werd gekocht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/voetb(...)on-gaat-tekenen.html
Oke.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers ik scheldt hem verrot als hij weer eens een kans mist, En negen van de tien keer snap je niet dat hij een basis plaats heeft. Maar als hij er niet bij is blijkt hij toch wel heel belangenrijk te zijn voor dit elftal. Het is hem you hate him or love him type speler,
Ik scheldt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers ik scheldt hem verrot als hij weer eens een kans mist, En negen van de tien keer snap je niet dat hij een basis plaats heeft. Maar als hij er niet bij is blijkt hij toch wel heel belangenrijk te zijn voor dit elftal. Het is hem you hate him or love him type speler,
Fijn dat je er zo over denkt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jullie zijn toch echt degenen die hier constant posten. Schattig wel.
Dat ging volgens mij over Wanderson. Die wilde Beenhakker persé halen. Speelt nu ergens in de Emiraten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat verhaal klinkt mij volkomen vreemd in mijn oren.
Ook dat is weer leuk voor je, tevens een vooroordeel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jullie zijn toch echt degenen die hier constant posten. Schattig wel.
quote:Vagner Love van CSKA naar China
De Braziliaanse spits Vagner Love voetbalt voortaan in China. De 29-jarige aanvaller trekt van CSKA Moskou naar Luneng Taishan. Dat heeft die Chinese club woensdag gemeld. De Braziliaanse international, bekend om zijn gekleurde vlechten, was pas weer een half jaar in dienst bij de club uit Moskou, waar hij aan zijn derde termijn bezig was. Naar verluidt betaalt de Chinese ploeg zo'n 12 miljoen euro om de spits over te nemen.
Ik denk dat Xavi & Iniesta zich ook wel kunnen meten aan Lexquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, is ook een 10, daar Been hem stug in de spits bleef zetten. Ik vind Ozil trouwens ook beter dan Immers iig.
quote:
Nee johquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind Ozil trouwens ook beter dan Immers iig.
Die Immers wordt toch wel erg belangrijk gemaakt steeds.twitter:feyenoordpings twitterde op woensdag 24-07-2013 om 15:06:02Van Geel:'Vorig seizoen hadden we een probleem als we niet konden beschikken over Pellè of Immers.Die situatie is nog onveranderd.' [via VI] reageer retweet
Best een groot deel het was gelijk Lexie gaat op jodenjacht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:13 schreef Merkie het volgende:
Bij de Open Dag werd Immers ook door (gedeeltes) van het publiek toegejuicht alsof het Messi was(ik bedoel niet inZanity trouwens).
Nee, dat zou betekenen dat hij een waardeloze mentaliteit had.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:54 schreef Caland het volgende:
Zou mooi zijn als Mathijsen komend seizoen genoegen neemt met een reserverol. Maar ik zie het niet gebeuren.
Ninja edit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat zou betekenen dat hij een waardeloze mentaliteit had.
Je kan stellen dat Mathijsen na 1 seizoen eigenlijk nutteloos is. Vorig seizoen heeft hij zeker zijn waarde gehad, maar de slijt zit er natuurlijk al een tijdje op. Als BMI blijft hoort hij gewoon op die plek te staan met Kongolo daar achter. Helemaal als je het gewenste voetbal van Koeman wilt spelen. Door Mathijsen staat je verdedigende lijn toch standaard een metertje of 10 naar achter. Waardoor Clasie ook weer teveel aan het zwemmen is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:09 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk niet dat Koeman Mathijsen gaat passeren voor BMI nee, daar heeft hij wel een heel duidelijk signaal voor afgegeven, maar misschien als Kongolo heel hard op die deur staat te bonzen dat het wel zou kunnen gebeuren.
Op zich is er natuurlijk niets mis met een heel solide invaller die zich verder niet zo erg hoeft te bewijzen, waarbij de jonge talenten kunnen etaleren. Je kan betwisten of 1 mln voor een reservespeler dan niet wat duur is, maar mocht de defensie een keer wankelen, kan een Mathijsen inbrengen een sterk wapen zijn.
Ik verwacht eigenlijk dat Mathijsen in het begin gewoon basis staat, en Kongolo steeds meer minuten krijgt, en dat Mathijsen aan het eind van komend seizoen niet zo heel veel meer speelt en volgend jaar dus die reserverol dus volledig heeft (tenzij er verkopen plaatsvinden).
Het grootste probleem vind ik eigenlijk dat De Vrij en Mathijsen niet complementair aan elkaar zijn. Helemaal ten opzichte van De Vrij - BMI. Het lijkt erop dat Koeman BMI en Mathijsen een gelijkwaardige kans gunt. Ik hoop dat BMI die kans pakt. Vooral ook voor de toekomst van Feyenoord.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso vond ik Mathijsen vorig seizoen onze beste verdediger, dus ik zie niet in waarom je die zou passeren. Tenzij hij de komende maanden ineens snel aftakelt. Alleen vorig seizoen was hij al niet de snelste, maar compenseerde hij dat door steeds op de hoge plek te staan, dat lijkt me een kwaliteit die je niet snel kwijtraakt.
Schaken zal ook wel gewoon basisspeler blijven, anders staat Verhoek erin(of je moet met Manutelli - Pelle - Poeet gaan spelen).
Tactisch gezien is het wel wat Caland stelt je moet constant ruimtes klein houden omdat Mathijsen niet een van de snelste meer is elke wedstrijd de langzaamste man van het veld is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso vond ik Mathijsen vorig seizoen onze beste verdediger, dus ik zie niet in waarom je die zou passeren. Tenzij hij de komende maanden ineens snel aftakelt. Alleen vorig seizoen was hij al niet de snelste, maar compenseerde hij dat door steeds op de hoge plek te staan, dat lijkt me een kwaliteit die je niet snel kwijtraakt.
Schaken zal ook wel gewoon basisspeler blijven, anders staat Verhoek erin(of je moet met Manutelli - Pelle - Poeet gaan spelen).
Ik denk dat dat het is ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:36 schreef PIETR het volgende:
Misschien wil Koeman dat zijn verdedigers verder vooruit gaan spelen. Dan heb je niets aan Mathijsen want te sloom.
Klinkt logisch en in de Eredivisie moet dat ook gewoon kunnen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:36 schreef PIETR het volgende:
Misschien wil Koeman dat zijn verdedigers verder vooruit gaan spelen. Dan heb je niets aan Mathijsen want te sloom.
Op zich logisch toch? Heeft drie verdedigers voor zich.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:25 schreef Elan het volgende:
Als Koeman voor dat plan kiest is wel de vraag wat de rol van Kongolo nog gaat worden verder.
Zonder noemenswaardige blessures zal die dus niet aan speeltijd toekomen.
Logisch wel maar als het echt zo'n talent is zal hij ondertussen ook speelminuten moeten gaan maken voor zijn ontwikkeling.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op zich logisch toch? Heeft drie verdedigers voor zich.
Zouden we dan eigenlijkniet proberen Kongolo te verhuren en Ramsteijn bij de selectie houden als backup? Of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op zich logisch toch? Heeft drie verdedigers voor zich.
Ja, maar was eenmaligquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef Maastoren het volgende:
kicke foto!
Jij bent lid van het rode stoeltjes tuig?![]()
Luca Toni in de tang dit dat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad Nelom linksback, Martins indi op de plek van Mathijsen en geen Clasie op het middenveld.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Luca Toni in de tang dit dat.
En Verhoek ipv Schaken.
Ik denk dat jij je verwachtingen wat beter moet managen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme Vormer, die valt toch vies tegen hoor.
Vind hem deze wedstrijd niet beduidend beter of slechter dan Clasie eerlijk gezegd. Vind het hem niet slecht doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme Vormer, die valt toch vies tegen hoor.
Nee, inderdaad. Ik vind het over het algemeen niet heel slecht. Alleen de Sisse en Verhoek verpesten een hoop.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind hem deze wedstrijd niet beduidend beter of slechter dan Clasie eerlijk gezegd. Vind het hem niet slecht doen.
Vleugellam inderdaad. Het centrum is te vol, en geeneen voorzet komt aan vanaf de vleugels.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik vind het over het algemeen niet heel slecht. Alleen de Sisse en Verhoek verpesten een hoop.
Cisse en Verhoek duidelijk de zwakste schakels in het elftal inderdaad. Doorzichtige en onfatsoenlijke voorzetten, te laag speeltempo, komen hun man niet voorbij enz.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik vind het over het algemeen niet heel slecht. Alleen de Sisse en Verhoek verpesten een hoop.
Niet eens heel slecht imo. Alleen eindpass is minder, Verona één goal uit anderhalve kans. De Vrij liet Toni heel makkelijk lopen.quote:
Clasie wissel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:42 schreef MCH het volgende:
Kan iemand mij nou even in twee zinnen uitleggen waarom onze gedroomde schakel van het Nederlands elftal (Clasie) nu wissel dreigt te worden bij net-niet Feyenoord?
Whut?quote:
Jawel, maar gaat niet meedoen ivm de aankomende schorsing.quote:
Om over die Aegon vlagger nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:49 schreef Caland het volgende:
Om nou speciaal een scheidsrechter uit Amsterdam te laten overvliegen gaat ook wat ver.
Capellequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Die "Capelle a/d Ijsel groet Feyenoord - Vak X" gasten zijn er altijd. Echt altijd
Daar gaat ie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef Muto het volgende:
Janmaat zei tegen Koeman dat hij iemand moest wisselen? Verhoek volgens mij?
Janmaat had het gehad met hem?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef Muto het volgende:
Janmaat zei tegen Koeman dat hij iemand moest wisselen? Verhoek volgens mij?
Mooie exit voor Koeman naar het bondscoachschap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord speelt echt heel matig. Dit gaat een heel lastig jaar worden denk ik.
Ja Te Vrede staat er nu in.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er al contouren zichtbaar van het plan ''wees niet afhankelijk van Pelle''?
komt ie hoorquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
komt ie hoor
ben je ook tevreden?
Feijenoord, 0,005%quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie is er trouwens beter geworden van de ruil Cabral-Verhoek
De pers, die hadden weer wat te schrijven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Verhoek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Ondertussen wel ja die zit nu lekker bij Ado.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk wel dat Verhoek meer verdient dan Cabral bij ons deed...
Zo traag als dikke stront door een trechter die gozer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef Muto het volgende:
Singh.. Man, man, man. Balverlies en niet terugjagen.
Vind ik overdreven. Dit is de max.quote:
Zo matig is Feyenoord toch niet?quote:
Inderdaad. Totaal geen toegevoegde waarde. Vind het opmerkelijk dat ze hem telkens een kans blijven geven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:16 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben ze die Singh maar een tweejarig contract gegeven.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef huffderobot het volgende:
Het was geen leuke wedstrijd, maar de treinen maakten veel goed - zowel passagiers als goederen.
Manu kan nog weleens tot de verrassing van dit seizoen gaan uitgroeien! Was bij Excelsior toch niet echt op zijn plek. Hij is hier en daar nog wat wild, maar wellicht dat hij hier met hulp van o.a. Roy Makaay aan kan werken.quote:
Taument traint de buitenspelers zo nu en dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:41 schreef sopzeep het volgende:
[..]
Manu kan nog weleens tot de verrassing van dit seizoen gaan uitgroeien! Was bij Excelsior toch niet echt op zijn plek. Hij is hier en daar nog wat wild, maar wellicht dat hij hier met hulp van o.a. Roy Makaay aan kan werken.
Ik zal het doorgeven aan Martin van Geel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
verhoek,vormer en singh zijn gewoon te slecht voor Feyenoord
Ik dacht drie, wat een meevaller op de woensdagavond.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:16 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben ze die Singh maar een tweejarig contract gegeven.
Hoe vaak zie je een Italiaans team tegen een buitenlands team voornamelijk op de helft van de tegenstander spelen? Bovendien zitten ze in een andere fase van de voorbereiding en hebben Italianen al helemaal geen zin in oefenpotjes.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind Feyenoord redelijk spelen. Positiespel is goed, geven weinig weg maar we creeëren ook te weinig door onze zwakke vleugelspelers en door een te laag baltempo.
Maar de wedstrijd speelt toch voornamelijk op de helft van Verona af.
Feyenoord, alleen al om het feit dat je van die etter af bent.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Televaagtwitter:feyenoordpings twitterde op donderdag 25-07-2013 om 09:05:03Feyenoord speelde gisteren bewust met Bruno Martins Indi in het centrum om hem in de etalage te zetten. [via de Telegraaf] reageer retweet
Dat heb ik gisteren ook nog beweerd tegen een maat van me, zou me niets verbazenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Televaagtwitter:feyenoordpings twitterde op donderdag 25-07-2013 om 09:05:03Feyenoord speelde gisteren bewust met Bruno Martins Indi in het centrum om hem in de etalage te zetten. [via de Telegraaf] reageer retweet
Wat jij zegt. Bier drinken en ouwehoeren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:25 schreef Luni het volgende:
Heb lekker in de tuin gezeten en weinig gemist als ik het zo lees.........
Samenvattinkje, maar nee, niet veel gemistquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:25 schreef Luni het volgende:
Heb lekker in de tuin gezeten en weinig gemist als ik het zo lees.........
Thanx!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Samenvattinkje, maar nee, niet veel gemist
Voor als de 4:32 te lang is:
Inleiding goal @ 0:40
Twee aardigheidjes van Feyenoord @ 2:08
Pff de Vrij laat zich behoorlijk aftroeven door Toni.. doet me denken aan Ron Vlaar's ontmoeting met Luca Toni - lang geleden bij Nederland - Italiëquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Stefan maakt wederom een fout waar een goal uit voort komt. Gebeurde vorig seizoen ook te vaak. Verder heeft het fysiek van een jongetje van 12
Wacht even, vind jij het dan een bikkel van het eerste uur? Ik kan me er wel een beetje in vinden eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]______________________________!
Deens paspoort aanvragen, liegen dat hij 16 is en verkopen aan Ajax.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Stefan maakt wederom een fout waar een goal uit voort komt. Gebeurde vorig seizoen ook te vaak. Verder heeft het fysiek van een jongetje van 12
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Deens paspoort aanvragen, liegen dat hij 16 is en verkopen aan Ajax.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
De Vrij > Mathijssen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:33 schreef macca728 het volgende:
Tijd voor Mathijsen-Indi in het centrum.
Dat gejank op zijn fysiek is totale onzin. Nu is hij meer dan sterk genoeg, wanneer hij meer gaat trainen wordt het een slagschip. Zijn kracht is dan ook niet het probleem van de Vrij, maar hoe hij zijn fysiek gebruikt. Dat zag je gister ook bij die goal (Al is Toni wel een ontzettend slimme en sterke spits), maar de Vrij staat gewoon verkeerd en kan daarna nooit meer bij de bal komen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wacht even, vind jij het dan een bikkel van het eerste uur? Ik kan me er wel een beetje in vinden eerlijk gezegd.
Not sure if... maar die zie ik toch liever niet komen.twitter:voetbalpings twitterde op donderdag 25-07-2013 om 12:32:34Feyenoord heeft bij Barcelona geïnformeerd naar de mogelijke komst van Isaac Cuenca, die vorig jaar voor Ajax speelde. (Sport) #VP reageer retweet
Ik vond het fysieke duel niet eens het probleem, hij stond gewoon niet goed. Hij mocht Toni alvorens die bal aan kwam nooit zo veel ruimte geven. Toni neemt hem verder erg goed of gelukkig aan waardoor hij vervolgens zijn lichaam goed tussen De Vrij en de bal kan houden, waardoor De Vrij uiteindelijk NET tekort komt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat gejank op zijn fysiek is totale onzin. Nu is hij meer dan sterk genoeg, wanneer hij meer gaat trainen wordt het een slagschip. Zijn kracht is dan ook niet het probleem van de Vrij, maar hoe hij zijn fysiek gebruikt. Dat zag je gister ook bij die goal (Al is Toni wel een ontzettend slimme en sterke spits), maar de Vrij staat gewoon verkeerd en kan daarna nooit meer bij de bal komen.
Maar dit probleem hebben heel veel verdedigers in Nederland. Als je de goals van Pelle terugkijkt ontstaan meer dan de helft denk ik omdat verdedigers hun fysiek verkeerd gebruiken, niet omdat Pelle oppermachtig is.
Ik was minder tevreden, ik vond het tempo vaak te laag liggen, weinig structuur op het middenveld terug te vinden, vleugellam, in veel duels afetroefd, 3/4 verdedigers die geel pakken, binnen 8 minuten op achterstand tegen Italianen, uiteindelijk überhaupt weinig kunnen creeren tegen een promovendus van de serie A en een De Vrij horen zeggen dat het vooral aan de creativiteit lag. Die Italianen azen op dat ene kansje wat hij al na 8 minuten weggeeft, hij kijkt nog steeds niet in spiegels schijnbaarquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Koeman is tevreden over het positiespel en de fysieke gesteldheid van de selectie na de wedstrijd gisterenavond. Logischerwijs is hij niet tevreden over de eindpassing, dat komt vooral door een gebrek aan inzicht en kwaliteit zei hij. Maar de basiself waarmee hij gisterenavond startte wordt niet de basisopstelling waarmee Feyenoord start tegen PEC Zwolle wist hij te vertellen.
Tot zover het interview van Koeman op Radio Rijnmond.
Kan me prima in zijn visie vinden.
niet te betalen tochquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Not sure if... maar die zie ik toch liever niet komen.twitter:voetbalpings twitterde op donderdag 25-07-2013 om 12:32:34Feyenoord heeft bij Barcelona geïnformeerd naar de mogelijke komst van Isaac Cuenca, die vorig jaar voor Ajax speelde. (Sport) #VP reageer retweet
Voegt niets toe.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wel als het huur betreft denk ik.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ook voor Ajax was het geloof ik te duur, zeker als je naar het risico kijkt. In tegenstelling tot vorig jaar, moest Ajax deze keer niet maar een schijntje van het loon betalen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel als het huur betreft denk ik.
Maar van mij hoeft tie ook niet te komen. Alhoewel misschien iedere optie beter is dan Cissé, Verhoek of Schaken.
Godverdommequote:Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Schaken is veel beter idd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Het was maar een tip. In Amsterdam kopen ze alle kleine Deentjes van 16. Kunnen jullie ze mooi een loer draaien.quote:
We snapte hem. Leuke grap!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het was maar een tip. In Amsterdam kopen ze alle kleine Deentjes van 16. Kunnen jullie ze mooi een loer draaien.
Op het moment dat je je grap moet gaan uitleggen begint het meestal een beetje treurig te worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het was maar een tip. In Amsterdam kopen ze alle kleine Deentjes van 16. Kunnen jullie ze mooi een loer draaien.
Jij en ik zitten opvallend vaak op één lijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment dat je je grap moet gaan uitleggen begint het meestal een beetje treurig te worden.
Fijn dat je de grap even uitlegt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Oh, ik niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik zitten opvallend vaak op één lijn.
Ik voel het kriebelen.
Ja, mijn fout. Pure onderschatting van het publiek hier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment dat je je grap moet gaan uitleggen begint het meestal een beetje treurig te worden.
ja goeiequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker bezig Mutoquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:50 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de belangrijke wedstrijden vanavond voor ons mbt seeded/unseeded.
Mag het ook =552,772?quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet de =629 x 231 weghalen uit de [img]-tag.
Helaas zijn ze door.quote:
Ja, klopt, maar Feijenoord gaat zo'n 4 plaatsen stijgen, waardoor er 3 verassingen in de CL kunnen plaatsvinden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:42 schreef Caland het volgende:
Sparta Praag ligt eruit. Die geplaatste status is dus wel binnen.
Maar wat ik niet snap, als de CL voorronde afvallers erbij komen zakken we toch weer?
En de kans dat dat gebeurd is niet zo groot.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
Ja, klopt, maar Feijenoord gaat zo'n 4 plaatsen stijgen, waardoor er 3 verassingen in de CL kunnen plaatsvinden.
Die is zelfs extreem kleinquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:48 schreef Happel het volgende:
[..]
En de kans dat dat gebeurd is niet zo groot.
Er kunnen toch ook twee teams tegen elkaar spelen die allebei hoger geplaatst zijn dan Feyenoord?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar Feijenoord gaat zo'n 4 plaatsen stijgen, waardoor er 3 verassingen in de CL kunnen plaatsvinden.
Wedstrijden die ik heb aangevinkt zijn goed voor Feyenoord:
[ afbeelding ]
Die zijn allemaal al meegenomen in die stand dat Feyenoord virtueel hier staat:quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Er kunnen toch ook twee teams tegen elkaar spelen die allebei hoger geplaatst zijn dan Feyenoord?
quote:Below it is assumed that the seeded teams of the 3rd qualifying round qualify for the 4th qualifying round, and unseeded teams of the 3rd qualifying round of the Champions League qualify for the 4th qualifying round. If other teams qualify some teams may shift to a seeded or unseeded spot.
Ah. Thanks.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al meegenomen in die stand dat Feyenoord virtueel hier staat:
[ afbeelding ]
[..]
Nee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:07 schreef PIETR het volgende:
Echt WTF! Utrecht ligt er uit. Heeft dat nog gevolgen voor ons?
Aan die joden heb je wat dat betreft ook niks Twente pakten vorig seizoen meer punten in Europa dan zij deden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:13 schreef Cara het volgende:
Ontzettend fijn dat Feyenoord zo goed als beschermde status heeft. Maar jezus, Utrecht. Als we zo doorgaan komen we als Nederland nooit meer Europa in.
Ajoh, gewoon ff de Europa League winnen. Niks aan het handje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:13 schreef Cara het volgende:
Ontzettend fijn dat Feyenoord zo goed als beschermde status heeft. Maar jezus, Utrecht. Als we zo doorgaan komen we als Nederland nooit meer Europa in.
Ja, en Feyenoord pakte een half punt. Lekker zinvol om de schuld bij specifieke clubs neer te leggen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Aan die joden heb je wat dat betreft ook niks Twente pakten vorig seizoen meer punten in Europa dan zij deden.
Van een landskampioen en een club die rechtstreeks geplaatst is mag je neem ik aan net iets meer verwachten toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en Feyenoord pakte een half punt. Lekker zinvol om de schuld bij specifieke clubs neer te leggen.
Feyenoord zakt inderdaad alleen als een ploeg met minder punten dan Feyenoord een ploeg met meer punten verslaat dan ons verslaat. Bijvoorbeeld dat Zulte Waregem PSV uitschakelt. Aangezien zowel Anorthis (verliezen return 4-0 na 3-0 winst in de heenwedstrijdquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al meegenomen in die stand dat Feyenoord virtueel hier staat:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, niet in de poule waar we vorig jaar in zaten. Sterker nog; we hebben fantastisch gepresteerd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:23 schreef Elan het volgende:
Van een landskampioen en een club die rechtstreeks geplaatst is mag je neem ik aan net iets meer verwachten toch?
Rosenborg ligt er vooralsnog ook uit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord zakt inderdaad alleen als een ploeg met minder punten dan Feyenoord een ploeg met meer punten verslaat dan ons verslaat. Bijvoorbeeld dat Zulte Waregem PSV uitschakelt. Aangezien zowel Anorthis (verliezen return 4-0 na 3-0 winst in de heenwedstrijd) en Sparta Praag eruit liggen, heb je al twee verrassingen nodig. Aangezien Aalborg ook bijna eruit ligt, zal het aantal al stijgen naar drie verrassingen.
Geldt pas in derde ronde. Meeste hoog geplaatste teams stromen pas in derde in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef Maastoren het volgende:
Waren er in de CL gister niet een aantal verrassingen?
Ok, gelukkig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Geldt pas in derde ronde. Meeste hoog geplaatste teams stromen pas in derde in.
Aalborg lijkt uitgeschakeld te worden. Zelfde geldt vooralsnog voor Rosenborg. Ook gunstig voor ons.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef Merkie het volgende:
Dan zijn we toch gewoon al geplaatst?
Edit: oh wacht, verrassingen in CL-voorronde kunnen ons weer omlaag duwen, vandaar.
Ik durf te wedden dat die Luca Toni nog steeds meer verdient dan Pellé dus een beetje overdreven wat je stelt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als we niet van de Serie B promovendus kunnen winnen met de volle A-Selectie dan kunnen we EL poulefase wel vergeten.
Kunnen we Singh niet aan een goed doel geven of aan het werk zetten in de kantine
Dat deed ik vorige jaar om deze tijd na die kans van Schaken en Fernandezquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:51 schreef Happel het volgende:
Verdomde aanstellers toch altijd hier. Ga janken in een hoekje of zo.
Jij vind alles overdreven zodra het kritisch over Feyenoord gaat maar wel met een grote bek richting andere clubs blerren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die Luca Toni nog steeds meer verdient dan Pellé dus een beetje overdreven wat je stelt.
Vindtquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij vind alles overdreven zodra het kritisch over Feyenoord gaat maar wel met een grote bek richting andere clubs blerren.
Stoere knul ben je.
Pelle verdient meer dan het dubbele. Luca Toni verdient rond de 4 tonquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die Luca Toni nog steeds meer verdient dan Pellé dus een beetje overdreven wat je stelt.
Hebbie een bron daarvoor?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pelle verdient meer dan het dubbele. Luca Toni verdient rond de 4 ton
Die Elan kraamt wel vaker lukrake onzin uit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pelle verdient meer dan het dubbele. Luca Toni verdient rond de 4 ton
Ga eens wieberen trolljood en neem je billenmaatje gelijk mee want die is helemaal een domme mongool die alleen komt om te zeiken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Elan kraamt wel vaker lukrake onzin uit.
Dit bedoel ik. Het is behoorlijk niveauloos. Je bent nog niks gegroeid sinds je Ritmo-account.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga eens wieberen trolljood en neem je billenmaatje gelijk mee want die is helemaal een domme mongool die alleen komt om te zeiken.
Ik wel, hè?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Het is behoorlijk niveauloos. Je bent nog niks gegroeid sinds je Ritmo-account.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga eens wieberen trolljood en neem je billenmaatje gelijk mee want die is helemaal een domme mongool die alleen komt om te zeiken.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent de eerste als er ergens te zeiken valt, maar dat je een hypocriet bent wisten we al.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom joh wat doe je nog hier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Het is behoorlijk niveauloos. Je bent nog niks gegroeid sinds je Ritmo-account.
Gelukkig ben jij niet de enige Feyenoord-supporter. Er zitten best redelijke tussen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |