Nee, niet in de poule waar we vorig jaar in zaten. Sterker nog; we hebben fantastisch gepresteerd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:23 schreef Elan het volgende:
Van een landskampioen en een club die rechtstreeks geplaatst is mag je neem ik aan net iets meer verwachten toch?
Rosenborg ligt er vooralsnog ook uit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord zakt inderdaad alleen als een ploeg met minder punten dan Feyenoord een ploeg met meer punten verslaat dan ons verslaat. Bijvoorbeeld dat Zulte Waregem PSV uitschakelt. Aangezien zowel Anorthis (verliezen return 4-0 na 3-0 winst in de heenwedstrijd) en Sparta Praag eruit liggen, heb je al twee verrassingen nodig. Aangezien Aalborg ook bijna eruit ligt, zal het aantal al stijgen naar drie verrassingen.
Geldt pas in derde ronde. Meeste hoog geplaatste teams stromen pas in derde in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef Maastoren het volgende:
Waren er in de CL gister niet een aantal verrassingen?
Ok, gelukkig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Geldt pas in derde ronde. Meeste hoog geplaatste teams stromen pas in derde in.
Aalborg lijkt uitgeschakeld te worden. Zelfde geldt vooralsnog voor Rosenborg. Ook gunstig voor ons.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef Merkie het volgende:
Dan zijn we toch gewoon al geplaatst?
Edit: oh wacht, verrassingen in CL-voorronde kunnen ons weer omlaag duwen, vandaar.
Ik durf te wedden dat die Luca Toni nog steeds meer verdient dan Pellé dus een beetje overdreven wat je stelt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als we niet van de Serie B promovendus kunnen winnen met de volle A-Selectie dan kunnen we EL poulefase wel vergeten.
Kunnen we Singh niet aan een goed doel geven of aan het werk zetten in de kantine
Dat deed ik vorige jaar om deze tijd na die kans van Schaken en Fernandezquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:51 schreef Happel het volgende:
Verdomde aanstellers toch altijd hier. Ga janken in een hoekje of zo.
Jij vind alles overdreven zodra het kritisch over Feyenoord gaat maar wel met een grote bek richting andere clubs blerren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die Luca Toni nog steeds meer verdient dan Pellé dus een beetje overdreven wat je stelt.
Vindtquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij vind alles overdreven zodra het kritisch over Feyenoord gaat maar wel met een grote bek richting andere clubs blerren.
Stoere knul ben je.
Pelle verdient meer dan het dubbele. Luca Toni verdient rond de 4 tonquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die Luca Toni nog steeds meer verdient dan Pellé dus een beetje overdreven wat je stelt.
Hebbie een bron daarvoor?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pelle verdient meer dan het dubbele. Luca Toni verdient rond de 4 ton
Die Elan kraamt wel vaker lukrake onzin uit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Pelle verdient meer dan het dubbele. Luca Toni verdient rond de 4 ton
Ga eens wieberen trolljood en neem je billenmaatje gelijk mee want die is helemaal een domme mongool die alleen komt om te zeiken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Elan kraamt wel vaker lukrake onzin uit.
Dit bedoel ik. Het is behoorlijk niveauloos. Je bent nog niks gegroeid sinds je Ritmo-account.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga eens wieberen trolljood en neem je billenmaatje gelijk mee want die is helemaal een domme mongool die alleen komt om te zeiken.
Ik wel, hè?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Het is behoorlijk niveauloos. Je bent nog niks gegroeid sinds je Ritmo-account.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga eens wieberen trolljood en neem je billenmaatje gelijk mee want die is helemaal een domme mongool die alleen komt om te zeiken.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent de eerste als er ergens te zeiken valt, maar dat je een hypocriet bent wisten we al.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom joh wat doe je nog hier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Het is behoorlijk niveauloos. Je bent nog niks gegroeid sinds je Ritmo-account.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |