Voegt niets toe.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Not sure if... maar die zie ik toch liever niet komen.twitter:voetbalpings twitterde op donderdag 25-07-2013 om 12:32:34Feyenoord heeft bij Barcelona geïnformeerd naar de mogelijke komst van Isaac Cuenca, die vorig jaar voor Ajax speelde. (Sport) #VP reageer retweet
Wel als het huur betreft denk ik.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Not sure if... maar die zie ik toch liever niet komen.twitter:voetbalpings twitterde op donderdag 25-07-2013 om 12:32:34Feyenoord heeft bij Barcelona geïnformeerd naar de mogelijke komst van Isaac Cuenca, die vorig jaar voor Ajax speelde. (Sport) #VP reageer retweet
Ook voor Ajax was het geloof ik te duur, zeker als je naar het risico kijkt. In tegenstelling tot vorig jaar, moest Ajax deze keer niet maar een schijntje van het loon betalen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel als het huur betreft denk ik.
Maar van mij hoeft tie ook niet te komen. Alhoewel misschien iedere optie beter is dan Cissé, Verhoek of Schaken.
Godverdommequote:Op donderdag 25 juli 2013 12:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Deens paspoort aanvragen, liegen dat hij 16 is en verkopen aan Ajax.
Schaken is veel beter idd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Het was maar een tip. In Amsterdam kopen ze alle kleine Deentjes van 16. Kunnen jullie ze mooi een loer draaien.quote:
We snapte hem. Leuke grap!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het was maar een tip. In Amsterdam kopen ze alle kleine Deentjes van 16. Kunnen jullie ze mooi een loer draaien.
Op het moment dat je je grap moet gaan uitleggen begint het meestal een beetje treurig te worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het was maar een tip. In Amsterdam kopen ze alle kleine Deentjes van 16. Kunnen jullie ze mooi een loer draaien.
Jij en ik zitten opvallend vaak op één lijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment dat je je grap moet gaan uitleggen begint het meestal een beetje treurig te worden.
Fijn dat je de grap even uitlegt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Oh, ik niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik zitten opvallend vaak op één lijn.
Ik voel het kriebelen.
Ja, mijn fout. Pure onderschatting van het publiek hier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment dat je je grap moet gaan uitleggen begint het meestal een beetje treurig te worden.
ja goeiequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker bezig Mutoquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:50 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de belangrijke wedstrijden vanavond voor ons mbt seeded/unseeded.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |