Jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef Enchanter het volgende:
Zenden ze bij EL die wedstrijd uit vanavond ?
Dank , maar even kijken dan of het nog gezellig wordt in het stadionquote:
In dat seizoen speelde een goeie vriiend van mij echt werelds bij een topklasse club. Ik liep me toen zoooo dood te ergeren aan Ruben, dat ik tegen hem zei: Ga gewoon met je voetbalschoenen naar een Feyenoord training man!! Ik weet zeker dat je het niveau aankan. Als Ruben dat kan, kan jij het zeker.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:35 schreef PIETR het volgende:
Ik weet nog wel dat Schaken zijn eerste seizoen ook zo dramatisch was. Kwam nooit een speler voorbij. Praatten we net zo over hem als dat nu over Immers gesproken wordt.
Het kan dus verkeren.
moet die maar niet met een schuurmachine spelenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Helaas schuurde hij een paar weken later zijn kruisband af.... Maar om even aan te geven hoe fucking slecht Ruben was
De scouting van Feyenoord is dan ook extreem slecht. Weet nog wel dat Manteiga werd vastgelegd. 'Super groot talent, fantastisch werk van de scouting' En waar speelt hij nu? Simon, Lumb, Ignjatovic, Owoeri, Lee, Gibbs, Leonard, Basto. Allemaal belachelijke aankopen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:41 schreef Cara het volgende:
Ik moest net even terugdenken aan Singh tegen Dordrecht.
Als er een speler is die in de toekomst in elk geval gegarandeerd niets gaat toevoegen, is hij het wel.
Wat een traag, talentloos excuus voor een voetballer. Waardeloze miskoop.
Simon en Lumb werden gehuurd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
De scouting van Feyenoord is dan ook extreem slecht. Weet nog wel dat Manteiga werd vastgelegd. 'Super groot talent, fantastisch werk van de scouting' En waar speelt hij nu? Simon, Lumb, Ignjatovic, Owoeri, Lee, Gibbs, Leonard, Basto. Allemaal belachelijke aankopen.
Klopt en Asare liet Israël lopen terwijl dat juist de enige bruikbare speler uit die lichting was.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
De scouting van Feyenoord is dan ook extreem slecht. Weet nog wel dat Manteiga werd vastgelegd. 'Super groot talent, fantastisch werk van de scouting' En waar speelt hij nu? Simon, Lumb, Ignjatovic, Owoeri, Lee, Gibbs, Leonard, Basto. Allemaal belachelijke aankopen.
Nee. Werd getest tijdens een oefenwedstrijd op het Kasteel en speelde toen best aardig nogquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:12 schreef Elan het volgende:
Simon was toch het grootste talent ooit of iets dergelijks. De Hongaarse Messi
We hadden inderdaad wel een speler kunnen gebruiken die 3/4 van het seizoen geblesseerd is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt en Asare liet Israël lopen terwijl dat juist de enige bruikbare speler uit die lichting was.
En waar zit die nu?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee. Werd getest tijdens een oefenwedstrijd op het Kasteel en speelde toen best aardig nogAlleen kwam hij gelijk met Ryo en heeft hij nooit meer gespeeld.
103 wedstrijden bij Utrecht in 3 seizoenen weet niet waar jij het over hebt verder.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hadden inderdaad wel een speler kunnen gebruiken die 3/4 van het seizoen geblesseerd is.
Dat heeft Beenhakker volgens mij nooit gezegd, maar ik kan het fout hebben. Tevens werd hij maar voor een half jaar gehuurd en niet gekocht o.i.d.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
En waar zit die nu?
Was gewoon overdreven Beenhakker had het over een toptalent dat koste wat koste gehaald moest worden en dat viel reuze mee achteraf.
In vier seizoenen en op Wikipedia worden volgens mij alle officiële wedstrijden meegerekend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
103 wedstrijden bij Utrecht in 3 seizoenen weet niet waar jij het over hebt verder.
Hij werd gehuurd omdat er geen geld was en toen er een andere club in beeld kwam ging Beenhakker hem helemaal ophemelen kan alleen geen bron vinden op internet dus misschien is het overdreven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat heeft Beenhakker volgens mij nooit gezegd, maar ik kan het fout hebben. Tevens werd hij maar voor een half jaar gehuurd en niet gekocht o.i.d.
We hebben die Simon welgeteld 1x zien spelen in een oefenpotje. Toen speelde hij prima en scoorde zelfs 2x zo uit mijn hoofd. Daarna heeft hij inderdaad niet meer gepresteerd, kon het niveau niet aan. Maar om nou te zeggen dat hij een verschrikkelijke miskoop was, nee. Een foutje natuurlijk, maar ik kan veel ergere spelers verzinnen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij werd gehuurd omdat er geen geld was en toen er een andere club in beeld kwam ging Beenhakker hem helemaal ophemelen kan alleen geen bron vinden op internet dus misschien is het overdreven.
Weet wel dat er enorm veel van verwacht werd bij de supporters eigenlijk zonder reden want toen Ryo inderdaad in beeld kwam had niemand het nog over hem.
Ja, is ook een 10, daar Been hem stug in de spits bleef zetten. Ik vind Ozil trouwens ook beter dan Immers iig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:24 schreef elCholo het volgende:
Die Smolov speelt nu bij Anzhi toch?
Vond ik wel een goede voetballer, beter dan Immers iig.
Beenhakker wilde hem direct een meerjarig contract laten tekenen en zelfs een transfersom voor hem neertellen toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hebben die Simon welgeteld 1x zien spelen in een oefenpotje. Toen speelde hij prima en scoorde zelfs 2x zo uit mijn hoofd. Daarna heeft hij inderdaad niet meer gepresteerd, kon het niveau niet aan. Maar om nou te zeggen dat hij een verschrikkelijke miskoop was, nee. Een foutje natuurlijk, maar ik kan veel ergere spelers verzinnen.
Hoe heeft Caland het op vakantie?quote:
Dat verhaal klinkt mij volkomen vreemd in mijn oren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Beenhakker wilde hem direct een meerjarig contract laten tekenen en zelfs een transfersom voor hem neertellen toch?
Ben in ieder geval blij dat het doorgegaan is. Van Beenhakker op basis van naam en zijn internationaal netwerk had ik toch wel iets meer verwacht.
Godverdommequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe heeft Caland het op vakantie?
http://mobiel.nu.nl/voetb(...)on-gaat-tekenen.htmlquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat verhaal klinkt mij volkomen vreemd in mijn oren.
Pure speculatie in het bericht. Zou alsnog eerst gehuurd worden waarna in de zomer beslist werd of hij wel of niet werd gekocht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/voetb(...)on-gaat-tekenen.html
Oke.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers ik scheldt hem verrot als hij weer eens een kans mist, En negen van de tien keer snap je niet dat hij een basis plaats heeft. Maar als hij er niet bij is blijkt hij toch wel heel belangenrijk te zijn voor dit elftal. Het is hem you hate him or love him type speler,
Ik scheldt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers ik scheldt hem verrot als hij weer eens een kans mist, En negen van de tien keer snap je niet dat hij een basis plaats heeft. Maar als hij er niet bij is blijkt hij toch wel heel belangenrijk te zijn voor dit elftal. Het is hem you hate him or love him type speler,
Fijn dat je er zo over denkt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jullie zijn toch echt degenen die hier constant posten. Schattig wel.
Dat ging volgens mij over Wanderson. Die wilde Beenhakker persé halen. Speelt nu ergens in de Emiraten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat verhaal klinkt mij volkomen vreemd in mijn oren.
Ook dat is weer leuk voor je, tevens een vooroordeel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jullie zijn toch echt degenen die hier constant posten. Schattig wel.
quote:Vagner Love van CSKA naar China
De Braziliaanse spits Vagner Love voetbalt voortaan in China. De 29-jarige aanvaller trekt van CSKA Moskou naar Luneng Taishan. Dat heeft die Chinese club woensdag gemeld. De Braziliaanse international, bekend om zijn gekleurde vlechten, was pas weer een half jaar in dienst bij de club uit Moskou, waar hij aan zijn derde termijn bezig was. Naar verluidt betaalt de Chinese ploeg zo'n 12 miljoen euro om de spits over te nemen.
Ik denk dat Xavi & Iniesta zich ook wel kunnen meten aan Lexquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, is ook een 10, daar Been hem stug in de spits bleef zetten. Ik vind Ozil trouwens ook beter dan Immers iig.
quote:
Nee johquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind Ozil trouwens ook beter dan Immers iig.
Die Immers wordt toch wel erg belangrijk gemaakt steeds.twitter:feyenoordpings twitterde op woensdag 24-07-2013 om 15:06:02Van Geel:'Vorig seizoen hadden we een probleem als we niet konden beschikken over Pellè of Immers.Die situatie is nog onveranderd.' [via VI] reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |