Hoe heeft Caland het op vakantie?quote:
Dat verhaal klinkt mij volkomen vreemd in mijn oren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Beenhakker wilde hem direct een meerjarig contract laten tekenen en zelfs een transfersom voor hem neertellen toch?
Ben in ieder geval blij dat het doorgegaan is. Van Beenhakker op basis van naam en zijn internationaal netwerk had ik toch wel iets meer verwacht.
Godverdommequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe heeft Caland het op vakantie?
http://mobiel.nu.nl/voetb(...)on-gaat-tekenen.htmlquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat verhaal klinkt mij volkomen vreemd in mijn oren.
Pure speculatie in het bericht. Zou alsnog eerst gehuurd worden waarna in de zomer beslist werd of hij wel of niet werd gekocht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/voetb(...)on-gaat-tekenen.html
Oke.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers ik scheldt hem verrot als hij weer eens een kans mist, En negen van de tien keer snap je niet dat hij een basis plaats heeft. Maar als hij er niet bij is blijkt hij toch wel heel belangenrijk te zijn voor dit elftal. Het is hem you hate him or love him type speler,
Ik scheldt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers ik scheldt hem verrot als hij weer eens een kans mist, En negen van de tien keer snap je niet dat hij een basis plaats heeft. Maar als hij er niet bij is blijkt hij toch wel heel belangenrijk te zijn voor dit elftal. Het is hem you hate him or love him type speler,
Fijn dat je er zo over denkt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jullie zijn toch echt degenen die hier constant posten. Schattig wel.
Dat ging volgens mij over Wanderson. Die wilde Beenhakker persé halen. Speelt nu ergens in de Emiraten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat verhaal klinkt mij volkomen vreemd in mijn oren.
Ook dat is weer leuk voor je, tevens een vooroordeel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jullie zijn toch echt degenen die hier constant posten. Schattig wel.
quote:Vagner Love van CSKA naar China
De Braziliaanse spits Vagner Love voetbalt voortaan in China. De 29-jarige aanvaller trekt van CSKA Moskou naar Luneng Taishan. Dat heeft die Chinese club woensdag gemeld. De Braziliaanse international, bekend om zijn gekleurde vlechten, was pas weer een half jaar in dienst bij de club uit Moskou, waar hij aan zijn derde termijn bezig was. Naar verluidt betaalt de Chinese ploeg zo'n 12 miljoen euro om de spits over te nemen.
Ik denk dat Xavi & Iniesta zich ook wel kunnen meten aan Lexquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, is ook een 10, daar Been hem stug in de spits bleef zetten. Ik vind Ozil trouwens ook beter dan Immers iig.
quote:
Nee johquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind Ozil trouwens ook beter dan Immers iig.
Die Immers wordt toch wel erg belangrijk gemaakt steeds.twitter:feyenoordpings twitterde op woensdag 24-07-2013 om 15:06:02Van Geel:'Vorig seizoen hadden we een probleem als we niet konden beschikken over Pellè of Immers.Die situatie is nog onveranderd.' [via VI] reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |