abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129275510
Is het daar 40 graden dan? :X
  woensdag 24 juli 2013 @ 00:27:00 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129275546
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 00:24 schreef Happel het volgende:
Denk persoonlijk dat het wel meevalt. 50-100 man totaal van hier, buiten de toeristen uit de omgeving.
Hopen dat de tonnebank nog wat voor die gasten kan regelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 24 juli 2013 @ 00:30:12 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129275641
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 00:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Hopen dat de tonnebank nog wat voor die gasten kan regelen.
Komt wel goed. Er was kaartverkoop voor Feyenoordsupporters, maar opeens schenen er 2000 kaarten verkocht te zijn aan ons en 2000 aan die nazi's van Verona, dus uitverkocht. Klopt natuurlijk geen kloot van.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 24 juli 2013 @ 00:36:04 #254
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129275829
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 00:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Komt wel goed. Er was kaartverkoop voor Feyenoordsupporters, maar opeens schenen er 2000 kaarten verkocht te zijn aan ons en 2000 aan die nazi's van Verona, dus uitverkocht. Klopt natuurlijk geen kloot van.
BMI,Schaken en Vilhena zijn we dus kwijt
  woensdag 24 juli 2013 @ 00:40:55 #255
172848 chrisr
nom nom nom
pi_129275957
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 00:25 schreef huffderobot het volgende:
Is het daar 40 graden dan? :X
40-45 zelfs heb ik gehoord!
pi_129276007
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 00:36 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

BMI,Schaken en Vilhena zijn we dus kwijt
_O-

Er speelt daar ook gewoon een neger is net als met Lazio ze zijn vaak fascistisch net zolang het ze uitkomt.
blablablabla
pi_129276289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 00:42 schreef Elan het volgende:

[..]

_O-

Er speelt daar ook gewoon een neger is net als met Lazio ze zijn vaak fascistisch net zolang het ze uitkomt.
Fascistisch is niet per definitie racistisch. Maar vaak gaat het wel hand in hand inderdaad.
BFF met GGMM
pi_129276353
Hey Raja hoe vonden de kids De Kuip.
Waren ze een beetje onder de indruk?
blablablabla
pi_129276411
quote:
19s.gif Op woensdag 24 juli 2013 00:56 schreef Elan het volgende:
Hey Raja hoe vonden de kids De Kuip.
Waren ze een beetje onder de indruk?
Vonden het geweldig, maar de heli heeft meer indruk gemaakt :)
BFF met GGMM
pi_129277036
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 00:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vonden het geweldig, maar de heli heeft meer indruk gemaakt :)
Hahaha ja als kind is dat inderdaad supervet O+ . En nog wel alleen vallen de aanwinsten tegen. :')
blablablabla
  woensdag 24 juli 2013 @ 07:08:15 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129280007
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 01:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Hahaha ja als kind is dat inderdaad supervet O+ . En nog wel alleen vallen de aanwinsten tegen. :')
Welke aanwinsten?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_129280763
FKRotterdam twitterde op woensdag 24-07-2013 om 07:36:28 Met name voor #Mathijssen en #Schaken is een basisplek serieus in gevaar. #Clasie wordt alleen maar 'op scherp gezet'. (AD) #trainingskamp reageer retweet
Dat zal ook alleen deze wedstrijd zijn neem ik aan. :')

Kom op zeg, likt Verhoek aan Koeman zijn kloten ofzo. Die droeftoeter kan er echt helemaal niks van met zijn neus..
Abracadabra, tapate guarra!
pi_129280800
quote:
Feyenoord is niet langer de enige club die geïnteresseerd is in Oussama Assaidi. TC/Tubantia heeft namelijk naar buiten gebracht dat FC Twente zich gaat mengen in de strijd om de aanvaller van Liverpool.

FC Twente zou de buitenspeler graag tijdelijk naar Enschede willen halen. Of dat gaat lukken, is echter nog maar de vraag. Eerder gaf Feyenoord namelijk al meerdere keren aan dat het hoopt op de komst van de Marokkaan, maar tot nu toe kwam het daar nog niet van.

In het verleden kwam Assaidi al eens uit in de Eredivisie. Hij verliet sc Heerenveen in de zomer van 2012 om aan de slag te gaan bij The Reds. Het goede seizoen dat hij beleefde bij de Friese club, wist hij in Engeland echter geen vervolg aan te geven.

Was te verwachten.
  woensdag 24 juli 2013 @ 08:55:19 #264
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_129280846
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
FKRotterdam twitterde op woensdag 24-07-2013 om 07:36:28 Met name voor #Mathijssen en #Schaken is een basisplek serieus in gevaar. #Clasie wordt alleen maar 'op scherp gezet'. (AD) #trainingskamp reageer retweet
Dat zal ook alleen deze wedstrijd zijn neem ik aan. :')

Kom op zeg, likt Verhoek aan Koeman zijn kloten ofzo. Die droeftoeter kan er echt helemaal niks van met zijn neus..
Raar, ik dacht dat Koeman zo'n fan was van Schaken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_129280931
Vraag me af waarop ze dat baseren. Kan me namelijk niet voorstellen dat de basisplaats van Mathijsen serieus in gevaar is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_129280980
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Vraag me af waarop ze dat baseren. Kan me namelijk niet voorstellen dat de basisplaats van Mathijsen serieus in gevaar is.
We zullen het wel zien, kan ie in ieder geval de bank warm houden voor een miljoentje per jaar. :+
  woensdag 24 juli 2013 @ 09:09:22 #267
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129281052
Op scherp zetten :') Clasie heeft het hele jeugd EK op de bank gezeten, die is gebrand om iets te laten zien dit seizoen. En Schaken is de meeste serieuze prof uit onze selectie. Beetje een rare actie van Koeman. Zeker omdat de vervangers twee klassen minder zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_129281065
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

We zullen het wel zien, kan ie in ieder geval de bank warm houden voor een miljoentje per jaar. :+
Indi is wel beter op die plek.
pi_129281106
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Raar, ik dacht dat Koeman zo'n fan was van Schaken.
misschien is ie zo onder de indruk van Manu dat hij Manu Pelle Boeet serieus overweegt?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_129281135
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

misschien is ie zo onder de indruk van Manu dat hij Manu Pelle Boeet serieus overweegt?
Dan zal hij wel eerst moeten wachten tot Boeet weer fit is en Manu's schorsing is afgelopen
pi_129281211
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:14 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Dan zal hij wel eerst moeten wachten tot Boeet weer fit is en Manu's schorsing is afgelopen
Ja..., maar dat betekent toch alsnog dat Schaken voor zijn plek moet vrezen? Maar de eerste paar competitiepotjes zal hij wel spelen ja...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_129281265
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:18 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja..., maar dat betekent toch alsnog dat Schaken voor zijn plek moet vrezen? Maar de eerste paar competitiepotjes zal hij wel spelen ja...
Klopt, maar wat heeft het dan voor zin om hem nu, de voorlaatste voorbereidingswedstrijd, op de bank te zetten? Ten faveure van Verhoek.. :')

Die ik overigens best een goeie speler vond, want als hij weer gaat spelen zoals zijn laatste jaar bij Ado, maakt hij Pelle fluitend topscorer. Alleen sinds hij daar weg is, is hij het voetballen verleerd...
pi_129281374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:22 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Klopt, maar wat heeft het dan voor zin om hem nu, de voorlaatste voorbereidingswedstrijd, op de bank te zetten? Ten faveure van Verhoek.. :')

Die ik overigens best een goeie speler vond, want als hij weer gaat spelen zoals zijn laatste jaar bij Ado, maakt hij Pelle fluitend topscorer. Alleen sinds hij daar weg is, is hij het voetballen verleerd...
Heimwee enzo :') Wat zal ik blij zijn als die droeftoeter oprot bij Feyenoord.
pi_129281417
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Heimwee enzo :') Wat zal ik blij zijn als die droeftoeter oprot bij Feyenoord.
Hoe de fack kan die gozer nu nog heimwee hebben? Hij zit op een half uurtje rijden van zijn geliefde Den Haag... |:(
pi_129281686
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:29 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Hoe de fack kan die gozer nu nog heimwee hebben? Hij zit op een half uurtje rijden van zijn geliefde Den Haag... |:(
Hij kan er zelfs gaan wonen inderdaad, wat the fuck zijn probleem is snap ik ook niet, zal wel meer iets met prestratiedruk te maken hebben, dat die hoger ligt bij Feyenoord en Twente, en dat hij daar niet tegen opgewassen is...
(of dat ze bij ADO 2 Verhoeken hadden en het dus vaker leek alsof 'Verhoek' het goed deed :') )
pi_129281748
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hij kan er zelfs gaan wonen inderdaad, wat the fuck zijn probleem is snap ik ook niet, zal wel meer iets met prestratiedruk te maken hebben, dat die hoger ligt bij Feyenoord en Twente, en dat hij daar niet tegen opgewassen is...
(of dat ze bij ADO 2 Verhoeken hadden en het dus vaker leek alsof 'Verhoek' het goed deed :') )
Joh die gozer deed het een jaartje leuk bij ADO, maar kan een hoger niveau geenszins aan.
pi_129281888
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:09 schreef PIETR het volgende:
Op scherp zetten :') Clasie heeft het hele jeugd EK op de bank gezeten, die is gebrand om iets te laten zien dit seizoen. En Schaken is de meeste serieuze prof uit onze selectie. Beetje een rare actie van Koeman. Zeker omdat de vervangers twee klassen minder zijn.
Ze zullen toch wel in de basis staan als het er om gaat en volgens mij weten die spelers dat zelf heus ook wel.
blablablabla
pi_129281915
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Joh die gozer deed het een jaartje leuk bij ADO, maar kan een hoger niveau geenszins aan.
Hij was een goed tandem met die Bulyekin elke voorzet knalde hij keihard binnen waardoor het leek alsof Verhoek een geniale rechtsbuiten was.
blablablabla
  woensdag 24 juli 2013 @ 09:56:26 #279
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129281985
Trouwens wel bizar dat Immers bij Koeman heilig is. Nooit commentaar op hem. Terwijl hij veruit de zwakste speler is van de basis.
pi_129282028
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:56 schreef PIETR het volgende:
Trouwens wel bizar dat Immers bij Koeman heilig is. Nooit commentaar op hem. Terwijl hij veruit de zwakste speler is van de basis.
Bizar ja. Een speler met zo'n laag rendement op die positie.
pi_129282041
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:56 schreef PIETR het volgende:
Hij wil werklust en inzet zien. Dat valt immers nooit te verwijten, snap het dus wel. Je kan moeilijk boos op hem worden voor dingen die ze al wisten voordat ze hem kochten...
pi_129282139
NOS twitterde op woensdag 24-07-2013 om 10:00:18 Neuzen dicht in de regio Rijnmond. Het stonk daar vannacht. De oorzaak van de stank is niet bekend: http://t.co/1uKLsLEZyb reageer retweet
pi_129282208
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:58 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Hij wil werklust en inzet zien. Dat valt immers nooit te verwijten, snap het dus wel. Je kan moeilijk boos op hem worden voor dingen die ze al wisten voordat ze hem kochten...
Ik snap ook wel dat Immers belangrijk is voor het team, maar ik zou graag zien hoe het uitpakt als je hem dus meer als controlerende middenvelder naast Clasie neerzet, hij mist gewoon kwaliteiten voor een 10 en haalt zijn krediet door te fungeren als motor op het middenveld, dan staat hij toch gewoon niet op de goede plek?
pi_129282283
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat Immers belangrijk is voor het team, maar ik zou graag zien hoe het uitpakt als je hem dus meer als controlerende middenvelder naast Clasie neerzet, hij mist gewoon kwaliteiten voor een 10 en haalt zijn krediet door te fungeren als motor op het middenveld, dan staat hij toch gewoon niet op de goede plek?
Immers is niet belangrijk voor het team. Geloof ik niet daar is hij te slecht voor.
blablablabla
pi_129282322
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Immers is niet belangrijk voor het team. Geloof ik niet daar is hij te slecht voor.
Immers zou toch meer een leider gaan worden dit seizoen. Hoop dat ie wat laat zien.
pi_129282353
quote:

[..]

Ik heb wel het idee dat de vele meters die hij maakt wel ruimtes creeren, en heb hem met een regelmaat ook wel slidings inzien zetten op rand van eigen 16 om gevaar van de tegenstander te voorkomen. In balbezit vind ik hem te traag en weinig creatief, al leek daar aan het eind van vorig seizoen (eindelijk) wel iets aan verbetering in te zitten.

Maar goed, jij vond Mathijsen ook niets toch? :P
pi_129282365
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Immers zou toch meer een leider gaan worden dit seizoen. Hoop dat ie wat laat zien.
Pellé lijkt me eerder de absolute ster in het elftal ze kunnen hem ook beter aanvoerder maken. Indi ook baas maar dan tijdens het douchen heb je in de wedstrijd niks aan.

Lex die weer een enorme kans verpest en dan daarna jonge gasten gaat aanspreken op fouten terwijl hij zelf talloze maakt ik zie dat echt niet voor me. Daarbij ziet hij er uit als een clown niet iemand waar je van onder de indruk bent maar dat is minder relevant.
blablablabla
pi_129282387
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hij is van grote waarde bij het afjagen van de tegenstander, als je hem dan vlak voor de verdediging posteert trek je het hele systeem uit elkaar als hij gaat lopen afjagen. Ik zou dan liever met de punt naar achteren willen spelen, Vilhena verder naar voren schuiven en het centrum een stuk hoger laten spelen. Dan moet het wel mogelijk zijn denk ik.

quote:

[..]

Juist wel, hartstikke belangrijk. Alleen niet heel erg in aanvallend opzicht, daar mis hij te veel kansen voor, maar in verdedigend opzicht. Hij maakt verschrikkelijk veel meter in het afjagen en meeverdedigen. Daardoor staat er een stuk minder druk op de rest van het team. Mijn inziens heeft elk team zo'n speler op het middenrif nodig, is echt verschrikkelijk handig! Is het natuurlijk wel handig als hij iets meer met de bal kan dan Lex kan, maargoed, dat kunnen we niet betalen...
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:15:30 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129282430
quote:

[..]

Hij doet wel veel goed alleen het belangrijkste, aan de bal vaak niet
pi_129282449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Hij is van grote waarde bij het afjagen van de tegenstander, als je hem dan vlak voor de verdediging posteert trek je het hele systeem uit elkaar als hij gaat lopen afjagen. Ik zou dan liever met de punt naar achteren willen spelen, Vilhena verder naar voren schuiven en het centrum een stuk hoger laten spelen. Dan moet het wel mogelijk zijn denk ik.

[..]

Juist wel, hartstikke belangrijk. Alleen niet heel erg in aanvallend opzicht, daar mis hij te veel kansen voor, maar in verdedigend opzicht. Hij maakt verschrikkelijk veel meter in het afjagen en meeverdedigen. Daardoor staat er een stuk minder druk op de rest van het team. Mijn inziens heeft elk team zo'n speler op het middenrif nodig, is echt verschrikkelijk handig! Is het natuurlijk wel handig als hij iets meer met de bal kan dan Lex kan, maargoed, dat kunnen we niet betalen...
Zijn rol is een veelal aanvallende rol dus daar beoordelen we hem op als je hem als verdedigende middenvelder wilt posteren moet iemand wel in staat zijn een fatsoenlijke pass te geven en over opbouwende kwaliteiten beschikken.
Nooit gedacht maar je mist die El Ahmadi nog dagelijks.
blablablabla
pi_129282549
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef Elan het volgende:
Zijn rol is een veelal aanvallende rol dus daar beoordelen we hem op als je hem als verdedigende middenvelder wilt posteren moet iemand wel in staat zijn een fatsoenlijke pass te geven en over opbouwende kwaliteiten beschikken.
Nooit gedacht maar je mist die El Ahmadi nog dagelijks.
Afjagen als verdedigende middenvelder? Juist ja. Als hij de helft van zijn kansen erin schiet worden we fluitend kampioen en dan blijkt dus wel dat het een goeie aankoop is. Al had ik wel liever El Ahmadi gezien (of Toornstra ofzo) dan Immers, maar ben zeker niet ontevreden!
pi_129282644
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:21 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Afjagen als verdedigende middenvelder? Juist ja. Als hij de helft van zijn kansen erin schiet worden we fluitend kampioen en dan blijkt dus wel dat het een goeie aankoop is. Al had ik wel liever El Ahmadi gezien (of Toornstra ofzo) dan Immers, maar ben zeker niet ontevreden!
Vlak voor de verdediging dat is toch een verdedigende middenvelder. Ik beoordeel hem gewoon op zijn positie waar hij nu speelt las je het niet erg vindt en dan schiet hij echt te kort.
Hij mist zoveel kansen doet zoveel lompe dingen met de bal dat massa's mensen zich wekelijks zitten op te vreten als hij weer eens iets verprutst. Tegen Psv voor de beker ook een moment dat hij een bal recht de lucht in schoot vervolgens een counter en dan goal voor Psv.
Of die penalty tegen de joden het is bijna lachwekkend.

Jij zegt als dit als dat dan zus of zo maar dat is koffiedik kijken heb je niks aan. Behalve zijn positionering die inderdaad absurd goed is vind ik het maar een waardeloze voetballer.
blablablabla
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:35:42 #293
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129282880
Ik weet nog wel dat Schaken zijn eerste seizoen ook zo dramatisch was. Kwam nooit een speler voorbij. Praatten we net zo over hem als dat nu over Immers gesproken wordt.

Het kan dus verkeren.
pi_129282882
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Vlak voor de verdediging dat is toch een verdedigende middenvelder. Ik beoordeel hem gewoon op zijn positie waar hij nu speelt las je het niet erg vindt en dan schiet hij echt te kort.
Hij mist zoveel kansen doet zoveel lompe dingen met de bal dat massa's mensen zich wekelijks zitten op te vreten als hij weer eens iets verprutst. Tegen Psv voor de beker ook een moment dat hij een bal recht de lucht in schoot vervolgens een counter en dan goal voor Psv.

Jij zegt als dit als dat dan zus of zo maar dat is koffiedik kijken heb je niks aan. Behalve zijn positionering die inderdaad absurd goed is vind ik het maar een waardeloze voetballer.
Zijn grote kracht is het afjagen, dat gaat niet als verdedigende middenvelder/vlak voor de verdediging. Dan moet je hem dus verder naar voren positioneren. En op zijn afronding valt te trainen, gaat dus ook nog wel beter worden. Hij doet inderdaad wellis stomme dingen, maar is er dan ook als eerste weer bij om het te herstellen. Daar heb je meer aan dan iemand die hartstikke technisch is, maar weigert mee te verdedigen. Of je moet Messi heten.

En die penalty was inderdaad een drama, maar om daar nou op terug te blijven komen... Hij heeft er wel van geleerd hoor.
pi_129282887
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Die penalty, nee dat was echt gewoon om te huilen :(

Ik vind verder zijn positionering niet eens absurd goed, maar door die vele meters staat hij wel regelmatig op de juiste plek, maar het zijn juist die meters die ervoor zorgen dat het hele veld in beweging blijft en waardoor er ruimtes ontstaan voor anderen en de tegenstanders sneller fouten maken.

Clasie (mits in vorm) en Mathijsen vind ik absurd goed in positioneren :D
pi_129282948
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')