Zo traag als dikke stront door een trechter die gozer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef Muto het volgende:
Singh.. Man, man, man. Balverlies en niet terugjagen.
Vind ik overdreven. Dit is de max.quote:
Zo matig is Feyenoord toch niet?quote:
Inderdaad. Totaal geen toegevoegde waarde. Vind het opmerkelijk dat ze hem telkens een kans blijven geven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:16 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben ze die Singh maar een tweejarig contract gegeven.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef huffderobot het volgende:
Het was geen leuke wedstrijd, maar de treinen maakten veel goed - zowel passagiers als goederen.
Manu kan nog weleens tot de verrassing van dit seizoen gaan uitgroeien! Was bij Excelsior toch niet echt op zijn plek. Hij is hier en daar nog wat wild, maar wellicht dat hij hier met hulp van o.a. Roy Makaay aan kan werken.quote:
Taument traint de buitenspelers zo nu en dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:41 schreef sopzeep het volgende:
[..]
Manu kan nog weleens tot de verrassing van dit seizoen gaan uitgroeien! Was bij Excelsior toch niet echt op zijn plek. Hij is hier en daar nog wat wild, maar wellicht dat hij hier met hulp van o.a. Roy Makaay aan kan werken.
Ik zal het doorgeven aan Martin van Geel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
verhoek,vormer en singh zijn gewoon te slecht voor Feyenoord
Ik dacht drie, wat een meevaller op de woensdagavond.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:16 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben ze die Singh maar een tweejarig contract gegeven.
Hoe vaak zie je een Italiaans team tegen een buitenlands team voornamelijk op de helft van de tegenstander spelen? Bovendien zitten ze in een andere fase van de voorbereiding en hebben Italianen al helemaal geen zin in oefenpotjes.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind Feyenoord redelijk spelen. Positiespel is goed, geven weinig weg maar we creeëren ook te weinig door onze zwakke vleugelspelers en door een te laag baltempo.
Maar de wedstrijd speelt toch voornamelijk op de helft van Verona af.
Feyenoord, alleen al om het feit dat je van die etter af bent.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie is er trouwens beter geworden van de ruil Cabral-Verhoek
Televaagtwitter:feyenoordpings twitterde op donderdag 25-07-2013 om 09:05:03Feyenoord speelde gisteren bewust met Bruno Martins Indi in het centrum om hem in de etalage te zetten. [via de Telegraaf] reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |